O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC uvjerljivo dominira na rutama između Azije i Europe: U travnju prevezao gotovo 19% svih kontejnera

Mediterranean Shipping Co (MSC) još jednom je pretekao svog partnera u savezu 2M, Maersk, postavši najveći brodar po tonaži na rutama koje povezuju Aziju i Europu, prema novoj analizi Alphalinera.

MSC, pod vodstvom Sørena Tofta, prošlog je mjeseca prevezao ukupno 1,02 milijuna TEU na rutama između Azije i Europe, što je 18,7% ukupne količine TEU transportirane na ovom segmentu tržišta, piše Splash247.

Tijekom posljednjih 12 mjeseci, Evergreen i CMA CGM predvode u porastu količine robe transportirane između istoka i zapada. Evergreen bilježi porast od 147.500 TEU, a CMA CGM od 118.700 TEU. Zanimljivo je da je time OCEAN Alliance prestigao 2M kao najveća grupacija na rutama između Europe i Azije.

Iako se posljednjih mjeseci govori o novim ‘igračima’ na ovim rutama, stvarni broj novih imena je minimalan u usporedbi s onima na transpacifičkim rutama. Prema Alphalineru, novopridošla flota u travnju sastojala se od 25 brodova s ​​ukupnim kapacitetom od 64.700 TEU – što je samo 1,2% tržišta. Prosječna veličina ovih plovila bila je manja od 2.600 TEU, što je značajno manje u usporedbi s prosjekom od 15.600 TEU na rutama između Azije i Europe.

Ukupno je u travnju Alphaliner izbrojao 348 kontejnerskih brodova na redovitim rutama između Azije i Europe, ukupnog kapaciteta od 5,45 milijuna TEU. Riječ je o povećanju od 10,4% u odnosu na travanj prošle godine.

Iako je Maersk ove godine možda izgubio vodstvo na ovom segmentu tržišta (ali i na ukupnoj globalnoj ljestvici), nedavno je prestigao CMA CGM i COSCO kao najveći operater na transpacifičkim rutama.


Pročitajte više o nadmetanjima na vrhu ljestvice najvećih brodara:
MSC osigurao svoje mjesto na vrhu ljestvice najvećih kompanija, a Maersk se baca na druge djelatnosti

Mediterranean Shipping Co (MSC) još jednom je pretekao svog partnera u savezu 2M, Maersk, postavši najveći brodar po tonaži na rutama koje povezuju Aziju i Europu, prema novoj analizi Alphalinera.

MSC, pod vodstvom Sørena Tofta, prošlog je mjeseca prevezao ukupno 1,02 milijuna TEU na rutama između Azije i Europe, što je 18,7% ukupne količine TEU transportirane na ovom segmentu tržišta, piše Splash247.

Tijekom posljednjih 12 mjeseci, Evergreen i CMA CGM predvode u porastu količine robe transportirane između istoka i zapada. Evergreen bilježi porast od 147.500 TEU, a CMA CGM od 118.700 TEU. Zanimljivo je da je time OCEAN Alliance prestigao 2M kao najveća grupacija na rutama između Europe i Azije.

Iako se posljednjih mjeseci govori o novim ‘igračima’ na ovim rutama, stvarni broj novih imena je minimalan u usporedbi s onima na transpacifičkim rutama. Prema Alphalineru, novopridošla flota u travnju sastojala se od 25 brodova s ​​ukupnim kapacitetom od 64.700 TEU – što je samo 1,2% tržišta. Prosječna veličina ovih plovila bila je manja od 2.600 TEU, što je značajno manje u usporedbi s prosjekom od 15.600 TEU na rutama između Azije i Europe.

Ukupno je u travnju Alphaliner izbrojao 348 kontejnerskih brodova na redovitim rutama između Azije i Europe, ukupnog kapaciteta od 5,45 milijuna TEU. Riječ je o povećanju od 10,4% u odnosu na travanj prošle godine.

Iako je Maersk ove godine možda izgubio vodstvo na ovom segmentu tržišta (ali i na ukupnoj globalnoj ljestvici), nedavno je prestigao CMA CGM i COSCO kao najveći operater na transpacifičkim rutama.


Pročitajte više o nadmetanjima na vrhu ljestvice najvećih brodara:
MSC osigurao svoje mjesto na vrhu ljestvice najvećih kompanija, a Maersk se baca na druge djelatnosti

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video