O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Plaće ne dolaze, ali zato poštom stižu otkazi: Što se to događa na splitskom katamaranu u vlasništvu Alana Klanca?

“Pomorci od svibnja nisu primili plaće, a ovih dana im dolaze i otkazi. Poštom…”

Što se to događa u tvrtkama u vlasništvu nekadašnjeg predsjednika uprave Jadrolinije? Hrvatskim medijima prije nekoliko dana odjeknula je vijest o jednom od težih slučajeva napuštanja posade koji se proteže već duga tri mjeseca – slučaju tegljača ‘Mirjana K’, kojime upravlja riječka tvrtka Alveus Capital u vlasništvu Alana Klanca.

Osam članova posade – hrvatski, albanski i crnogorski državljani – napušteni su u grčkom Pireju. Ostavljeni su ondje bez milosti, ali i bez plaće, hrane i pitke vode. Tek nakon što je Sindikat pomoraca Hrvatske odlučio ovaj slučaj iznijeti u javnost, menadžment je konačno počeo surađivati. No, pozornost medija uzburkala je naizgled mirne vode, a na površinu su počele isplivavati nove službene i neslužbene informacije o stanju u Klančevim tvrtkama.

Je li slučaj broda ‘Mirjana K’ tek vrh sante leda? Pravilo, a ne iznimka? Zasigurno se tako čini, sudeći prema neslužbenim informacijama koje su pristigle u redakciju portala Pomorac.hr.

“Čitajući članke o neisplati plaća pomorcima na brodu ‘Mirjana K’ u Pireju, želim vas obavijestiti da se takva situacija događa i na katamaranima istog vlasnika. Pomorci od svibnja nisu primili plaće, a ovih dana im dolaze i otkazi. Poštom… Stalno se nešto obećava i slatkorječivo se pričaju bajke”, rekao je za portal Pomorac.hr izvor koji je želio ostati anoniman.

Anonimni izvor s kojim smo razgovarali referira se na katamaran u vlasništvu druge tvrtke povezane s Alanom Klancem. Riječ je, naime, o tvrtki Adriatic Fast Ferries.

“Nešto je trulo u državi Danskoj”

Adriatic Fast Ferries je društvo s ograničenom odgovornošću za pomorski prijevoz i usluge u prometu, registrirano u Rijeci, kojega je 2018. godine suosnovao Alan Klanac. Navedena tvrtka od 2019. godine stoji iza brenda Splitexpress, koji obavlja brzobrodski prijevoz putnika u hrvatskim nacionalnim vodama. Tvrtka posjeduje jedan brzi katamaran, Adriatic Express, koji za vrijeme sezone svakodnevno povezuje grad Split i splitsku Zračnu luku s otocima Hvarom i Bračem.

Točnije, navedenu uslugu tvrtka je obavljala do prije koji dan. Krajem srpnja, do daljnjega su obustavili sve brzobrodske plovidbe na liniji Split – Bol – Hvar – Zračna luka u sezoni 2022., a neće se vratiti ni plovidbe na liniji Split – Sutivan.

Kao razlog navedeni su nepovoljni tržišni uvjeti i visoke cijene goriva, zbog čega je ta usluga postala neodrživa. Putnici su o prekidu usluge obaviješteni na web stranici tvrtke te društvenim medijima. Samo na engleskom jeziku. Uz napomenu da će svima koji su unaprijed kupili karte biti osiguran puni povrat novca.

Plaće kasne, ali…

U potrazi za odgovorima, obratili smo se direktno suosnivaču Adriatic Fast Ferries, Alanu Klancu. Tražili smo da nam objasni što se događa na splitskom katamaranu te je li istina da pomorcima kasne plaće. Njegov odgovor prenosimo u cijelosti:

– Trgovačko društvo Adriatic Fast Ferries d.o.o. nedavno je bilo primorano prekinuti održavanje redovne sezonske linije zbog izrazite nerentabilnosti uzrokovane visokim cijenama goriva. Ovo je za posljedicu imalo pad trenutne likvidnosti, a što je rezultiralo kašnjenjem u isplati plaća. U ovom trenutku se djelatnicima duguje isplata jedne plaće, i to konkretno za 6. mjesec. Ostale dospjele plaće su podmirene. Naša trenutna nastojanja su maksimalno okrenuta prema tome da podmirimo što prije sva dospjela potraživanja.
U ime Adriatic Fast Ferries d.o.o.
Alan Klanac, direktor

Dakle, plaće kasne – pitanje je samo koliko dugo. Usluga koju obavlja Klančeva tvrtka je obustavljena, a time se ne čini ni toliko suludo povjerovati tvrdnjama anonimnog izvora da su pomorcima počeli stizati otkazi. Hoće li se pomorci uspjeti izboriti za svoje zaslužene plaće, ili nas čeka repriza loših poslovnih praksi? Sreća u nesreći je da su ovog puta pomorci u domovini, pa ne moraju prolaziti istu agoniju kao njihovi kolege s ‘Mirjane K’.

