O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kapetan pokušao pobjeći s broda koji je mjesecima zapeo u luci, uhitila ga policija

Zapovjednik teretnog broda, koji je već više od pola godine zadržan u luci u Kaohsiungu na Tajvanu jer vlasnik broda nije luci platio štetu, iskrcao se bez dozvole u pokušaju da pobjegne s broda. U tome ga je ubrzo spriječila policija.

Kineski kapetan uhićen je nakon što se 18. rujna iskrcao skupa sa svojom prtljagom u pokušaju da napusti teretni brod Uniprofit, koji je od ožujka zadržan u luci na Tajvanu, javljaju kineski mediji.

Njegovom bijegu navodno je prethodila svađa s ostalim članovima posade, a zapovjednik je ubrzo vraćen natrag na brod od 8.400 dwt. Svih 16 članova posade, 11 kineskih i 5 indonezijskih državljana, i dalje ne mogu napustiti Uniprofit jer vlasnik još nije odgovorio na nalog tajvanskog suda o plaćanju oko 1,91 milijun američkih dolara naknade za troškove tegljenja nakon što se brod nasukao u blizini ribarskog pristaništa Fugang 8. ožujkam.

Vlasnik broda izgrađenog 1995. godine angažirao je tajvansku tvrtku za spašavanje da brod otegli u Kaohsiung, gdje je stigao 22. ožujka, pišu lokalni mediji.

Međutim, vlasnik broda nije platio uslugu tegljenja, zbog čega je spasilačka tvrtka podnijela zahtjev za zadržavanjem Uniprofita. Prema sudskom nalogu, posada broda je dužna ostati na brodu, a potrepštine pomorcima svakodnevno osiguravaju agenti.

Međutim, prema nekim izvorima, pomorci tvrde da im vlasnik nije isplatio plaće te su zatražili iskrcaj. Frustrirani svojom situacijom, članovi posade u lipnju su izvjesili transparent na brodu, tražeći isplatu plaća i repatrijaciju.

Tajvanske vlasti ne dopuštaju njihov iskrcaj dok vlasnik ne podmiri dugovanja. Prema zakonskim odredbama o minimum manningu, na brodu zapravo treba ostati samo četiri člana posade, dok bi ostali mogli napustiti Tajvan u roku od 24 sata. Međutim, pomorci se nisu mogli dogovoriti tko će ići kući, a tko ostati na brodu.

Tajvanski pomorski i lučki ured rekao je da je podnesen zahtjev za imenovanjem stečajnog upravitelja za brod kako bi se posada mogla iskrcati.

U trenutku nasukavanja, Uniprofit je na palubi prevozio 149 kontejnera iz Yantaija u Kini u Bahodopi u Indoneziji. Prema podacima o vlasništvu, general cargo brod u vlasništvu je tvrtke sa sjedištem u Hong Kongu.

Zapovjednik teretnog broda, koji je već više od pola godine zadržan u luci u Kaohsiungu na Tajvanu jer vlasnik broda nije luci platio štetu, iskrcao se bez dozvole u pokušaju da pobjegne s broda. U tome ga je ubrzo spriječila policija.

Kineski kapetan uhićen je nakon što se 18. rujna iskrcao skupa sa svojom prtljagom u pokušaju da napusti teretni brod Uniprofit, koji je od ožujka zadržan u luci na Tajvanu, javljaju kineski mediji.

Njegovom bijegu navodno je prethodila svađa s ostalim članovima posade, a zapovjednik je ubrzo vraćen natrag na brod od 8.400 dwt. Svih 16 članova posade, 11 kineskih i 5 indonezijskih državljana, i dalje ne mogu napustiti Uniprofit jer vlasnik još nije odgovorio na nalog tajvanskog suda o plaćanju oko 1,91 milijun američkih dolara naknade za troškove tegljenja nakon što se brod nasukao u blizini ribarskog pristaništa Fugang 8. ožujkam.

Vlasnik broda izgrađenog 1995. godine angažirao je tajvansku tvrtku za spašavanje da brod otegli u Kaohsiung, gdje je stigao 22. ožujka, pišu lokalni mediji.

Međutim, vlasnik broda nije platio uslugu tegljenja, zbog čega je spasilačka tvrtka podnijela zahtjev za zadržavanjem Uniprofita. Prema sudskom nalogu, posada broda je dužna ostati na brodu, a potrepštine pomorcima svakodnevno osiguravaju agenti.

Međutim, prema nekim izvorima, pomorci tvrde da im vlasnik nije isplatio plaće te su zatražili iskrcaj. Frustrirani svojom situacijom, članovi posade u lipnju su izvjesili transparent na brodu, tražeći isplatu plaća i repatrijaciju.

Tajvanske vlasti ne dopuštaju njihov iskrcaj dok vlasnik ne podmiri dugovanja. Prema zakonskim odredbama o minimum manningu, na brodu zapravo treba ostati samo četiri člana posade, dok bi ostali mogli napustiti Tajvan u roku od 24 sata. Međutim, pomorci se nisu mogli dogovoriti tko će ići kući, a tko ostati na brodu.

Tajvanski pomorski i lučki ured rekao je da je podnesen zahtjev za imenovanjem stečajnog upravitelja za brod kako bi se posada mogla iskrcati.

U trenutku nasukavanja, Uniprofit je na palubi prevozio 149 kontejnera iz Yantaija u Kini u Bahodopi u Indoneziji. Prema podacima o vlasništvu, general cargo brod u vlasništvu je tvrtke sa sjedištem u Hong Kongu.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here