O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

FOTO: U Japanu svečano isporučen Jadroplovov LPG tanker: ‘Pregovaramo i o kupnji drugog takvog broda‘

Delegacija “Jadroplova” predvođena predsjednikom Uprave kap. Ivanom Pavlovićem, u japanskom brodogradilištu Sasaki Shipbuilding blizu Hirošime preuzela je novi brod, tanker za prijevoz ukapljenog naftnog plina (LPG) pod imenom “Marko Marulić”. Kuma broda je Blaženka Hrastić, supruga hrvatskog veleposlanika u Japanu, a prvi zapovjednik je kapetan Arsen Dalmatinac.

Brod je, uz diskont od 2,5 milijuna dolara, kupljen od švicarskog “Irus holdinga” po cijeni od 25,5 milijuna dolara i to s 35 posto vlastitih sredstava i 65 posto bankovnog kredita, piše Slobodna Dalmacija.

”Jadroplov”, koji je u većinskom državnom vlasništvu, ovom akvizicijom čini veliki iskorak i svojoj floti od pet bulk carriera za prijevoz rasutih tereta, ukupne nosivosti 242.727 (DWT) – “Jadroplov” je novi brod zadnji put kupio od “Brodosplita” prije točno deset godina (MV “Solin”) – pridodaje LPG brod koji je novost u našem novijem brodarstvu.

­– Na probnoj vožnji pokazalo se da je brod iznimno kvalitetan, predstavlja vrhunac tehnologije. Kao prvi takav brod u hrvatskoj floti, nosi hrvatsku zastavu, matična luka mu je Split. Otvorili smo pregovore oko kupnje drugog, identičnog broda, koji bi trebao biti gotov u veljači. Idemo u tom pravcu – s ponosom je istaknuo kap. Pavlović.

Osim što takvih brodova dosad nije bilo u domaćoj floti, treba reći da će prinova iz Japana biti prva na Jadranu koja može koristiti dvije vrste goriva – klasični dizelski i plinski (LPG).

”Jadroplov” izlazi na novo tržište, a posao je unaprijed osiguran. Brod je već na tri godine iznajmljen španjolskoj kompaniji Gloen pte.ltd, s opcijom produženja još dvije godine. Dogovoren je dnevni najam od 5000 dolara, uz mogućnost povećanja zbog prilagodbe porastu cijena.

– Nakon osam ili devet godina brod bi bio potpuno naš, bez ikakvih opterećenja, povrat kapitala je deset godina, a brod starosti preko devet godina vrijedi 20 milijuna dolara – nudi jasnu računicu predsjednik Uprave splitskog brodara, koji ne krije želju za daljnjom suradnjom s istim brodogradilištem i najavljuje mogućnost razgovara s financijskim institucijama u Japanu o novom projektu.

‘Marko Marulić‘

duljina: 116,8 metara

širina: 19 metara

kapacitet: 7500 prostornih metara stlačenog plina

teret: propan-butan/propilen

nosivost: 7524 m3 stlačenog plina

stroj: Hitachi-Man B&W, 3000 kW

operativna brzina: max 14,7 km

gorivo: LPG, MGO

zastava: hrvatska
luka upisa: Split
prva ulazna luka: Daesan (Koreja)
luka iskrcaja: Tixing (Šangaj – Kina)
klasa: Bureau Veritas





Delegacija “Jadroplova” predvođena predsjednikom Uprave kap. Ivanom Pavlovićem, u japanskom brodogradilištu Sasaki Shipbuilding blizu Hirošime preuzela je novi brod, tanker za prijevoz ukapljenog naftnog plina (LPG) pod imenom “Marko Marulić”. Kuma broda je Blaženka Hrastić, supruga hrvatskog veleposlanika u Japanu, a prvi zapovjednik je kapetan Arsen Dalmatinac.

Brod je, uz diskont od 2,5 milijuna dolara, kupljen od švicarskog “Irus holdinga” po cijeni od 25,5 milijuna dolara i to s 35 posto vlastitih sredstava i 65 posto bankovnog kredita, piše Slobodna Dalmacija.

”Jadroplov”, koji je u većinskom državnom vlasništvu, ovom akvizicijom čini veliki iskorak i svojoj floti od pet bulk carriera za prijevoz rasutih tereta, ukupne nosivosti 242.727 (DWT) – “Jadroplov” je novi brod zadnji put kupio od “Brodosplita” prije točno deset godina (MV “Solin”) – pridodaje LPG brod koji je novost u našem novijem brodarstvu.

­– Na probnoj vožnji pokazalo se da je brod iznimno kvalitetan, predstavlja vrhunac tehnologije. Kao prvi takav brod u hrvatskoj floti, nosi hrvatsku zastavu, matična luka mu je Split. Otvorili smo pregovore oko kupnje drugog, identičnog broda, koji bi trebao biti gotov u veljači. Idemo u tom pravcu – s ponosom je istaknuo kap. Pavlović.

Osim što takvih brodova dosad nije bilo u domaćoj floti, treba reći da će prinova iz Japana biti prva na Jadranu koja može koristiti dvije vrste goriva – klasični dizelski i plinski (LPG).

”Jadroplov” izlazi na novo tržište, a posao je unaprijed osiguran. Brod je već na tri godine iznajmljen španjolskoj kompaniji Gloen pte.ltd, s opcijom produženja još dvije godine. Dogovoren je dnevni najam od 5000 dolara, uz mogućnost povećanja zbog prilagodbe porastu cijena.

– Nakon osam ili devet godina brod bi bio potpuno naš, bez ikakvih opterećenja, povrat kapitala je deset godina, a brod starosti preko devet godina vrijedi 20 milijuna dolara – nudi jasnu računicu predsjednik Uprave splitskog brodara, koji ne krije želju za daljnjom suradnjom s istim brodogradilištem i najavljuje mogućnost razgovara s financijskim institucijama u Japanu o novom projektu.

‘Marko Marulić‘

duljina: 116,8 metara

širina: 19 metara

kapacitet: 7500 prostornih metara stlačenog plina

teret: propan-butan/propilen

nosivost: 7524 m3 stlačenog plina

stroj: Hitachi-Man B&W, 3000 kW

operativna brzina: max 14,7 km

gorivo: LPG, MGO

zastava: hrvatska
luka upisa: Split
prva ulazna luka: Daesan (Koreja)
luka iskrcaja: Tixing (Šangaj – Kina)
klasa: Bureau Veritas