O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

HMM ostvario nikad veći profit: Sve veći rast južnokorejskog brodara

Južnokorejski nacionalni brodar HMM izvijestio je o rezultatima svog najboljeg kvartala ikad, koji je kompaniji donio profit od čak 2,4 milijarde dolara. Ovo je šesti kvartal zaredom da HMM bilježi dobit nakon višegodišnjeg niza gubitaka.

Prihodi HMM-a u prvom tromjesečju su se više nego udvostručili u odnosu na prethodnu godinu, zahvaljujući vozarinama koje su porasle za oko 75 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Porast potražnje i zagušenja kontejnerskih terminala uzrokovali su dosad neviđeni rast vozarina, ali ipak cijene su nedavno počele padati, piše The Maritime Executive.

Kompanija od sredine 2020. upravlja sa sve više plovila, a do kraja godine nastavit će floti pridruživati po dva ili tri dodatna plovila mjesečno, rekao je glasnogovornik HMM-a. Ukupno upravlja sa 77 brodova, od kojih je najveći od 25.000 TEU.

Iz HMM-a predviđaju nestabilno stanje na tržištu zbog lockdowna u Kini i posljedica sukoba u Ukrajini. Osim toga, očekuje se da bi nadolazeći pregovori između sindikata lučkih radnika i terminala na zapadnoj obali SAD-a (L.A. / Long Beach) mogli utjecati na globalne lance opskrbe.

Za razliku od nekih konkurenata koji otkazuju isplovljavanja u pokušaju da podignu cijene, HMM planira pokrenuti dodatne linijske usluge kako bi zadovoljio potrebe južnokorejskih izvoznika. Jedna od polaznih luka za HMM-ove brodove je južnokorejska luka Busan, što daje korejskim tvrtkama priliku da plasiraju svoj teret u Europu, piše gCaptain.

HMM ima veliku potporu južnokorejske vlade. Prema planu objavljenom prošle godine, vlada planira uložiti 1,5 milijardi dolara u novogradnje, a financirat će narudžbu za desetak kontejnerskih brodova od 13.000 TEU za HMM. Osim toga, banka KOBC planira do 2025. kupiti deset brodova godišnje i iznajmiti ih korejskim brodarima (kao što je HMM) po “razumnim cijenama”.

Najveće svjetske kompanije otkazale više od trećine putovanja kontejnerskih brodova iz Azije

Južnokorejski nacionalni brodar HMM izvijestio je o rezultatima svog najboljeg kvartala ikad, koji je kompaniji donio profit od čak 2,4 milijarde dolara. Ovo je šesti kvartal zaredom da HMM bilježi dobit nakon višegodišnjeg niza gubitaka.

Prihodi HMM-a u prvom tromjesečju su se više nego udvostručili u odnosu na prethodnu godinu, zahvaljujući vozarinama koje su porasle za oko 75 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Porast potražnje i zagušenja kontejnerskih terminala uzrokovali su dosad neviđeni rast vozarina, ali ipak cijene su nedavno počele padati, piše The Maritime Executive.

Kompanija od sredine 2020. upravlja sa sve više plovila, a do kraja godine nastavit će floti pridruživati po dva ili tri dodatna plovila mjesečno, rekao je glasnogovornik HMM-a. Ukupno upravlja sa 77 brodova, od kojih je najveći od 25.000 TEU.

Iz HMM-a predviđaju nestabilno stanje na tržištu zbog lockdowna u Kini i posljedica sukoba u Ukrajini. Osim toga, očekuje se da bi nadolazeći pregovori između sindikata lučkih radnika i terminala na zapadnoj obali SAD-a (L.A. / Long Beach) mogli utjecati na globalne lance opskrbe.

Za razliku od nekih konkurenata koji otkazuju isplovljavanja u pokušaju da podignu cijene, HMM planira pokrenuti dodatne linijske usluge kako bi zadovoljio potrebe južnokorejskih izvoznika. Jedna od polaznih luka za HMM-ove brodove je južnokorejska luka Busan, što daje korejskim tvrtkama priliku da plasiraju svoj teret u Europu, piše gCaptain.

HMM ima veliku potporu južnokorejske vlade. Prema planu objavljenom prošle godine, vlada planira uložiti 1,5 milijardi dolara u novogradnje, a financirat će narudžbu za desetak kontejnerskih brodova od 13.000 TEU za HMM. Osim toga, banka KOBC planira do 2025. kupiti deset brodova godišnje i iznajmiti ih korejskim brodarima (kao što je HMM) po “razumnim cijenama”.

Najveće svjetske kompanije otkazale više od trećine putovanja kontejnerskih brodova iz Azije

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video