O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Slabija sezona: Bez Rusa nema ni megajahti, najviše ih je pobjeglo u Tursku

Prije dvije godine nije bilo kruzera, ali je bilo jahta koje su kao omiljenu destinaciju izabirale Hrvatsku i Dubrovnik, te u samo tri tjedna trošile i do pola milijuna eura, piše Dubrovački vjesnik.

Gosti iz snova, posebno lani kad smo postigli rekord u broju jahtaških dolazaka, toliki da su nas već nazivali hrvatskim Monte Carlom.

Turska će imati bolju sezonu

No, ove godine se za Dubrovnik nije odlučio nijedan vlasnik jahte, osim one koja je bila na zimskom vezu u Gružu. Je li problem u činjenici da su vlasnici luksuznih jahti često Rusi koji će, razumljivo, izbjegavati dijelove Europe gdje im se može dogoditi zapljena imovine ili je u pitanju nešto drugo, pokušali smo saznati od managera koji se bave yachtingom. Jedan od najboljih sugovornika na ovu temu svakako je direktor BWA Yachting Hrvatska Dorijan Dujmić:

–  Razlog nedolaska jahtaša je prvenstveno situacija zbog rata u Ukrajini, a velik dio jahtaša na Mediteranu su uvijek bili Rusi – rekao je Dujmić. – Ne očekujemo ih nigdje na Mediteranu, pa tako ni u Hrvatskoj. Od toga će Turska sigurno profitirati jer su mnoga plovila u ruskom vlasništvu već u Turskoj i imat će definitivno bolju sezonu nego mi – ističe Dujmić.

– Na Mediteranu se očekuje određeni podbačaj, a koliki će biti, to ćemo vidjeti. Teško je to predvidjeti. Zasad radimo dobar booking, ali ja očeujem da će biti nešto manje ove sezone nego prethodne dvije pandemijske. Koje će to brojke biti, to ćemo vidjeti na kraju sezone. Ove godine će biti i manje Amerikanaca jer je rat u Europi, a njima je u Europi sve jedno te isto – zaključio je Dorijan Dujmić.

Povećanje broja letova 

U odnosu na 2021. godinu i privatni avioni slabo slijeću u Zračnu luku Dubrovnik, a razlog je zasigurno isti – zaobilaze nas bogati Rusi, a Amerikance s pogledom na kartu Europe prođe volja od dolaska u Hrvatsku koja im se čini tek par centimetara daleko do Ukrajine i ratnih sukoba.

Na tu temu progovorio je Ivanom Maslać, komercijalni direktor Zračne luke Dubrovnik:

– Od početka godine do danas, na Zračnoj luci Dubrovnik je prometovalo oko 247 letova poslovnog i općeg zrakoplovstva (‘privatni letovi). U odnosu na prošlu godinu u istom periodu, ostvareno je povećanje broja operacija zrakoplova (letova) od oko 13,83% – rekao je Maslać.

Tijekom prošle godine, značajan dio prometa općeg i poslovnog zrakoplovstva su činili veći zrakoplovi (Bombardier Global Express, Gulfstream V i sl.) koji su u privatnom vlasništvu, te Zračna luka Dubrovnik očekuje da će veliki dio prometa općeg i poslovnog zrakoplovstva i ove godine biti istog profila. Naravno, zbog sankcija koje su uvedene Rusiji zbog rata u Ukrajini, očekujemo manji broj ruskih putnika – gostiju – zaključio je.

Dubravka Marjanović Ladašić

Prije dvije godine nije bilo kruzera, ali je bilo jahta koje su kao omiljenu destinaciju izabirale Hrvatsku i Dubrovnik, te u samo tri tjedna trošile i do pola milijuna eura, piše Dubrovački vjesnik.

Gosti iz snova, posebno lani kad smo postigli rekord u broju jahtaških dolazaka, toliki da su nas već nazivali hrvatskim Monte Carlom.

Turska će imati bolju sezonu

No, ove godine se za Dubrovnik nije odlučio nijedan vlasnik jahte, osim one koja je bila na zimskom vezu u Gružu. Je li problem u činjenici da su vlasnici luksuznih jahti često Rusi koji će, razumljivo, izbjegavati dijelove Europe gdje im se može dogoditi zapljena imovine ili je u pitanju nešto drugo, pokušali smo saznati od managera koji se bave yachtingom. Jedan od najboljih sugovornika na ovu temu svakako je direktor BWA Yachting Hrvatska Dorijan Dujmić:

–  Razlog nedolaska jahtaša je prvenstveno situacija zbog rata u Ukrajini, a velik dio jahtaša na Mediteranu su uvijek bili Rusi – rekao je Dujmić. – Ne očekujemo ih nigdje na Mediteranu, pa tako ni u Hrvatskoj. Od toga će Turska sigurno profitirati jer su mnoga plovila u ruskom vlasništvu već u Turskoj i imat će definitivno bolju sezonu nego mi – ističe Dujmić.

– Na Mediteranu se očekuje određeni podbačaj, a koliki će biti, to ćemo vidjeti. Teško je to predvidjeti. Zasad radimo dobar booking, ali ja očeujem da će biti nešto manje ove sezone nego prethodne dvije pandemijske. Koje će to brojke biti, to ćemo vidjeti na kraju sezone. Ove godine će biti i manje Amerikanaca jer je rat u Europi, a njima je u Europi sve jedno te isto – zaključio je Dorijan Dujmić.

Povećanje broja letova 

U odnosu na 2021. godinu i privatni avioni slabo slijeću u Zračnu luku Dubrovnik, a razlog je zasigurno isti – zaobilaze nas bogati Rusi, a Amerikance s pogledom na kartu Europe prođe volja od dolaska u Hrvatsku koja im se čini tek par centimetara daleko do Ukrajine i ratnih sukoba.

Na tu temu progovorio je Ivanom Maslać, komercijalni direktor Zračne luke Dubrovnik:

– Od početka godine do danas, na Zračnoj luci Dubrovnik je prometovalo oko 247 letova poslovnog i općeg zrakoplovstva (‘privatni letovi). U odnosu na prošlu godinu u istom periodu, ostvareno je povećanje broja operacija zrakoplova (letova) od oko 13,83% – rekao je Maslać.

Tijekom prošle godine, značajan dio prometa općeg i poslovnog zrakoplovstva su činili veći zrakoplovi (Bombardier Global Express, Gulfstream V i sl.) koji su u privatnom vlasništvu, te Zračna luka Dubrovnik očekuje da će veliki dio prometa općeg i poslovnog zrakoplovstva i ove godine biti istog profila. Naravno, zbog sankcija koje su uvedene Rusiji zbog rata u Ukrajini, očekujemo manji broj ruskih putnika – gostiju – zaključio je.

Dubravka Marjanović Ladašić

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here