O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ukrajina zainteresirana za prijevoz robe preko Luke Bar

IZVORRTCG
IZVORRTCG

Ukrajina traži alternativne logističke rute za isporuku širokog spektra proizvoda u i iz Ukrajine. U tom kontekstu, ambasada radi na analizi mogućnosti uspostavljanja dodatnih logističkih ruta, posebno u Crnoj Gori, priopćili su iz ukrajinske ambasade u Podgorici Portalu RTCG. Rekli su da je ukrajinska strana zainteresirana za obavljanje dodatnih konzultacija sa Lukom Bar u vezi sa uspostavljanjem suradnje, stoga je portal RTCG zanimalo jesu li su točne informacije sa stranice Transportno-logističkog centra ukrajinskih željeznica, odnosno da je Crna Gora ponudila prijevoz robe preko Luke Bar.

“Informacije koje ste naveli su postavljene na stranici Transportno-logističkog centra ukrajinskih željeznica. Shodno tome, dodatni komentari se mogu dobiti od spomenutog ukrajinskog cargo prijevoznika”, priopćili su iz ukrajinske ambasade u Podgorici.

Informaciju da Crna Gora nudi Ukrajini prijevoz robe preko Luke Bar objavio je ukrajinski gmk.centar. O tome je, kako prenosi gmk.centar, izvijestio Centar za transportnu logistiku “Ukrzaliznica”.

Ukupan kapacitet luke dostiže pet milijuna tona godišnje, a u prosjeku se koristi samo 50 posto njenog potencijala, prenosi taj portal. Kako navode, Luka Bar posjeduje nekoliko specijaliziranih terminala, posebno za suhe rasute terete, za tekuće i generalne terete. 

“Crnogorska strana je izrazila zainteresiranost za uspostavljanje suradnje sa Ukrajinom na korištenju kapaciteta Luke za pretovar i transport robe“, navodi se u dokumentu. Luka Bar surađuje sa špediterima iz Srbije, kompanijom “Panšped”, koja će, kako stoji u dokumentu, pomoći u organizaciji.

“Spremni smo doprinijeti uspostavljanju logističke rute za transport širokog spektra proizvoda iz Ukrajine do Luke Bar“, napominje predstavnik kompanije. Uz to, Panšped ima mogućnost da u slučaju takve potrebe koristi i besplatne vagone srpske željeznice.

Kako je ranije izvijestio GMK centar, u svibnju je prvih 35 tisuća tona ukrajinske rude prevezeno kroz luku Constanta u Rumunjskoj.

Uz zo, krajem svibnja poljska luka Świnoujście poslala je prvi dio od 30 tisuća tona ukrajinske rude željeza. Ruda je dopremljena u luku željeznicom i poslana kupcu u Alžir. Osim toga, u to vrijeme je na vezovima luke bilo više od 50 tisuća tona ukrajinske rude.

U periodu siječanj-lipanj 2022. godine, ukrajinske rudarske i metalske kompanije smanjile su izvoz rude za 24,2% u odnosu na isti period 2021. godine – na 17,01 milijuna tona. 

Ukrajina traži alternativne logističke rute za isporuku širokog spektra proizvoda u i iz Ukrajine. U tom kontekstu, ambasada radi na analizi mogućnosti uspostavljanja dodatnih logističkih ruta, posebno u Crnoj Gori, priopćili su iz ukrajinske ambasade u Podgorici Portalu RTCG. Rekli su da je ukrajinska strana zainteresirana za obavljanje dodatnih konzultacija sa Lukom Bar u vezi sa uspostavljanjem suradnje, stoga je portal RTCG zanimalo jesu li su točne informacije sa stranice Transportno-logističkog centra ukrajinskih željeznica, odnosno da je Crna Gora ponudila prijevoz robe preko Luke Bar.

“Informacije koje ste naveli su postavljene na stranici Transportno-logističkog centra ukrajinskih željeznica. Shodno tome, dodatni komentari se mogu dobiti od spomenutog ukrajinskog cargo prijevoznika”, priopćili su iz ukrajinske ambasade u Podgorici.

Informaciju da Crna Gora nudi Ukrajini prijevoz robe preko Luke Bar objavio je ukrajinski gmk.centar. O tome je, kako prenosi gmk.centar, izvijestio Centar za transportnu logistiku “Ukrzaliznica”.

Ukupan kapacitet luke dostiže pet milijuna tona godišnje, a u prosjeku se koristi samo 50 posto njenog potencijala, prenosi taj portal. Kako navode, Luka Bar posjeduje nekoliko specijaliziranih terminala, posebno za suhe rasute terete, za tekuće i generalne terete. 

“Crnogorska strana je izrazila zainteresiranost za uspostavljanje suradnje sa Ukrajinom na korištenju kapaciteta Luke za pretovar i transport robe“, navodi se u dokumentu. Luka Bar surađuje sa špediterima iz Srbije, kompanijom “Panšped”, koja će, kako stoji u dokumentu, pomoći u organizaciji.

“Spremni smo doprinijeti uspostavljanju logističke rute za transport širokog spektra proizvoda iz Ukrajine do Luke Bar“, napominje predstavnik kompanije. Uz to, Panšped ima mogućnost da u slučaju takve potrebe koristi i besplatne vagone srpske željeznice.

Kako je ranije izvijestio GMK centar, u svibnju je prvih 35 tisuća tona ukrajinske rude prevezeno kroz luku Constanta u Rumunjskoj.

Uz zo, krajem svibnja poljska luka Świnoujście poslala je prvi dio od 30 tisuća tona ukrajinske rude željeza. Ruda je dopremljena u luku željeznicom i poslana kupcu u Alžir. Osim toga, u to vrijeme je na vezovima luke bilo više od 50 tisuća tona ukrajinske rude.

U periodu siječanj-lipanj 2022. godine, ukrajinske rudarske i metalske kompanije smanjile su izvoz rude za 24,2% u odnosu na isti period 2021. godine – na 17,01 milijuna tona. 

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here