O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

CCS: Kina planira povećati proizvodnju električnih brodova

Nakon uspješnog prvog putovanja električnog kruzera Chang Jiang San Xia 1, Kina planira povećati proizvodnju potpuno električnih brodova na baterije koji će ploviti opsežnom mrežom unutarnjih plovnih putova u zemlji, priopćilo je Kinesko klasifikacijsko društvo (CCS).

Novi kruzer dug je 100 metara, a izgrađen je u brodogradilištu Yichang Xin Hui koje se nalazi na rijeci Yangtze u provinciji Hubei. Ima kapacitet za smještaj 1.300 putnika, a plovit će na akumulacijskim jezerima kod brana Gezhouba i Three Gorges u rijeci Yangtze, piše Offshore Energy.

Ured CCS-a u Yichangu nadzirao je odobrenje plana i pregled izgradnje, dok je Institut u Wuhanu pružao tehničku podršku za zelenu tehnologiju i druge elemente broda.

Luo Xiaofeng, direktor instituta Wuhan Rules & Research Institute, izjavio je kako električni kruzer prema procjenama može ‘uštediti’ 530 tona dizelskog goriva i smanjiti emisije čak 1.660 tona štetnih plinova godišnje zahvaljujući litijskim baterijama od 7,5 MWh, snage ekvivalente snazi 100 električnih automobila, čime je usporediv sa sličnim brodovima na dizelski pogon.

Brod će se puniti hidroelektričnom energijom, a imat će domet od minimalno 100 kilometara. Jedan je od prvih potpuno električnih brodova na kojem je implementiran sustav visokonaponskog punjenja i niskonaponskog energetskog sustava.

Očekuje se da će brod igrati ključnu ulogu u promicanju zelenog razvoja brodarske industrije na rijeci Yangtze, koja posljednjih godina dobija sve veću pozornost. U 2020. godini, četiri ministarstva, uključujući ministarstvo prometa te ministarstvo ekologije i okoliša, izdala su zajednički plan za suzbijanje onečišćenja u lukama, pozivajući na sveobuhvatno djelovanje u prevenciji onečišćenja i ubrzavanje zelenog razvoja brodarske industrije duž gospodarskog pojasa rijeke Yangtze.

Projekt demonstrira implementaciju naprednih “Lithium Battery Power Ship Rules” i izgradnju električnih brodova za unutarnje plovne putove u Kini. Očekujemo da će inovacije u veličini i snazi baterija kakve su implementirane na ovom brodu promicati razvoj ekološki prihvatljivih električnih plovila,” komentirao je Xu Junjie, generalni menadžer CCS Yichanga.

Nakon uspješnog prvog putovanja električnog kruzera Chang Jiang San Xia 1, Kina planira povećati proizvodnju potpuno električnih brodova na baterije koji će ploviti opsežnom mrežom unutarnjih plovnih putova u zemlji, priopćilo je Kinesko klasifikacijsko društvo (CCS).

Novi kruzer dug je 100 metara, a izgrađen je u brodogradilištu Yichang Xin Hui koje se nalazi na rijeci Yangtze u provinciji Hubei. Ima kapacitet za smještaj 1.300 putnika, a plovit će na akumulacijskim jezerima kod brana Gezhouba i Three Gorges u rijeci Yangtze, piše Offshore Energy.

Ured CCS-a u Yichangu nadzirao je odobrenje plana i pregled izgradnje, dok je Institut u Wuhanu pružao tehničku podršku za zelenu tehnologiju i druge elemente broda.

Luo Xiaofeng, direktor instituta Wuhan Rules & Research Institute, izjavio je kako električni kruzer prema procjenama može ‘uštediti’ 530 tona dizelskog goriva i smanjiti emisije čak 1.660 tona štetnih plinova godišnje zahvaljujući litijskim baterijama od 7,5 MWh, snage ekvivalente snazi 100 električnih automobila, čime je usporediv sa sličnim brodovima na dizelski pogon.

Brod će se puniti hidroelektričnom energijom, a imat će domet od minimalno 100 kilometara. Jedan je od prvih potpuno električnih brodova na kojem je implementiran sustav visokonaponskog punjenja i niskonaponskog energetskog sustava.

Očekuje se da će brod igrati ključnu ulogu u promicanju zelenog razvoja brodarske industrije na rijeci Yangtze, koja posljednjih godina dobija sve veću pozornost. U 2020. godini, četiri ministarstva, uključujući ministarstvo prometa te ministarstvo ekologije i okoliša, izdala su zajednički plan za suzbijanje onečišćenja u lukama, pozivajući na sveobuhvatno djelovanje u prevenciji onečišćenja i ubrzavanje zelenog razvoja brodarske industrije duž gospodarskog pojasa rijeke Yangtze.

Projekt demonstrira implementaciju naprednih “Lithium Battery Power Ship Rules” i izgradnju električnih brodova za unutarnje plovne putove u Kini. Očekujemo da će inovacije u veličini i snazi baterija kakve su implementirane na ovom brodu promicati razvoj ekološki prihvatljivih električnih plovila,” komentirao je Xu Junjie, generalni menadžer CCS Yichanga.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here