O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC i Chantiers de l’Atlantique proslavili važne prekretnice u izgradnji dva kruzera na LNG pogon

Odjel za krstarenja MSC Grupe i Chantiers de l’Atlantique su tijekom proteklog vikenda proslavili dvije važne prekretnice za prva dva broda MSC Cruisesa pogonjena prirodnim ukapljenim plinom (LNG), oba u izgradnji u St. Nazaireu (Francuska).

MSC World Europa, prvi brod pogonjen LNG-om koji će se pridružiti floti ove kompanije te ujedno i najveći brod na kružnim putovanjima na svijetu s pogonom na LNG, uspješno je obavio prvi niz pokusnih plovidbi u Atlantskom oceanu koje su uključivale testiranje performansi brodskih motora, upravljivost, potrošnju goriva, sigurnosne sustave, brzinu i zaustavni put.

U međuvremenu je MSC Euribia premještena na mokri dok gdje će se radovi nastaviti sve do njezine isporuke u 6. mjesecu 2023.

MSC Cruises je uložio 3 milijarde eura u tri broda za kružna putovanja pogonjena LNG-om, a izgradnja trećeg broda „World Class II“ trebala bi započeti početkom sljedeće godine u brodogradilištu Chantiers de l’ Atlantique.

Oba broda, MSC World Europa i MSC Euribia, će biti pogonjena prirodnim ukapljenim plinom koji eliminira emisije onečišćujućih tvari u zrak poput sumpornih oksida te smanjuje emisiju dušikovih oksida do 85%. LNG također igra ključnu ulogu u ublažavanju klimatskih promjena jer smanjuje emisiju CO2 za 25% i utire put korištenju održivih nefosilnih goriva uključujući zeleni vodik.

„Prošle godine smo dali važno obećanje da ćemo postići neto nultu emisiju stakleničkih plinova do 2050. godine, vodeći industriju na putu prema dekarbonizaciji. MSC World Europa i MSC Euribia će igrati temeljnu ulogu na tom putovanju.“, rekao je Pierfrancesco Vago, izvršni predsjednik, Odjel za krstarenja MSC Grupe.

MSC Euribia će postati jedan od ekološki najnaprednijih brodova u floti MSC Cruisesa, a nazvana je po drevnoj božici Eurybiji koja je koristila vjetrove, vrijeme i zviježđa kako bi ovladala morima. MSC Euribia će imati potpuno drugačiji izgled u usporedbi s ostalim brodovima u floti MSC Cruisesa zahvaljujući ekskluzivnom umjetničkom dizajnu koji je transformirao trup broda MSC Euribia u divovsko plutajuće platno s ciljem prenošenja poruke o važnosti održivosti i predanosti ove kompanije moru.

MSC Euribia će od 6. mjeseca 2023. svoju inauguralnu sezonu provesti u sjevernoj Europi isplovljavajući iz njemačke luke Kiela te nudeći 7-noćne itinerere do norveških fjordova s uplovljavanjima u Kopenhagen (Danska), Hellesylt (Norveška) za Geirangerfjord te Alesund i Flaam (Norveška) između ostalih destinacija.

Oba broda će biti opremljena sustavom selektivne katalitičke redukcije, mogućnošću napajanja električnom energijom s obale, naprednim sustavima za obradu otpadnih voda u skladu s takozvanim baltičkim standardom, najstrožim globalnim standardom za ispuštanje otpadnih voda u more, sustavom upravljanja podvodnom bukom kako bi se smanjio potencijalni utjecaj buke i vibracija na morske sisavce te širokim rasponom energetski učinkovite opreme i sistema za optimizaciju korištenja motora.

Više možete pročitati ovdje.

Odjel za krstarenja MSC Grupe i Chantiers de l’Atlantique su tijekom proteklog vikenda proslavili dvije važne prekretnice za prva dva broda MSC Cruisesa pogonjena prirodnim ukapljenim plinom (LNG), oba u izgradnji u St. Nazaireu (Francuska).

MSC World Europa, prvi brod pogonjen LNG-om koji će se pridružiti floti ove kompanije te ujedno i najveći brod na kružnim putovanjima na svijetu s pogonom na LNG, uspješno je obavio prvi niz pokusnih plovidbi u Atlantskom oceanu koje su uključivale testiranje performansi brodskih motora, upravljivost, potrošnju goriva, sigurnosne sustave, brzinu i zaustavni put.

U međuvremenu je MSC Euribia premještena na mokri dok gdje će se radovi nastaviti sve do njezine isporuke u 6. mjesecu 2023.

MSC Cruises je uložio 3 milijarde eura u tri broda za kružna putovanja pogonjena LNG-om, a izgradnja trećeg broda „World Class II“ trebala bi započeti početkom sljedeće godine u brodogradilištu Chantiers de l’ Atlantique.

Oba broda, MSC World Europa i MSC Euribia, će biti pogonjena prirodnim ukapljenim plinom koji eliminira emisije onečišćujućih tvari u zrak poput sumpornih oksida te smanjuje emisiju dušikovih oksida do 85%. LNG također igra ključnu ulogu u ublažavanju klimatskih promjena jer smanjuje emisiju CO2 za 25% i utire put korištenju održivih nefosilnih goriva uključujući zeleni vodik.

„Prošle godine smo dali važno obećanje da ćemo postići neto nultu emisiju stakleničkih plinova do 2050. godine, vodeći industriju na putu prema dekarbonizaciji. MSC World Europa i MSC Euribia će igrati temeljnu ulogu na tom putovanju.“, rekao je Pierfrancesco Vago, izvršni predsjednik, Odjel za krstarenja MSC Grupe.

MSC Euribia će postati jedan od ekološki najnaprednijih brodova u floti MSC Cruisesa, a nazvana je po drevnoj božici Eurybiji koja je koristila vjetrove, vrijeme i zviježđa kako bi ovladala morima. MSC Euribia će imati potpuno drugačiji izgled u usporedbi s ostalim brodovima u floti MSC Cruisesa zahvaljujući ekskluzivnom umjetničkom dizajnu koji je transformirao trup broda MSC Euribia u divovsko plutajuće platno s ciljem prenošenja poruke o važnosti održivosti i predanosti ove kompanije moru.

MSC Euribia će od 6. mjeseca 2023. svoju inauguralnu sezonu provesti u sjevernoj Europi isplovljavajući iz njemačke luke Kiela te nudeći 7-noćne itinerere do norveških fjordova s uplovljavanjima u Kopenhagen (Danska), Hellesylt (Norveška) za Geirangerfjord te Alesund i Flaam (Norveška) između ostalih destinacija.

Oba broda će biti opremljena sustavom selektivne katalitičke redukcije, mogućnošću napajanja električnom energijom s obale, naprednim sustavima za obradu otpadnih voda u skladu s takozvanim baltičkim standardom, najstrožim globalnim standardom za ispuštanje otpadnih voda u more, sustavom upravljanja podvodnom bukom kako bi se smanjio potencijalni utjecaj buke i vibracija na morske sisavce te širokim rasponom energetski učinkovite opreme i sistema za optimizaciju korištenja motora.

Više možete pročitati ovdje.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here