O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

“Lenac” nakon apsolutnog rekorda dobiti u prvom polugodištu i dalje zaposlen. Traju zahvati na brojnim brodovima

Prošli tjedan je došao ro-ro brod »Eurocargo Sicilia«, a na zahvate je stiglo i Jan De Nulovo jaružalo, nekadašnja čuvena Uljanikova novogradnja 500

RIJEKA – Nakon iznimno uspješnog prvog polugodišta, u kojem su uspjeli ostvariti blizu 59 milijuna kuna čiste dobiti, što im je apsolutni rekord, aktualni poslovi i projekti u remontnom brodogradilištu »Viktor Lenac« upućuju da će i ovo razdoblje do kraja godine obilježiti dobri trendovi u poslovanju, piše Novi List.

Osim uobičajenih poslova na remontima brodova, »Lenac« je u ovu godinu zakoračio s vrlo vrijednim financijskim, ali i referentnim poslom. Riječ je o preuređenju megajahte »Prince Abdulaziz«, poslu za koji se službeno jedino zna da je vrijedan više od 20 milijuna eura. Ova jahta u vlasništvu saudijske kraljevske obitelji u kvarnersko je brodogradilište uplovila prije sedam mjeseci, zahvati su u punom jeku, a sve bi trebalo biti završeno u prvom kvartalu iduće godine s obzirom na potpisani ugovorni rok.

U međuvremenu, dobra zaposlenost kapaciteta »Lenca« osigurana je s još dva vremenski, ali i financijski značajna posla. Tako je prošli tjedan u brodogradilište uplovio ro-ro brod »Eurocargo Sicilia«, koji je od talijanske Grimaldi grupe nedavno kupio meksički operator »Baja Ferries«. U pitanju je relativno noviji trajekt, sagrađen 2009. godine, a koji novi vlasnik želi prenamijeniti u ro-pax, odnosno brod za prijevoz putnika i vozila. Na ovom 193 metra dugačkom i 26 metara širokom trajektu »Viktor Lenac« odradit će zahvate na širenju putničkih kapaciteta – nadogradnjom nadgrađa, čime će se povećati broj kabina, ali i implementirati dodatni, prateći sadržaji za putnike. Kako doznajemo, brod će se zadržati u »Lencu« narednih šest mjeseci, što je ugovorni rok za završetak radova, a iz Martinšćice isplovit će i pod novim imenom »California Star II«. Slučajnost je htjela da se u velikom Doku 11 u »Lencu« trenutno nalazi bivši brod »Baja Ferriesa«, koji je u floti ovog meksičkog brodara plovio pod imenom »California Star I«. Prije par godina kupio ga je talijanski Adria Ferries i otad plovi pod imenom »AF Claudia«, a u brodogradilištu u Martinšćicu stigao je na uobičajeni remont.

Na zahvate u »Viktor Lenac« doplovio je još jedan zanimljiv brod. Riječ je o Jan De Nulovom jaružalu, »Willem Van Rubroeck«, odnosno nekadašnjoj čuvenoj Uljanikovoj novogradnji 500. U ovo je kvarnersko brodogradilište doplovio, kako doznajemo, na manje preinake opreme za jaružanje i zadržat će se oko dva i pol mjeseca.

Ovaj iznimno sofisticirani i skupi plovni objekt, podsjetimo, gradio se u pulskom Uljaniku, a financijski i poslovni krah pulskog škvera dočekao je u relativno visokoj fazi gotovosti. Radilo se o apsolutno najskupljoj novogradnji koja je ikad porinuta s domaćih navoza što se, nažalost, odrazilo i na hrvatski državni proračun koji je ostao »kraći« za oko 920 milijuna kuna, koliko je Ministarstvo financija moralo isplatiti po protestiranim jamstvima, odmah nakon raskida ugovora. Prodaja te novogradnje bila je jedan od prvih poteza u stečajnom postupku Uljanika, a završilo je tako da ju je ujesen 2019. godine na dražbi za 794 milijuna kuna kupila belgijsko-luksemburška grupacija Jan De Nul, koja je bila i originalni naručitelj ovog jaružala. Od prodaje te novogradnje država je uspjela povratiti oko pola milijarde kuna, dok je preostali dio otišao za namirenje bankama.

