O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Najavljeni novi brod na liniji ‘310’ tek za dvije do tri godine, Jadrolinija spotirala zamjenski?

Otoke Susak, Unije i Srakane s administrativnim središtem Malim Lošinjom, izmjenjujući se, povezuju dva dotrajala broda Jadrolinije, “Premuda” i “Tijat”. Upravo je Tijat ovih dana na lošinjskom vezu u uvali Augusta, a taj brod sagrađen 1955. godine uskoro bi trebao poći u zasluženu mirovinu. Tko će ga zamijeniti, odnosno koji će brod nastaviti održavati vezu s otocima nije poznato, no iz Jadrolinije najavljuju tri nova s električnim pogonom za lošinjsko, šibensko i dubrovačko područje. Izgradilo bi ih se kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti, dakle novcem iz EU fondova.

Nedavno je održan sastanak predstavnika lošinjske izvršne vlasti te mjesnih odbora Susak i Unije s predsjednikom Uprave nacionalnog brodara Davidom Soptom i ravnateljicom Agencije za obalni linijski pomorski promet, Paulom Vidović. Tema sastanka bila je nabavka novoga broda na liniji “310” koji bi, prema najavama, zaplovio pred početak udarne turističke sezone 2023. godine, piše Medias.

Grad Mali Lošinj: “Novi brod do početka iduće sezone”

Nastavno na nedavno održani sastanak u Rijeci na temu pomorske povezanosti otoka Lošinja, danas je i u gradskoj vijećnici održan sastanak na kojem su se predstavnici Grada i mjesnih odbora Susak i Unije sastali s predsjednikom Uprave Jadrolinije Davidom Soptom i ravnateljicom Agencije za obalni linijski pomorski promet Paulom Vidović i njihovim suradnicima.

Teme sastanka su se odnosile na pomorski promet navedenih otoka na državnoj liniji 310 na relaciji Mali Lošinj – Unije – Vele Srakane – Susak i obratno u predstojećem razdoblju. Tom prilikom predstavnici Jadrolinije i Agencije sve su sudionike upoznali s planiranim aktivnostima u narednom razdoblju, prvenstveno onima vezanima uz nabavku odgovarajućeg novog broda sa bočnom rampom i dizalicom za brži i sigurniji iskrcaj robe, a koji bi imao mogućnost prijevoza i tereta do otprilike 25 tona. U navedeni brod ugradile bi se i rashladne komore za prijevoz smrznutih proizvoda za opskrbu gospodarskih subjekata na Susku i Unijama. S obzirom na potrebnu proceduru te postupak javne nabave, očekuje se da bi novi brod počeo s plovidbom na liniji 310 prije početka iduće turističke sezone“, priopćeno je iz Grada Malog Lošinja, uz napomenu da je riječi bilo i o mogućnosti prijevoza otpada novim brodom s navedenih otoka.

Na ponovljeni upit prema glasnogovornici Grada Malog Lošinja Martini Krajini da nam dodatno pojasne termin “novi”, dobivamo već citirani dio iz navedenog priopćenja “kako je cilj nabava novoga broda s bočnom rampom i dizalicom za ukrcaj robe, koji bi zaplovio do početka nadolazeće sezone”.

Agencija: “Gradnja novog broda traje do tri godine”

Ravnateljica Agencije za obalni linijski pomorski promet na upit o novome brodu potvrđuje da se planira gradnja, ali za što je potrebno dvije do tri godine.

Gradnja broda se planira za budući period i za nju je potrebno više vremena, barem neke 2 do 3 godine. Međutim, Jadrolinija je spotirala brod koji bi odgovarao zahtjevima linije, a i potrebama otočnog stanovništva jer posjeduje rampu te mjesto za ukrcaj do 5 automobila koji se naravno može koristiti kao teretni prostor. U postupku su pripreme postupka javne nabave te će izaći sa dodatnim informacijama kada ista bude privedena kraju, očekivano u prvom kvartalu 2023. godine“, navela je Paola Vidović u odgovoru za Medias, ne precizirajući o kojem je točno brodu riječ.

