O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Svečano porinut novi MSC-ev div: ‘MSC Celestino Maresca’ bit će jedan od najvećih kontejnerskih brodova na svijetu

Unatoč trenutnom padu vozarina i smanjenju potražnje, Mediterranean Shipping Company (MSC) nastavlja sa širenjem svoje flote. Najveća brodarska kompanija na svijetu trenutno čeka izgradnju velike količine novih brodova koji čine čak 40 posto trenutnog kapaciteta flote, a nastavlja kupovati i rabljena plovila.

Novi MSC-ov ultra veliki kontejnerski brod MSC Celestino Maresca kapaciteta od 24.116 TEU svečano je porinut 11. listopada u brodogradilištu Hudong-Zhonghua Changxingdao u Kini.

Riječ je o drugom od ukupno četiri divovska kontejnerska broda u klasi koje kinesko brodogradilište gradi za MSC. Ovi kontejneraši, slično kao i drugi brodovi izgrađeni u Hudongu za COSCO i Evergreen, imaju slične dimenzije, a brodogradilište je neovisno razvilo dizajn. No, zahvaljujući manjim promjenama MSC brodovi postat će najveći na svijetu s 24.116 TEU, javlja Offshore Energy.

MSC Celestino Maresca od gotovo 240.000 dwt dug je 399,99 metara i širok 61,5 metara. Na palubi dugoj gotovo četiri nogometna igrališta kontejneri se mogu slagati do 25 jedinica u visinu, što je visina zgrade od 22 kata, piše The Maritime Executive.

MSC je odabrao konvencionalno gorivo za pogon, a ne LNG ili alternativna goriva. Međutim, kako javljaju iz brodogradilišta, u dizajn je uključeno nekoliko značajki koje navodno poboljšavaju energetsku učinkovitost broda: maleni pramčani bulb, propelere velikog promjera i vodove za uštedu energije. Brodovi u klasi opremljeni su hibridnim scrubberom, a također su među prvim brodovima na kojima će koristiti tzv. sustav zračnog podmazivanja trupa (Air Lubrication System), koji bi prema procjenama trebao smanjiti potrošnju goriva za tri do četiri posto. Implementirani su i drugi sustavi i inovacije dizajna, primjerice osovinskog generatora, kako bi se smanjila potrošnja goriva te da bi se brod uskladio s novim EEDI zahtjevima energetske učinkovitosti plovila.

Ovih osam ultra-velikih kontejnerskih brodova dio su MSC-ove goleme knjige narudžbi koja se, prema posljednjim izračunima, popela na ukupno 1,96 milijuna TEU. Trenutačni kapacitet kompanije je nešto više od 4,5 milijuna TEU, što je gotovo 18 posto udjela u cijelom sektoru kontejnerskog transporta.

Dok su druge kompanije u ovoj godini usporile tempo naručivanja novih kontejnerskih brodova, MSC nastavlja sa svojim pohodom. Prošli tjedan, kineski brodograditelj Yangzijiang Shipbuilding potvrdio je da je MSC naručio desetak kontejnerskih brodova od 16.000 TEU vrijednih gotovo 2,2 milijarde dolara. Brodovi će biti isporučeni 2024. i 2025. godine, a bit će opremljeni dual fuel motorima s mogućnosti pogona na LNG.

Podsjetimo, u istom je brodogradilištu prije dva mjeseca porinut prvi MSC-ov ultra-veliki kontejnerski brod kapaciteta 24.116 TEU – MSC Tessa.

Pročitajte i: Novi MSC-ov brod oborio sve rekorde: ‘MSC Tessa’ i službeno najveći kontejnerski brod na svijetu!

Unatoč trenutnom padu vozarina i smanjenju potražnje, Mediterranean Shipping Company (MSC) nastavlja sa širenjem svoje flote. Najveća brodarska kompanija na svijetu trenutno čeka izgradnju velike količine novih brodova koji čine čak 40 posto trenutnog kapaciteta flote, a nastavlja kupovati i rabljena plovila.

Novi MSC-ov ultra veliki kontejnerski brod MSC Celestino Maresca kapaciteta od 24.116 TEU svečano je porinut 11. listopada u brodogradilištu Hudong-Zhonghua Changxingdao u Kini.

Riječ je o drugom od ukupno četiri divovska kontejnerska broda u klasi koje kinesko brodogradilište gradi za MSC. Ovi kontejneraši, slično kao i drugi brodovi izgrađeni u Hudongu za COSCO i Evergreen, imaju slične dimenzije, a brodogradilište je neovisno razvilo dizajn. No, zahvaljujući manjim promjenama MSC brodovi postat će najveći na svijetu s 24.116 TEU, javlja Offshore Energy.

MSC Celestino Maresca od gotovo 240.000 dwt dug je 399,99 metara i širok 61,5 metara. Na palubi dugoj gotovo četiri nogometna igrališta kontejneri se mogu slagati do 25 jedinica u visinu, što je visina zgrade od 22 kata, piše The Maritime Executive.

MSC je odabrao konvencionalno gorivo za pogon, a ne LNG ili alternativna goriva. Međutim, kako javljaju iz brodogradilišta, u dizajn je uključeno nekoliko značajki koje navodno poboljšavaju energetsku učinkovitost broda: maleni pramčani bulb, propelere velikog promjera i vodove za uštedu energije. Brodovi u klasi opremljeni su hibridnim scrubberom, a također su među prvim brodovima na kojima će koristiti tzv. sustav zračnog podmazivanja trupa (Air Lubrication System), koji bi prema procjenama trebao smanjiti potrošnju goriva za tri do četiri posto. Implementirani su i drugi sustavi i inovacije dizajna, primjerice osovinskog generatora, kako bi se smanjila potrošnja goriva te da bi se brod uskladio s novim EEDI zahtjevima energetske učinkovitosti plovila.

Ovih osam ultra-velikih kontejnerskih brodova dio su MSC-ove goleme knjige narudžbi koja se, prema posljednjim izračunima, popela na ukupno 1,96 milijuna TEU. Trenutačni kapacitet kompanije je nešto više od 4,5 milijuna TEU, što je gotovo 18 posto udjela u cijelom sektoru kontejnerskog transporta.

Dok su druge kompanije u ovoj godini usporile tempo naručivanja novih kontejnerskih brodova, MSC nastavlja sa svojim pohodom. Prošli tjedan, kineski brodograditelj Yangzijiang Shipbuilding potvrdio je da je MSC naručio desetak kontejnerskih brodova od 16.000 TEU vrijednih gotovo 2,2 milijarde dolara. Brodovi će biti isporučeni 2024. i 2025. godine, a bit će opremljeni dual fuel motorima s mogućnosti pogona na LNG.

Podsjetimo, u istom je brodogradilištu prije dva mjeseca porinut prvi MSC-ov ultra-veliki kontejnerski brod kapaciteta 24.116 TEU – MSC Tessa.

Pročitajte i: Novi MSC-ov brod oborio sve rekorde: ‘MSC Tessa’ i službeno najveći kontejnerski brod na svijetu!

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here