O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk predviđa pad potražnje: Jesu li narudžbe za nove kontejnerske brodove bile pametna investicija?

Kao i u 2021. godini, A.P. Møller – Mærsk prisiljen je revidirati svoja predviđanja za cjelogodišnju zaradu. Međutim, za razliku od prošle godine, danska kompanija upozorava da bi se potražnja za kontejnerskim prijevozom robe zapravo mogla smanjiti. To još jedan pokazatelj stanja globalne ekonomije, koja je trenutno na udaru rata i visoke inflacije.

Maersk, koji se nadaleko smatra glavnim akterom industrije kontejnerskog transporta, danas je objavio svoje rezultate u prvom tromjesečju. Naime, tvrtka je povećala svoju prognozu temeljne dobiti prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) u ovoj godini za 25% – s 24 milijarde dolara na 30 milijardi dolara, piše Splash247.

No, što je još važnije za cjelokupno tržište kontejnerskog transporta, iz Maerska su također, na temelju kretanja zabilježenih u prvom tromjesečju, odlučili revidirati predviđanja rasta globalne potražnje za kontejnerima i smanjiti ih s 2-4% na -1/+1%.

Maerskovi rezultati u prvom tromjesečju su bilježe prihod od 19,3 milijarde dolara, temeljni EBITDA od 9,2 milijarde dolara i temeljni EBIT od 7,9 milijardi dolara.

Snažan rezultat potaknut je nastavkom iznimne tržišne situacije, što je dovelo do pada potražnje od 7% i prosječnog povećanja vozarina od 71% u odnosu na prvo tromjesečje 2021.“, navode iz Maerska, predviđajući jednako snažan drugi kvartal s višim ugovorenim cijenama.

Unatoč visokoj zaradi, pad potražnje zabilježen u prvom tromjesečju i Maerskova predviđanja za cijelu godinu uznemirit će mnoge aktere u kontejnerskom transportu, osobito s obzirom na golemu knjigu narudžbi koja će uskoro početi isporučivati.

Podaci Clarksonsa pokazuju da je naručen 861 kontejnerski brod, s ukupnim kapacitetom od 6,57 milijuna TEU. To je ekvivalentno čak četvrtini, odnosno 26,4% postojeće flote.

Kao i u 2021. godini, A.P. Møller – Mærsk prisiljen je revidirati svoja predviđanja za cjelogodišnju zaradu. Međutim, za razliku od prošle godine, danska kompanija upozorava da bi se potražnja za kontejnerskim prijevozom robe zapravo mogla smanjiti. To još jedan pokazatelj stanja globalne ekonomije, koja je trenutno na udaru rata i visoke inflacije.

Maersk, koji se nadaleko smatra glavnim akterom industrije kontejnerskog transporta, danas je objavio svoje rezultate u prvom tromjesečju. Naime, tvrtka je povećala svoju prognozu temeljne dobiti prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) u ovoj godini za 25% – s 24 milijarde dolara na 30 milijardi dolara, piše Splash247.

No, što je još važnije za cjelokupno tržište kontejnerskog transporta, iz Maerska su također, na temelju kretanja zabilježenih u prvom tromjesečju, odlučili revidirati predviđanja rasta globalne potražnje za kontejnerima i smanjiti ih s 2-4% na -1/+1%.

Maerskovi rezultati u prvom tromjesečju su bilježe prihod od 19,3 milijarde dolara, temeljni EBITDA od 9,2 milijarde dolara i temeljni EBIT od 7,9 milijardi dolara.

Snažan rezultat potaknut je nastavkom iznimne tržišne situacije, što je dovelo do pada potražnje od 7% i prosječnog povećanja vozarina od 71% u odnosu na prvo tromjesečje 2021.“, navode iz Maerska, predviđajući jednako snažan drugi kvartal s višim ugovorenim cijenama.

Unatoč visokoj zaradi, pad potražnje zabilježen u prvom tromjesečju i Maerskova predviđanja za cijelu godinu uznemirit će mnoge aktere u kontejnerskom transportu, osobito s obzirom na golemu knjigu narudžbi koja će uskoro početi isporučivati.

Podaci Clarksonsa pokazuju da je naručen 861 kontejnerski brod, s ukupnim kapacitetom od 6,57 milijuna TEU. To je ekvivalentno čak četvrtini, odnosno 26,4% postojeće flote.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video