Iz Jadrolinije nam također potvrđuju da je održan sastanak s namjerom nabave putničkog broda za otočno stanovništvo, ne otkrivajući detalje “kako ne bi ugrozili potrebnu proceduru i postupak javne nabave”.

Na sastanku s gradonačelnicom Malog Lošinja i predstavnicima mjesnih odbora istaknuli smo da nam je namjera nabaviti putnički brod sa značajnim teretnim prostorom. Time bismo poboljšali kvalitetu naše usluge i prijevoz tereta na otoke Susak i Unije. S obzirom da u ovom trenutku natječaj još nije raspisan, na žalost, ne možemo Vam dati puno više informacija kako se ne bi ugrozila potrebna procedura i postupak javne nabave“, stoji u šturom odgovoru Jadrolinije.

Otočani nestrpljivi

Iz Mjesnog odbora Susak do objave ovoga članka nismo dobili odgovor, dok iz unijskoga iskazuju zadovoljstvo održanim sastankom. Oni također spominju pretpostavku da se do početka ljetne sezone očekuje dolazak putničko-teretnog broda koji u potpunosti odgovara potrebama opskrbe otoka Unije.

Predsjednik uprave Jadrolinije je najavio početak projekta izgradnje električnog putničkog broda koji bi u budućnosti trebao ploviti na našoj liniji. Ravnateljica AZLOP gđa Vidović nas je obavijestila da je na našu inicijativu pokrenut postupak uspostave nove trajektne linije koja bi povezivala naše otoke zajedno sa budućim električnim brodom. To su sve dobre vijesti i nadajmo se da će taj prvi brod zaploviti što prije. Na sastanku smo razmatrali i način odvoza otpada novim brodom. U sklopu toga ćemo u narednom periodu sagledat kako organizirat prikup i razvrstavanje otpada na otoku. Želja nam je da to imamo kvalitetno i efikasno organizirano“, navode između ostaloga iz VMO Unije na svojoj stranici.

Otoke Susak, Unije i Srakane s administrativnim središtem Malim Lošinjom, izmjenjujući se, povezuju dva dotrajala broda Jadrolinije, “Premuda” i “Tijat”. Upravo je Tijat ovih dana na lošinjskom vezu u uvali Augusta, a taj brod sagrađen 1955. godine uskoro bi trebao poći u zasluženu mirovinu. Tko će ga zamijeniti, odnosno koji će brod nastaviti održavati vezu s otocima nije poznato, no iz Jadrolinije najavljuju tri nova s električnim pogonom za lošinjsko, šibensko i dubrovačko područje. Izgradilo bi ih se kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti, dakle novcem iz EU fondova.

Nedavno je održan sastanak predstavnika lošinjske izvršne vlasti te mjesnih odbora Susak i Unije s predsjednikom Uprave nacionalnog brodara Davidom Soptom i ravnateljicom Agencije za obalni linijski pomorski promet, Paulom Vidović. Tema sastanka bila je nabavka novoga broda na liniji “310” koji bi, prema najavama, zaplovio pred početak udarne turističke sezone 2023. godine, piše Medias.

Grad Mali Lošinj: “Novi brod do početka iduće sezone”

Nastavno na nedavno održani sastanak u Rijeci na temu pomorske povezanosti otoka Lošinja, danas je i u gradskoj vijećnici održan sastanak na kojem su se predstavnici Grada i mjesnih odbora Susak i Unije sastali s predsjednikom Uprave Jadrolinije Davidom Soptom i ravnateljicom Agencije za obalni linijski pomorski promet Paulom Vidović i njihovim suradnicima.

