O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Euronav prodao jedan od četiri “supertankera”

Belgijski Euronav, koji je u posljednje četiri godine jedina tvrtka koja posjeduje Ultra Large Crude Carriers (ULCC), izvijestio je da je tvrtka prodala jedan od svoja četiri ULCC-a – Europu, jedan od najvećih tankera ikada izgrađenih.

Četiri Euronavova supertankera, giganti od 441.561 dwt i 380 metara, gotovo su 50 posto veći od ostalih brodova u floti tvrtke. Svaki od četiri ULCC-a može prevoziti čak tri milijuna barela nafte.

Tankere je 2002. i 2003. izgradio Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering za Hellespont grupu. Euronav je od 2004. upravljao ovim supertankerima, a na kraju ih je i kupio. U lipnju 2018. godine floti Euronava pridružio se i brod Seaways Laura Lynn za 32,5 milijuna dolara. Preimenovan je u TI Oceania.

Dva sestrinska broda TI Asia i TI Africa, koji su nešto manji s 432.000 dwt, 2009. pretvoreni su u plutajuće skladišne jedinice (FSO). Od srpnja 2022. u potpunom su vlasništvu Euronava, no i dalje su na dugoročnom najmu kod Katara. Oceania je također u vlasništvu Euronava, a od rujna 2019. koristi se kao FSO u blizini Malezije.

Euronav je jučer izvijestio da je Europe, koji je od 2017. služila kao FSO u blizini Malezije, prodana za 34,7 milijuna dolara. I dalje će se koristiti za skladištenje, a novim vlasnicima bit će isporučen do kraja godine.

Euronav, koji je od proljeća ove godine u središtu medijske pozornosti zbog najavljenog spajanja s Frontlineom, kreće u modernizaciju svoje flote. U lipnju je tvrtka prodala svoja dva najstarija Suezmaxa, Cap Pierre (159.048 dwt, izgrađen 2004.) i Cap Leon (159.048 dwt, izgrađen 2003.) za 18,4 milijuna dolara. Ranije ove godine, Euronav je prodao još jedan Suezmax tanker te četiri starija VLCC-a. Iz Euronava kažu da će nastaviti redovito pomlađivanje flote, a nakon prodaje u lipnju, prosječna starost Euronavove Suezmax flote s 11,4 na 10,7 godina.

Frontline i Euronav će nakon restrukturiranja pokrenuti razmjenu dionica, čime će zajednička tvrtka postati najveći operater VLCC-ova i Suezmax tankera. Tvrtka će imati flotu od više od 60 tankera, a ranije ove godine najavili su porast flote od 10 posto u idućih godinu i pol.

Belgijski Euronav, koji je u posljednje četiri godine jedina tvrtka koja posjeduje Ultra Large Crude Carriers (ULCC), izvijestio je da je tvrtka prodala jedan od svoja četiri ULCC-a – Europu, jedan od najvećih tankera ikada izgrađenih.

Četiri Euronavova supertankera, giganti od 441.561 dwt i 380 metara, gotovo su 50 posto veći od ostalih brodova u floti tvrtke. Svaki od četiri ULCC-a može prevoziti čak tri milijuna barela nafte.

Tankere je 2002. i 2003. izgradio Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering za Hellespont grupu. Euronav je od 2004. upravljao ovim supertankerima, a na kraju ih je i kupio. U lipnju 2018. godine floti Euronava pridružio se i brod Seaways Laura Lynn za 32,5 milijuna dolara. Preimenovan je u TI Oceania.

Dva sestrinska broda TI Asia i TI Africa, koji su nešto manji s 432.000 dwt, 2009. pretvoreni su u plutajuće skladišne jedinice (FSO). Od srpnja 2022. u potpunom su vlasništvu Euronava, no i dalje su na dugoročnom najmu kod Katara. Oceania je također u vlasništvu Euronava, a od rujna 2019. koristi se kao FSO u blizini Malezije.

Euronav je jučer izvijestio da je Europe, koji je od 2017. služila kao FSO u blizini Malezije, prodana za 34,7 milijuna dolara. I dalje će se koristiti za skladištenje, a novim vlasnicima bit će isporučen do kraja godine.

Euronav, koji je od proljeća ove godine u središtu medijske pozornosti zbog najavljenog spajanja s Frontlineom, kreće u modernizaciju svoje flote. U lipnju je tvrtka prodala svoja dva najstarija Suezmaxa, Cap Pierre (159.048 dwt, izgrađen 2004.) i Cap Leon (159.048 dwt, izgrađen 2003.) za 18,4 milijuna dolara. Ranije ove godine, Euronav je prodao još jedan Suezmax tanker te četiri starija VLCC-a. Iz Euronava kažu da će nastaviti redovito pomlađivanje flote, a nakon prodaje u lipnju, prosječna starost Euronavove Suezmax flote s 11,4 na 10,7 godina.

Frontline i Euronav će nakon restrukturiranja pokrenuti razmjenu dionica, čime će zajednička tvrtka postati najveći operater VLCC-ova i Suezmax tankera. Tvrtka će imati flotu od više od 60 tankera, a ranije ove godine najavili su porast flote od 10 posto u idućih godinu i pol.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here