O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ljubitelji BMW automobila bijesni: Grijanje sjedala u automobilima pokušavaju prodavati kao pretplatu

Njemački premium proizvođač uporno pokušava monetizirati svoje funkcije, odnosno ono što bi u premium vozilima trebalo biti dio serijske opreme

Zašto bi netko, nakon što je platio automobil, na primjer 100 tisuća eura, još mjesečno uzimao pretplatu na neke funkcije? To je pitanje koje se nameće svakome tko se vodi zdravom logikom. No s Teslom su došle pretplate, a sada istu praksu pokušava promovirati i BMW, koji u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Južnoj Koreji i na Novom Zelandu traži od svojih kupaca još 18 dolara mjesečno za grijana sjedala, donosi Revija HAK.

Na godišnjoj bazi dobijete popust pa jednokratna uplata iznosi 180 dolara ili grijač stražnjice možete kupiti za 300 dolara na tri godine ili će vas neograničeni pristup koštati 415 dolara.

Mnoge ljubitelje BMW-a to je razbjesnilo pa siju prijezir po društvenim mrežama. Njemački premium proizvođač uporno pokušava monetizirati svoje funkcije, odnosno ono što bi u premium vozilima trebalo biti dio serijske opreme.

Nije BMW sam u ovom mutnom poslu. I drugi veliki proizvođači u ovome vide ozbiljan poslovni model: Ford, GM, Toyota, Volkswagen… Sretno im bilo.

Njemački premium proizvođač uporno pokušava monetizirati svoje funkcije, odnosno ono što bi u premium vozilima trebalo biti dio serijske opreme

Zašto bi netko, nakon što je platio automobil, na primjer 100 tisuća eura, još mjesečno uzimao pretplatu na neke funkcije? To je pitanje koje se nameće svakome tko se vodi zdravom logikom. No s Teslom su došle pretplate, a sada istu praksu pokušava promovirati i BMW, koji u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Južnoj Koreji i na Novom Zelandu traži od svojih kupaca još 18 dolara mjesečno za grijana sjedala, donosi Revija HAK.

Na godišnjoj bazi dobijete popust pa jednokratna uplata iznosi 180 dolara ili grijač stražnjice možete kupiti za 300 dolara na tri godine ili će vas neograničeni pristup koštati 415 dolara.

Mnoge ljubitelje BMW-a to je razbjesnilo pa siju prijezir po društvenim mrežama. Njemački premium proizvođač uporno pokušava monetizirati svoje funkcije, odnosno ono što bi u premium vozilima trebalo biti dio serijske opreme.

Nije BMW sam u ovom mutnom poslu. I drugi veliki proizvođači u ovome vide ozbiljan poslovni model: Ford, GM, Toyota, Volkswagen… Sretno im bilo.