O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Njemački ADAC prodavat će karte za inozemne Jadrolinijine linije

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac posjetila je München gdje se susrela s predstavnicima njemačkog autokluba ADAC (Allgemeine Deutsche Automobil Club) te s predstavnicima najvažnijih bavarskih turoperatora, u cilju još kvalitetnijeg pozicioniranja hrvatske turističke ponude na njemačkom tržištu, s posebnim naglaskom na Slavoniju i Dubrovačko-neretvansku županiju.

Njemačka je najvažnije emitivno tržište za Hrvatsku s kojeg je u prošloj godini ostvareno 30 posto ukupnog broja noćenja stranih turista. U razdoblju prije pojave globalne pandemije udio Bavaraca u ukupnom broju njemačkih gostiju iznosio je otprilike 40 posto. S pandemijom se taj udio i povećao jer je većina gostiju iz Njemačke putovala automobilom pa je najviše dolazaka ostvareno iz južnih njemačkih pokrajina Bavarske i Baden-Württemberg, piše Novi list.

– Ove godine očekujemo još bolje rezultate zahvaljujući izvrsnoj suradnji s njemačkim ADAC-om temeljem Memoranduma o razumijevanju koji smo potpisali prije samo pola godine. Uz već dogovorene aktivnosti, očekujemo da će ovaj Memorandum potaknuti i poboljšati daljnju suradnju hrvatske i njemačke industrije putovanja. Jedan od dobrih primjera jest i suradnja ADAC-a s Jadrolinijom koja će omogućiti dostupnost karata za međunarodne linije Jadrolinije putem web platformi ADAC-a, najavila je ovu značajnu novost Brnjac te istaknula da su i ove godine brojni turoperatori i agencije u Njemačkoj, a osobito u Bavarskoj, iz koje tradicionalno dolazi velik broj njemačkih turista, prepoznali Hrvatsku kao destinaciju kvalitetne i autohtone turističke ponude.

ADAC je jedan od najvećih automobilskih klubova u Europi, a ujedno najveći njemački i drugi po članstvu automobilistički klub na svijetu. Udruga broji više od 21 milijun članova, a sastavljena je od 18 regionalnih klubova na cijelom njemačkom teritoriju koji imaju velik broj poslovnica, odnosno agencija u gradskim središtima koje djeluju i kao turističke agencije.

Cijeli članak možete pronaći <<ovdje>>.


Alenka Juričić Bukarica / Novi list

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac posjetila je München gdje se susrela s predstavnicima njemačkog autokluba ADAC (Allgemeine Deutsche Automobil Club) te s predstavnicima najvažnijih bavarskih turoperatora, u cilju još kvalitetnijeg pozicioniranja hrvatske turističke ponude na njemačkom tržištu, s posebnim naglaskom na Slavoniju i Dubrovačko-neretvansku županiju.

Njemačka je najvažnije emitivno tržište za Hrvatsku s kojeg je u prošloj godini ostvareno 30 posto ukupnog broja noćenja stranih turista. U razdoblju prije pojave globalne pandemije udio Bavaraca u ukupnom broju njemačkih gostiju iznosio je otprilike 40 posto. S pandemijom se taj udio i povećao jer je većina gostiju iz Njemačke putovala automobilom pa je najviše dolazaka ostvareno iz južnih njemačkih pokrajina Bavarske i Baden-Württemberg, piše Novi list.

– Ove godine očekujemo još bolje rezultate zahvaljujući izvrsnoj suradnji s njemačkim ADAC-om temeljem Memoranduma o razumijevanju koji smo potpisali prije samo pola godine. Uz već dogovorene aktivnosti, očekujemo da će ovaj Memorandum potaknuti i poboljšati daljnju suradnju hrvatske i njemačke industrije putovanja. Jedan od dobrih primjera jest i suradnja ADAC-a s Jadrolinijom koja će omogućiti dostupnost karata za međunarodne linije Jadrolinije putem web platformi ADAC-a, najavila je ovu značajnu novost Brnjac te istaknula da su i ove godine brojni turoperatori i agencije u Njemačkoj, a osobito u Bavarskoj, iz koje tradicionalno dolazi velik broj njemačkih turista, prepoznali Hrvatsku kao destinaciju kvalitetne i autohtone turističke ponude.

ADAC je jedan od najvećih automobilskih klubova u Europi, a ujedno najveći njemački i drugi po članstvu automobilistički klub na svijetu. Udruga broji više od 21 milijun članova, a sastavljena je od 18 regionalnih klubova na cijelom njemačkom teritoriju koji imaju velik broj poslovnica, odnosno agencija u gradskim središtima koje djeluju i kao turističke agencije.

Cijeli članak možete pronaći <<ovdje>>.


Alenka Juričić Bukarica / Novi list

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video