O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

“Zašto zadarski akvatorij dobiva najlošije od Jadrolinije?”: Neadekvatni brodovi se kvare, kasne ili ne plove

PREKO/ZADAR – Trajekt Ugljan je prema informacija objavljenim na Facebook stranici mještana grupe građana Preko i udruge Idro Čeprljande, ostao bez motornog pogona 08.08.2022. još ujutro iza 8 sati. Na liniju je ubačen trajekt Jadran, a putnici su više od sat vremena kasnili u dolasku u Zadar. Pritom je dio automobila iz Preka ukrcan na liniju koju održava trajekt Sv. Juraj. A ovaj posljednji je pak glumio “brzobrodsku”, a ne trajektnu liniju, pa je putnike iskrcao u Gradskoj luci na Poluotoku, a potom vozila s putnicima u Gaženicu. 

– I danas – ona Grčka karampana Ugljan se pokvarila, i sad vozio samo Jadran – kaže čitatelj portala Morski.hr. koji poručuje da je bilo “milijun auta u Gaženici i nastao je krkljanac”.

Zašto Split ima kvalitetniju flotu od Zadra?

Iz redakcije Morski.hr kažu da nije prvi puta da im stižu žalbe stanovnika zadarskog plovnog područja, no ovaj put ljudima je prekipjelo:

– Nitko da povuče pitanje starosti i kvalitete flote na zadarskom području,u odnosu na npr. Split? Ugljan je kupljen iz Grčke, i ne vozi po jačoj južini (hrvatski trajekti koji voze su Jadran, Juraj Dalmatinac itd… to su trajekti proizvedeni u Kraljevici) Nazor je prastar, SIS još i više – nabraja ovaj otočanin i nastavlja:

– Uvedena brzobrodska linija Zadar – Preko koja je uspostavljena kad se Gaženica otvorila – brod Dora je više u škveru nego na liniji. I non stop ga mijenja trajekt Sv. Juraj koji je također star ka Biblija.

Foto: Facebook

– Jedino što funkcionira su ti moderni trajekti hrvatske proizvodnje, ali ih ne daju na zadarsko područje. Najveći problem je umisto da se potakne hrvatska brodogradnja, kupuju se grčki otpatci. Jadrolinija ne nešto najjače što imamo od brodarstva, ali ne funkcionira dobro – razočarano konstatira.

Dora po najmanjem vjetru ne isplovljava, a trajekti su stari!

– Katamarane imaju opravdano jer zna bit jakoga juga (i bure, tamo na zapadnom dijelu). Jedini problem je Dora. Više je u škveru nego na liniji i nije adekvatna od početka. Ona i po najmanjem vitru ne isplovljava. Ali trajekti su najveći problem. Stari su. A ima masu novogradnje koja se dodijeljuje isključivo na Splitsko područje. Vladimir Nazor, Sis, Sveti Juraj su tri trajekta koji rade frekventne linije a nisu adekvatni. A ovo za Ugljan je posebna priča. Kupuje se polovni grčki nekvalitetni trajekt koji ne može ploviti (pristajati da budemo precizniji), znači nemaritiman je, zato su ga se Grci i riješili. Trajekata fali, a kupuje se loša polovna roba iz Grčke. Nema smisla – zaključuje naš sugovornik.

Foto: ŽLU Zadar / Ilustracija

Trajekt Ugljan je prema informacija objavljenim na Facebook stranici mještana grupe građana Preko i udruge Idro Čeprljande, ostao bez motornog pogona još jutros iza 8 sati. Na liniju je ubačen trajekt Jadran, putnici su kasnili, a nisu dobili nikakvu obavijest. Naposljetku, Jadrolinija je putnike o svemu obavijestila priopćenjem i to tek u 13.30 sati:

“Danas, 08.08. umjesto trajekta Ugljan na trajektnoj liniji Zadar (Gaženica) – Ošljak – Preko (Ugljan) plovi trajekt Jadran non-stop, bez najavljenog reda plovidbe.”

Iznimno će se iz luke Preko ukrcavati automobili na brodskoj liniji 409 Zadar – Preko.”

I dok čekamo službeno očitovanje o uzroku tog izvanrednog stanja, podsjetnik na to kako su se iz Jadrolinije pohvalili kako je trajekt Ugljan stigao prije dvije godine na tu liniju.

Ugljan je proizveden 2009. godine u Grčkoj, može prevesti 650 putnika i 114 vozila. Riječ je o prvom od tri broda koje će Jadrolinija ove godine pustiti u plovidbu. Samo ime ovog trajekta govori o njegovoj namjeni, a to je da povezuje otok Ugljan i Zadar, napisali su iz Jadrolinije.

Da je problem velik, upozoreni smo od više otočana i građana zadarskog plovnog područja, zbog čega smo na adresu Jadrolinije poslali i konkretne upite o starosti i neadekvatnosti flote za ovaj dio Jadrana. Odgovore ćemo objaviti čim ih dobijemo.

