O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Učinkovita ‘zelena‘ tehnologija: Scandlines još jedan hibridni trajekt opremio rotirajućim jedrom

Danski brodar Scandlines sada ima dva hibridna trajekta s modernim jedrima Rotor Sail. Scandlines,naime, provodi projekt postizanja nulte emisije štetnih plinova svoje flote do 2040. godine, piše Otvoreno more.

Oni već deset godina ulažu u hibridne tehnologije brodskog pogona i u tom smislu dalje napreduju. Primjerice, prije dvije godine su na hibridni trajekt Copenhagen, koji plovi između Rostocka i Gedsera, postavili moderno jedro Rotor Sail.

To je dodatno smanjilo emisiju CO2 na toj relaciji između Njemačke i Danske, pa je Scandlinesjoš jedan svoj hibridni trajekt opremio istim sustavom. Norsepower Rotor Sail sada ima i njihov trajekt M/F Berlin.

Rotor Sail je rotirajući cilindar visine 30 metara i zapravo je modernizirana verzija Flettner rotora koji je izumio finski inženjer Sigurd Savonius, a uspješno koristio Anton Flettner tijekom prelaska Atlantika 1926. godine.

S obzirom na to da se Rotor Sail pokazao vrlo korisnim, Scandlines najavljuje kako će u budućnosti i na druge svoje hibridne trajekte postavljati ovo jedro. 

Danski brodar Scandlines sada ima dva hibridna trajekta s modernim jedrima Rotor Sail. Scandlines,naime, provodi projekt postizanja nulte emisije štetnih plinova svoje flote do 2040. godine, piše Otvoreno more.

Oni već deset godina ulažu u hibridne tehnologije brodskog pogona i u tom smislu dalje napreduju. Primjerice, prije dvije godine su na hibridni trajekt Copenhagen, koji plovi između Rostocka i Gedsera, postavili moderno jedro Rotor Sail.

To je dodatno smanjilo emisiju CO2 na toj relaciji između Njemačke i Danske, pa je Scandlinesjoš jedan svoj hibridni trajekt opremio istim sustavom. Norsepower Rotor Sail sada ima i njihov trajekt M/F Berlin.

Rotor Sail je rotirajući cilindar visine 30 metara i zapravo je modernizirana verzija Flettner rotora koji je izumio finski inženjer Sigurd Savonius, a uspješno koristio Anton Flettner tijekom prelaska Atlantika 1926. godine.

S obzirom na to da se Rotor Sail pokazao vrlo korisnim, Scandlines najavljuje kako će u budućnosti i na druge svoje hibridne trajekte postavljati ovo jedro. 

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here