Teme sastanka su se odnosile na pomorski promet navedenih otoka na državnoj liniji 310 na relaciji Mali Lošinj – Unije – Vele Srakane – Susak i obratno u predstojećem razdoblju. Tom prilikom predstavnici Jadrolinije i Agencije sve su sudionike upoznali s planiranim aktivnostima u narednom razdoblju, prvenstveno onima vezanima uz nabavku odgovarajućeg novog broda sa bočnom rampom i dizalicom za brži i sigurniji iskrcaj robe, a koji bi imao mogućnost prijevoza i tereta do otprilike 25 tona. U navedeni brod ugradile bi se i rashladne komore za prijevoz smrznutih proizvoda za opskrbu gospodarskih subjekata na Susku i Unijama. S obzirom na potrebnu proceduru te postupak javne nabave, očekuje se da bi novi brod počeo s plovidbom na liniji 310 prije početka iduće turističke sezone“, priopćeno je iz Grada Malog Lošinja, uz napomenu da je riječi bilo i o mogućnosti prijevoza otpada novim brodom s navedenih otoka.

Na ponovljeni upit prema glasnogovornici Grada Malog Lošinja Martini Krajini da nam dodatno pojasne termin “novi”, dobivamo već citirani dio iz navedenog priopćenja “kako je cilj nabava novoga broda s bočnom rampom i dizalicom za ukrcaj robe, koji bi zaplovio do početka nadolazeće sezone”.

Agencija: “Gradnja novog broda traje do tri godine”

Ravnateljica Agencije za obalni linijski pomorski promet na upit o novome brodu potvrđuje da se planira gradnja, ali za što je potrebno dvije do tri godine.

Gradnja broda se planira za budući period i za nju je potrebno više vremena, barem neke 2 do 3 godine. Međutim, Jadrolinija je spotirala brod koji bi odgovarao zahtjevima linije, a i potrebama otočnog stanovništva jer posjeduje rampu te mjesto za ukrcaj do 5 automobila koji se naravno može koristiti kao teretni prostor. U postupku su pripreme postupka javne nabave te će izaći sa dodatnim informacijama kada ista bude privedena kraju, očekivano u prvom kvartalu 2023. godine“, navela je Paola Vidović u odgovoru za Medias, ne precizirajući o kojem je točno brodu riječ.

Iz Jadrolinije nam također potvrđuju da je održan sastanak s namjerom nabave putničkog broda za otočno stanovništvo, ne otkrivajući detalje “kako ne bi ugrozili potrebnu proceduru i postupak javne nabave”.

Na sastanku s gradonačelnicom Malog Lošinja i predstavnicima mjesnih odbora istaknuli smo da nam je namjera nabaviti putnički brod sa značajnim teretnim prostorom. Time bismo poboljšali kvalitetu naše usluge i prijevoz tereta na otoke Susak i Unije. S obzirom da u ovom trenutku natječaj još nije raspisan, na žalost, ne možemo Vam dati puno više informacija kako se ne bi ugrozila potrebna procedura i postupak javne nabave“, stoji u šturom odgovoru Jadrolinije.

Otočani nestrpljivi

Iz Mjesnog odbora Susak do objave ovoga članka nismo dobili odgovor, dok iz unijskoga iskazuju zadovoljstvo održanim sastankom. Oni također spominju pretpostavku da se do početka ljetne sezone očekuje dolazak putničko-teretnog broda koji u potpunosti odgovara potrebama opskrbe otoka Unije.

Predsjednik uprave Jadrolinije je najavio početak projekta izgradnje električnog putničkog broda koji bi u budućnosti trebao ploviti na našoj liniji. Ravnateljica AZLOP gđa Vidović nas je obavijestila da je na našu inicijativu pokrenut postupak uspostave nove trajektne linije koja bi povezivala naše otoke zajedno sa budućim električnim brodom. To su sve dobre vijesti i nadajmo se da će taj prvi brod zaploviti što prije. Na sastanku smo razmatrali i način odvoza otpada novim brodom. U sklopu toga ćemo u narednom periodu sagledat kako organizirat prikup i razvrstavanje otpada na otoku. Želja nam je da to imamo kvalitetno i efikasno organizirano“, navode između ostaloga iz VMO Unije na svojoj stranici.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here