PREKO/ZADAR – Trajekt Ugljan je prema informacija objavljenim na Facebook stranici mještana grupe građana Preko i udruge Idro Čeprljande, ostao bez motornog pogona 08.08.2022. još ujutro iza 8 sati. Na liniju je ubačen trajekt Jadran, a putnici su više od sat vremena kasnili u dolasku u Zadar. Pritom je dio automobila iz Preka ukrcan na liniju koju održava trajekt Sv. Juraj. A ovaj posljednji je pak glumio “brzobrodsku”, a ne trajektnu liniju, pa je putnike iskrcao u Gradskoj luci na Poluotoku, a potom vozila s putnicima u Gaženicu. 

– I danas – ona Grčka karampana Ugljan se pokvarila, i sad vozio samo Jadran – kaže čitatelj portala Morski.hr. koji poručuje da je bilo “milijun auta u Gaženici i nastao je krkljanac”.

Zašto Split ima kvalitetniju flotu od Zadra?

Iz redakcije Morski.hr kažu da nije prvi puta da im stižu žalbe stanovnika zadarskog plovnog područja, no ovaj put ljudima je prekipjelo:

– Nitko da povuče pitanje starosti i kvalitete flote na zadarskom području,u odnosu na npr. Split? Ugljan je kupljen iz Grčke, i ne vozi po jačoj južini (hrvatski trajekti koji voze su Jadran, Juraj Dalmatinac itd… to su trajekti proizvedeni u Kraljevici) Nazor je prastar, SIS još i više – nabraja ovaj otočanin i nastavlja:

– Uvedena brzobrodska linija Zadar – Preko koja je uspostavljena kad se Gaženica otvorila – brod Dora je više u škveru nego na liniji. I non stop ga mijenja trajekt Sv. Juraj koji je također star ka Biblija.

Foto: Facebook

– Jedino što funkcionira su ti moderni trajekti hrvatske proizvodnje, ali ih ne daju na zadarsko područje. Najveći problem je umisto da se potakne hrvatska brodogradnja, kupuju se grčki otpatci. Jadrolinija ne nešto najjače što imamo od brodarstva, ali ne funkcionira dobro – razočarano konstatira.

Dora po najmanjem vjetru ne isplovljava, a trajekti su stari!

– Katamarane imaju opravdano jer zna bit jakoga juga (i bure, tamo na zapadnom dijelu). Jedini problem je Dora. Više je u škveru nego na liniji i nije adekvatna od početka. Ona i po najmanjem vitru ne isplovljava. Ali trajekti su najveći problem. Stari su. A ima masu novogradnje koja se dodijeljuje isključivo na Splitsko područje. Vladimir Nazor, Sis, Sveti Juraj su tri trajekta koji rade frekventne linije a nisu adekvatni. A ovo za Ugljan je posebna priča. Kupuje se polovni grčki nekvalitetni trajekt koji ne može ploviti (pristajati da budemo precizniji), znači nemaritiman je, zato su ga se Grci i riješili. Trajekata fali, a kupuje se loša polovna roba iz Grčke. Nema smisla – zaključuje naš sugovornik.

Foto: ŽLU Zadar / Ilustracija

Trajekt Ugljan je prema informacija objavljenim na Facebook stranici mještana grupe građana Preko i udruge Idro Čeprljande, ostao bez motornog pogona još jutros iza 8 sati. Na liniju je ubačen trajekt Jadran, putnici su kasnili, a nisu dobili nikakvu obavijest. Naposljetku, Jadrolinija je putnike o svemu obavijestila priopćenjem i to tek u 13.30 sati:

“Danas, 08.08. umjesto trajekta Ugljan na trajektnoj liniji Zadar (Gaženica) – Ošljak – Preko (Ugljan) plovi trajekt Jadran non-stop, bez najavljenog reda plovidbe.”

Iznimno će se iz luke Preko ukrcavati automobili na brodskoj liniji 409 Zadar – Preko.”

I dok čekamo službeno očitovanje o uzroku tog izvanrednog stanja, podsjetnik na to kako su se iz Jadrolinije pohvalili kako je trajekt Ugljan stigao prije dvije godine na tu liniju.

Ugljan je proizveden 2009. godine u Grčkoj, može prevesti 650 putnika i 114 vozila. Riječ je o prvom od tri broda koje će Jadrolinija ove godine pustiti u plovidbu. Samo ime ovog trajekta govori o njegovoj namjeni, a to je da povezuje otok Ugljan i Zadar, napisali su iz Jadrolinije.

Da je problem velik, upozoreni smo od više otočana i građana zadarskog plovnog područja, zbog čega smo na adresu Jadrolinije poslali i konkretne upite o starosti i neadekvatnosti flote za ovaj dio Jadrana. Odgovore ćemo objaviti čim ih dobijemo.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here