Jedno je sigurno: prava istina uskoro će izaći na vidjelo.


V.T.

“Pomorci od svibnja nisu primili plaće, a ovih dana im dolaze i otkazi. Poštom…”

Što se to događa u tvrtkama u vlasništvu nekadašnjeg predsjednika uprave Jadrolinije? Hrvatskim medijima prije nekoliko dana odjeknula je vijest o jednom od težih slučajeva napuštanja posade koji se proteže već duga tri mjeseca – slučaju tegljača ‘Mirjana K’, kojime upravlja riječka tvrtka Alveus Capital u vlasništvu Alana Klanca.

Osam članova posade – hrvatski, albanski i crnogorski državljani – napušteni su u grčkom Pireju. Ostavljeni su ondje bez milosti, ali i bez plaće, hrane i pitke vode. Tek nakon što je Sindikat pomoraca Hrvatske odlučio ovaj slučaj iznijeti u javnost, menadžment je konačno počeo surađivati. No, pozornost medija uzburkala je naizgled mirne vode, a na površinu su počele isplivavati nove službene i neslužbene informacije o stanju u Klančevim tvrtkama.

Je li slučaj broda ‘Mirjana K’ tek vrh sante leda? Pravilo, a ne iznimka? Zasigurno se tako čini, sudeći prema neslužbenim informacijama koje su pristigle u redakciju portala Pomorac.hr.

“Čitajući članke o neisplati plaća pomorcima na brodu ‘Mirjana K’ u Pireju, želim vas obavijestiti da se takva situacija događa i na katamaranima istog vlasnika. Pomorci od svibnja nisu primili plaće, a ovih dana im dolaze i otkazi. Poštom… Stalno se nešto obećava i slatkorječivo se pričaju bajke”, rekao je za portal Pomorac.hr izvor koji je želio ostati anoniman.

Anonimni izvor s kojim smo razgovarali referira se na katamaran u vlasništvu druge tvrtke povezane s Alanom Klancem. Riječ je, naime, o tvrtki Adriatic Fast Ferries.

“Nešto je trulo u državi Danskoj”

Adriatic Fast Ferries je društvo s ograničenom odgovornošću za pomorski prijevoz i usluge u prometu, registrirano u Rijeci, kojega je 2018. godine suosnovao Alan Klanac. Navedena tvrtka od 2019. godine stoji iza brenda Splitexpress, koji obavlja brzobrodski prijevoz putnika u hrvatskim nacionalnim vodama. Tvrtka posjeduje jedan brzi katamaran, Adriatic Express, koji za vrijeme sezone svakodnevno povezuje grad Split i splitsku Zračnu luku s otocima Hvarom i Bračem.

Točnije, navedenu uslugu tvrtka je obavljala do prije koji dan. Krajem srpnja, do daljnjega su obustavili sve brzobrodske plovidbe na liniji Split – Bol – Hvar – Zračna luka u sezoni 2022., a neće se vratiti ni plovidbe na liniji Split – Sutivan.

Kao razlog navedeni su nepovoljni tržišni uvjeti i visoke cijene goriva, zbog čega je ta usluga postala neodrživa. Putnici su o prekidu usluge obaviješteni na web stranici tvrtke te društvenim medijima. Samo na engleskom jeziku. Uz napomenu da će svima koji su unaprijed kupili karte biti osiguran puni povrat novca.

Plaće kasne, ali…

U potrazi za odgovorima, obratili smo se direktno suosnivaču Adriatic Fast Ferries, Alanu Klancu. Tražili smo da nam objasni što se događa na splitskom katamaranu te je li istina da pomorcima kasne plaće. Njegov odgovor prenosimo u cijelosti:

– Trgovačko društvo Adriatic Fast Ferries d.o.o. nedavno je bilo primorano prekinuti održavanje redovne sezonske linije zbog izrazite nerentabilnosti uzrokovane visokim cijenama goriva. Ovo je za posljedicu imalo pad trenutne likvidnosti, a što je rezultiralo kašnjenjem u isplati plaća. U ovom trenutku se djelatnicima duguje isplata jedne plaće, i to konkretno za 6. mjesec. Ostale dospjele plaće su podmirene. Naša trenutna nastojanja su maksimalno okrenuta prema tome da podmirimo što prije sva dospjela potraživanja.
U ime Adriatic Fast Ferries d.o.o.
Alan Klanac, direktor

Dakle, plaće kasne – pitanje je samo koliko dugo. Usluga koju obavlja Klančeva tvrtka je obustavljena, a time se ne čini ni toliko suludo povjerovati tvrdnjama anonimnog izvora da su pomorcima počeli stizati otkazi. Hoće li se pomorci uspjeti izboriti za svoje zaslužene plaće, ili nas čeka repriza loših poslovnih praksi? Sreća u nesreći je da su ovog puta pomorci u domovini, pa ne moraju prolaziti istu agoniju kao njihovi kolege s ‘Mirjane K’.

Jedno je sigurno: prava istina uskoro će izaći na vidjelo.


V.T.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here