O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Isporučen dosad najveći kontejnerski brod na svijetu: Kineski brodograditelji oborili rekord za nekoliko TEU

Kineski brodograditelji isporučili su ovog tjedna novi najveći kontejnerski brod na svijetu – Ever Alot, za tajvansku kompaniju Evergreen.

Iako je plovilo istih dimenzija kao i brodovi Evergreenove A klase izgrađeni u Južnoj Koreji, kineski dizajn rezultirao je blagim povećanjem kapaciteta, čime je brod dostigao kapacitet od 24.004 TEU, što mu daje titulu svjetskog rekordera. Usporedbe radi, južnokorejski Ever Ace, isporučen u ljeto 2021., kapaciteta je od 23.992 TEU, piše gCaptain.

Novi Ever Alot prvo je u seriji plovila koje kineski Hudong-Zhonghua Shipbuilding Co., podružnica China State Shipbuilding Corporation (CSSC), izgradila za Evergreen. Isporuka je odgođena zbog nedavnih lockdowna u Šangaju, pa će ubrzo biti isporučen i sestrinski brod Ever Aria. Fotografije koje je objavio CSSC prikazuju sestrinske brodove jedan pored drugog na brodogradilištu, piše The Maritime Executive.

Foto: Screenshot Twitter

Što se tiče dimenzija Ever Alota, uz kapacitet od 24.004 TEU jedinice, brod je dug 400 metara, širok 61,5 metara, a gaz mu iznosi 17 metara. Kako su se u izvještajima o isporuci broda pohvalili kineski mediji, kontejneri se na novi golemi Evergreenov brod mogu naslagati do visine ekvivalente zgradi od 22 kata, a prostor na palubi ekvivalentan je veličini tri i pol nogomenta terena.

Brod je sedmo plovilo u takozvanoj Evergreen A klasi i prvi brod u klasi, ali i svijetu, koji je premašio kapacitet od 24.000 TEU. Prvih šest brodova u klasi izgradila je tvrtka Samsung Heavy Industries u Južnoj Koreji, no oni imaju nešto manji kapacitet od 23.992 TEU, unatoč tome što imaju iste dimenzije. Prvi brod u klasi, Ever Ace, prethodno je nosio titulu najvećeg na svijetu nakon isporuke u srpnju 2021. godine.

U Evergreenovoj A klasi planirana je izgradnja ukupno 13 plovila, uključujući četiri koje gradi Hudong-Zhonghua.

Osim kontejnerskih brodova koji se grade za Evergreen, isti brodograditelj prošlog je tjedna započeo gradnju dva kontejnerska broda od 24.000 TEU za MSC. Ovo su drugo i treće plovilo koje se grade za MSC, a u brodogradilištu se trenutno grade četiri kontejnerska broda od 24.000 TEU.

Kineski brodograditelji isporučili su ovog tjedna novi najveći kontejnerski brod na svijetu – Ever Alot, za tajvansku kompaniju Evergreen.

Iako je plovilo istih dimenzija kao i brodovi Evergreenove A klase izgrađeni u Južnoj Koreji, kineski dizajn rezultirao je blagim povećanjem kapaciteta, čime je brod dostigao kapacitet od 24.004 TEU, što mu daje titulu svjetskog rekordera. Usporedbe radi, južnokorejski Ever Ace, isporučen u ljeto 2021., kapaciteta je od 23.992 TEU, piše gCaptain.

Novi Ever Alot prvo je u seriji plovila koje kineski Hudong-Zhonghua Shipbuilding Co., podružnica China State Shipbuilding Corporation (CSSC), izgradila za Evergreen. Isporuka je odgođena zbog nedavnih lockdowna u Šangaju, pa će ubrzo biti isporučen i sestrinski brod Ever Aria. Fotografije koje je objavio CSSC prikazuju sestrinske brodove jedan pored drugog na brodogradilištu, piše The Maritime Executive.

Foto: Screenshot Twitter

Što se tiče dimenzija Ever Alota, uz kapacitet od 24.004 TEU jedinice, brod je dug 400 metara, širok 61,5 metara, a gaz mu iznosi 17 metara. Kako su se u izvještajima o isporuci broda pohvalili kineski mediji, kontejneri se na novi golemi Evergreenov brod mogu naslagati do visine ekvivalente zgradi od 22 kata, a prostor na palubi ekvivalentan je veličini tri i pol nogomenta terena.

Brod je sedmo plovilo u takozvanoj Evergreen A klasi i prvi brod u klasi, ali i svijetu, koji je premašio kapacitet od 24.000 TEU. Prvih šest brodova u klasi izgradila je tvrtka Samsung Heavy Industries u Južnoj Koreji, no oni imaju nešto manji kapacitet od 23.992 TEU, unatoč tome što imaju iste dimenzije. Prvi brod u klasi, Ever Ace, prethodno je nosio titulu najvećeg na svijetu nakon isporuke u srpnju 2021. godine.

U Evergreenovoj A klasi planirana je izgradnja ukupno 13 plovila, uključujući četiri koje gradi Hudong-Zhonghua.

Osim kontejnerskih brodova koji se grade za Evergreen, isti brodograditelj prošlog je tjedna započeo gradnju dva kontejnerska broda od 24.000 TEU za MSC. Ovo su drugo i treće plovilo koje se grade za MSC, a u brodogradilištu se trenutno grade četiri kontejnerska broda od 24.000 TEU.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video