O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Egipat opet povećava naknade za korištenje Sueskog kanala

Kad je na djelu globalna ekonomska kriza, prije ili kasnije bio je jasno da će nas sustići i ovakve vijest – koje se sigurno neće svidjeti brodarima, a još manje korisnicima njihovih usluga. Naime, Egipat od 2023. godine planira povećati naknade za plovidbu Sueskim kanalom za 15% za sve vrste brodova, osim bulk carriera i kruzera.

O tome izvješćuje uprava Sueskog kanala, konkretno, njezin predsjednik Osama Rabie. On je 18. rujna kazao da će se tranzitne naknade za bulk carriere i kruzere povećati za 10% i da će se povećanje primjenjivati ​​od siječnja 2023., piše Geopolitika.news.

Osvrnuo se i na učinke trenutne globalne inflacije, kazavši kako je ona dovela do povećanja operativnih troškova i troškova navigacijskih usluga koje pruža Uprava kanala.

U srpnju je Uprava Sueskog kanala priopćila da su njeni prihodi u posljednjoj fiskalnoj godini dosegnuli najvišu razinu svih vremena od 7 milijardi dolara, piše The Maritime Executive.

Podsjetimo, SCA je u veljači ove godine najavila reviziju naknada i povećanje od 6%, a zatim je sljedeći mjesec uvela dodatna povećanja, čime su naknade porasle za dodatnih 5 do 10%. Uprava je zatim u svibnju još jednom povećala naknade za prolazak kanalom, i to u rasponu od 7 do 20%, piše Splash247.

Kroz Sueski kanal odvija se 12% svjetskog trgovačkog prometa, pa ta prometna arterija, koja povezuje Sredozemno i Crveno more, ima stratešku važnost te se smatra glavnim izvorom deviza za Egipat.

Kairo procjenjuje da će prihodi od kanala porasti iduće godine kao rezultat povećanja naknada za protok od 700 milijuna dolara. Naravno, ceh će na kraju, kao i obično, platiti krajnji potrošači.

Podsjećamo da je egipatska vlada u proljeće prošle godine, nakon što se u ožujku 2021. g. u Sueskom kanalu nasukao divovski kontejnerski brod Ever Given ()japanskog vlasnika Shoei Kisen Kaisha) i time ga blokirao na šest dana – najavila proširenje i produbljenje pojedinih dijelova kanala s ciljem izbjegavanja novih nesreća sličnoga tipa.

Egipat će, u planiranom projektu koji bi trajao dvije godine, dio kanala dug 30 km produbiti za 10 i proširiti za 40 metara. Inače, Sueski kanal ukupno je dug 193 kilometra.

Kad je na djelu globalna ekonomska kriza, prije ili kasnije bio je jasno da će nas sustići i ovakve vijest – koje se sigurno neće svidjeti brodarima, a još manje korisnicima njihovih usluga. Naime, Egipat od 2023. godine planira povećati naknade za plovidbu Sueskim kanalom za 15% za sve vrste brodova, osim bulk carriera i kruzera.

O tome izvješćuje uprava Sueskog kanala, konkretno, njezin predsjednik Osama Rabie. On je 18. rujna kazao da će se tranzitne naknade za bulk carriere i kruzere povećati za 10% i da će se povećanje primjenjivati ​​od siječnja 2023., piše Geopolitika.news.

Osvrnuo se i na učinke trenutne globalne inflacije, kazavši kako je ona dovela do povećanja operativnih troškova i troškova navigacijskih usluga koje pruža Uprava kanala.

U srpnju je Uprava Sueskog kanala priopćila da su njeni prihodi u posljednjoj fiskalnoj godini dosegnuli najvišu razinu svih vremena od 7 milijardi dolara, piše The Maritime Executive.

Podsjetimo, SCA je u veljači ove godine najavila reviziju naknada i povećanje od 6%, a zatim je sljedeći mjesec uvela dodatna povećanja, čime su naknade porasle za dodatnih 5 do 10%. Uprava je zatim u svibnju još jednom povećala naknade za prolazak kanalom, i to u rasponu od 7 do 20%, piše Splash247.

Kroz Sueski kanal odvija se 12% svjetskog trgovačkog prometa, pa ta prometna arterija, koja povezuje Sredozemno i Crveno more, ima stratešku važnost te se smatra glavnim izvorom deviza za Egipat.

Kairo procjenjuje da će prihodi od kanala porasti iduće godine kao rezultat povećanja naknada za protok od 700 milijuna dolara. Naravno, ceh će na kraju, kao i obično, platiti krajnji potrošači.

Podsjećamo da je egipatska vlada u proljeće prošle godine, nakon što se u ožujku 2021. g. u Sueskom kanalu nasukao divovski kontejnerski brod Ever Given ()japanskog vlasnika Shoei Kisen Kaisha) i time ga blokirao na šest dana – najavila proširenje i produbljenje pojedinih dijelova kanala s ciljem izbjegavanja novih nesreća sličnoga tipa.

Egipat će, u planiranom projektu koji bi trajao dvije godine, dio kanala dug 30 km produbiti za 10 i proširiti za 40 metara. Inače, Sueski kanal ukupno je dug 193 kilometra.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video