O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk naručio dodatnih šest kontejnerskih brodova na zeleni metanol

Danski brodarski div A.P. Moller – Maersk naručio je još šest velikih kontejnerskih brodova koji mogu ploviti na zeleni metanol.

Šest novih brodova gradit će južnokorejski brodograditelj Hyundai Heavy Industries (HHI). Novi brodovi bit će opremljeni tzv. dual fuel motorima koji mogu raditi na zeleni metanol, čime će se emisije CO2 smanjiti za 800.000 tona godišnje, kažu iz Maerska.

Svi naručeni kontejnerski brodovi imat će kapacitet od 17.000 TEU i plovit će pod zastavom Danske, a trebali bi biti isporučeni 2025. godine.

Ovom narudžbom se broj brodova s dual fuel motorima na zeleni metanol koje je Maersk naručio popeo na ukupno 19. Svi oni dio su Maerskovog programa obnove flote te će zamijeniti stare brodove kada jednom napuste Maerskovu flotu. Iz Maerska očekuju da će time, kada svih 19 brodova zaplovi, smanjiti emisije CO2 za oko 2,3 milijuna tona godišnje.

Maersk će se i dalje držati svoje strategije održavanja kapaciteta flote na maksimalnih 4,3 milijuna TEU-a, uključujući iznajmljena plovila i ona kojima Maersk upravlja.

Maersk je postavio cilj nulte emisije štetnih plinova do 2040. te je također postavio kratkoročne ciljeve za 2030. kako bi osigurao napredak. To uključuje smanjenje emisija po transportiranom kontejneru u floti Maersk Ocean za 50% u usporedbi s 2020. te naručivanje isključivo novih plovila koja mogu raditi na ekološka goriva.

“Zeleni metanol najbolje je rješenje za zeleni pogon ovog desetljeća i uzbuđeni smo što vidimo nekoliko drugih brodovlasnika koji su odabrali ovaj put. To će osigurati da zeleni metanol postane dostupniji i jeftiniji, što će ubrzati evoluciju klimatski neutralnog transporta”, rekao je Palle Laursen, Chief Fleet & Technical Officer u Maersku.

“Naši klijenti od nas očekuju dekarbonizaciju opskrbnih lanaca, a ovih šest brodova koji mogu raditi na zeleni metanol omogućit će da našim klijentima ponudimo klimatski neutralan prijevoz. U ovom desetljeću potrebno je globalno djelovanje kako bi se ispunio cilj Pariškog sporazuma o usporavanju globalnog zatopljenja”, rekla je Henriette Hallberg Thygesen, Fleet & Strategic Brands CEO u Maersku.

Danski brodarski div A.P. Moller – Maersk naručio je još šest velikih kontejnerskih brodova koji mogu ploviti na zeleni metanol.

Šest novih brodova gradit će južnokorejski brodograditelj Hyundai Heavy Industries (HHI). Novi brodovi bit će opremljeni tzv. dual fuel motorima koji mogu raditi na zeleni metanol, čime će se emisije CO2 smanjiti za 800.000 tona godišnje, kažu iz Maerska.

Svi naručeni kontejnerski brodovi imat će kapacitet od 17.000 TEU i plovit će pod zastavom Danske, a trebali bi biti isporučeni 2025. godine.

Ovom narudžbom se broj brodova s dual fuel motorima na zeleni metanol koje je Maersk naručio popeo na ukupno 19. Svi oni dio su Maerskovog programa obnove flote te će zamijeniti stare brodove kada jednom napuste Maerskovu flotu. Iz Maerska očekuju da će time, kada svih 19 brodova zaplovi, smanjiti emisije CO2 za oko 2,3 milijuna tona godišnje.

Maersk će se i dalje držati svoje strategije održavanja kapaciteta flote na maksimalnih 4,3 milijuna TEU-a, uključujući iznajmljena plovila i ona kojima Maersk upravlja.

Maersk je postavio cilj nulte emisije štetnih plinova do 2040. te je također postavio kratkoročne ciljeve za 2030. kako bi osigurao napredak. To uključuje smanjenje emisija po transportiranom kontejneru u floti Maersk Ocean za 50% u usporedbi s 2020. te naručivanje isključivo novih plovila koja mogu raditi na ekološka goriva.

“Zeleni metanol najbolje je rješenje za zeleni pogon ovog desetljeća i uzbuđeni smo što vidimo nekoliko drugih brodovlasnika koji su odabrali ovaj put. To će osigurati da zeleni metanol postane dostupniji i jeftiniji, što će ubrzati evoluciju klimatski neutralnog transporta”, rekao je Palle Laursen, Chief Fleet & Technical Officer u Maersku.

“Naši klijenti od nas očekuju dekarbonizaciju opskrbnih lanaca, a ovih šest brodova koji mogu raditi na zeleni metanol omogućit će da našim klijentima ponudimo klimatski neutralan prijevoz. U ovom desetljeću potrebno je globalno djelovanje kako bi se ispunio cilj Pariškog sporazuma o usporavanju globalnog zatopljenja”, rekla je Henriette Hallberg Thygesen, Fleet & Strategic Brands CEO u Maersku.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here