Prošli tjedan je došao ro-ro brod »Eurocargo Sicilia«, a na zahvate je stiglo i Jan De Nulovo jaružalo, nekadašnja čuvena Uljanikova novogradnja 500

RIJEKA – Nakon iznimno uspješnog prvog polugodišta, u kojem su uspjeli ostvariti blizu 59 milijuna kuna čiste dobiti, što im je apsolutni rekord, aktualni poslovi i projekti u remontnom brodogradilištu »Viktor Lenac« upućuju da će i ovo razdoblje do kraja godine obilježiti dobri trendovi u poslovanju, piše Novi List.

Osim uobičajenih poslova na remontima brodova, »Lenac« je u ovu godinu zakoračio s vrlo vrijednim financijskim, ali i referentnim poslom. Riječ je o preuređenju megajahte »Prince Abdulaziz«, poslu za koji se službeno jedino zna da je vrijedan više od 20 milijuna eura. Ova jahta u vlasništvu saudijske kraljevske obitelji u kvarnersko je brodogradilište uplovila prije sedam mjeseci, zahvati su u punom jeku, a sve bi trebalo biti završeno u prvom kvartalu iduće godine s obzirom na potpisani ugovorni rok.

U međuvremenu, dobra zaposlenost kapaciteta »Lenca« osigurana je s još dva vremenski, ali i financijski značajna posla. Tako je prošli tjedan u brodogradilište uplovio ro-ro brod »Eurocargo Sicilia«, koji je od talijanske Grimaldi grupe nedavno kupio meksički operator »Baja Ferries«. U pitanju je relativno noviji trajekt, sagrađen 2009. godine, a koji novi vlasnik želi prenamijeniti u ro-pax, odnosno brod za prijevoz putnika i vozila. Na ovom 193 metra dugačkom i 26 metara širokom trajektu »Viktor Lenac« odradit će zahvate na širenju putničkih kapaciteta – nadogradnjom nadgrađa, čime će se povećati broj kabina, ali i implementirati dodatni, prateći sadržaji za putnike. Kako doznajemo, brod će se zadržati u »Lencu« narednih šest mjeseci, što je ugovorni rok za završetak radova, a iz Martinšćice isplovit će i pod novim imenom »California Star II«. Slučajnost je htjela da se u velikom Doku 11 u »Lencu« trenutno nalazi bivši brod »Baja Ferriesa«, koji je u floti ovog meksičkog brodara plovio pod imenom »California Star I«. Prije par godina kupio ga je talijanski Adria Ferries i otad plovi pod imenom »AF Claudia«, a u brodogradilištu u Martinšćicu stigao je na uobičajeni remont.

Na zahvate u »Viktor Lenac« doplovio je još jedan zanimljiv brod. Riječ je o Jan De Nulovom jaružalu, »Willem Van Rubroeck«, odnosno nekadašnjoj čuvenoj Uljanikovoj novogradnji 500. U ovo je kvarnersko brodogradilište doplovio, kako doznajemo, na manje preinake opreme za jaružanje i zadržat će se oko dva i pol mjeseca.

Ovaj iznimno sofisticirani i skupi plovni objekt, podsjetimo, gradio se u pulskom Uljaniku, a financijski i poslovni krah pulskog škvera dočekao je u relativno visokoj fazi gotovosti. Radilo se o apsolutno najskupljoj novogradnji koja je ikad porinuta s domaćih navoza što se, nažalost, odrazilo i na hrvatski državni proračun koji je ostao »kraći« za oko 920 milijuna kuna, koliko je Ministarstvo financija moralo isplatiti po protestiranim jamstvima, odmah nakon raskida ugovora. Prodaja te novogradnje bila je jedan od prvih poteza u stečajnom postupku Uljanika, a završilo je tako da ju je ujesen 2019. godine na dražbi za 794 milijuna kuna kupila belgijsko-luksemburška grupacija Jan De Nul, koja je bila i originalni naručitelj ovog jaružala. Od prodaje te novogradnje država je uspjela povratiti oko pola milijarde kuna, dok je preostali dio otišao za namirenje bankama.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here