O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U Medulinskom zaljevu već dva tjedna tone brod: Vlasnik nije uspio pronaći službu za podvodne radove, a Lučka kapetanija – bez odgovora

IZVORIstra24
IZVORIstra24

Brojnim Medulincima prizor se, jasno, nimalo ne dopada, pa su i novinarima portala Istra24 po dolasku na teren kazali kako se boje da u brodu ima nafte ili ulja koji bi mogli uzrokovati ekološku štetu u moru odmah ispred Veslačkog kluba. „Ma i da je prazan, vajk bi neka šporkica isplivala“, govore nam lokalni ribari.

U medulinskom zaljevu, nedaleko kampa Medulin i uz samu Marinu, prije više od dva tjedna počeo je tonuti brod u vlasništvu poduzetnika Josipa Flaha, piše Istra24.

Vlasnik: Ekološke štete nema!

No, Flah nas uvjerava kako bojazni nema.

– Rezervoari su potpuno prazni. Unutra je mogla biti eventualno mala kantica benzina od dvije litre, ali dizela ni kap! Kupio sam taj brod za prijevoz turista i ovdje je bio na vezu zadnjih osam mjeseci. Upravo su u tijeku bili radovi preuređenja, i ni sam ne znam kako je došlo do ovoga i zašto se brod odjednom počeo potapati, govori nam Flah.

No, za svaki slučaj, općinska tvrtka Buža d.o.o., iako zaljev nije u njihovoj ingerenciji, dan nakon potapanja poduzela je određene mjere predostrožnosti.

– Od Lučke uprave dobili smo samoupijajuće brane koje smo postavili oko cijelog broda dugog 16 metara, da ne bi došlo do bilo kakvog zagađenja u našem medulinskom zaljevu. Učinili smo to dan nakon što je brod počeo tonuti, dakle 14. listopada. Trenutno smo u kontaktu s vlasnikom i nadamo se kako će brod što prije biti izvučen na remont, govori nam direktor Buže, Neno Lorencin.

O svemu je informirana i Općina. Dapače, sam je načelnik Ivan Kirac Buži dao nalog za postavljenjem spomenutih plutajućih barijera.

Načelnik Kirac: Slučaj se presporo rješava!

– Prema mojim saznanjima brod zaista nema motore niti rezervoare. Nama je svakako u interesu da se plovilo što prije podigne i „odšlepa“, a ne da ovako stoji polupotopljeno tu u našem zaljevu. Čini mi se da se sve skupa rješava malo presporo, kazao nam je načelnik Kirac koji ipak, na ovu temu, nije u kontaktu s Lučkom kapetnijom Pula.

Lučka kapetanija je, tvrde u Buži, za slučaj saznala i prije njih, no „prvu pomoć“ ipak su pružili oni. Kapetanija je, pak, izdala nalog da se brod mora izvaditi iz mora, no prema riječima vlasnika – zasad je „sve na njemu“.

FOTO: Manuel Angelini

U dva tjedna nije se našla služba za podvodne radove?

– Ja zaista činim sve što je u mojoj moći da plovilo uspravimo, ispraznimo i maknemo iz mora. No, zasad je sve bezuspješno. U Kapetaniji su mi rekli da to moram što prije srediti, ali nema službi! Znam i ja da je to odavno trebalo biti riješeno, ali nije lako doći do tvrtki koje se bave podvodnim radovima… ili im dizalice nisu registrirane ili su na remontu ili mi se ne javljaju na telefon… i tako dalje. Pokušao sam i kod nas i u Rijeci. Evo, baš sutra idem u još jednu firmu zamoliti za suradnju. O imenima ipak ne bih, govori nam vlasnik Flah.

Upite na ovu temu Lučkoj kapetaniji Pulai novinari su poslali još prije nekoliko dana, no odgovore nismo dobili. Kapetanica Dolores Brenko Škerjanc kazala je tek kako je sve informacije proslijedila Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture te kako su oni ti koji bi trebali slati odgovore.

U međuvremenu, Medulinci će, čini se, ipak i nadalje „uživati“ u nesvakidašnjoj jesenskoj razglednici iz plićaka svog zaljeva.

Brojnim Medulincima prizor se, jasno, nimalo ne dopada, pa su i novinarima portala Istra24 po dolasku na teren kazali kako se boje da u brodu ima nafte ili ulja koji bi mogli uzrokovati ekološku štetu u moru odmah ispred Veslačkog kluba. „Ma i da je prazan, vajk bi neka šporkica isplivala“, govore nam lokalni ribari.

U medulinskom zaljevu, nedaleko kampa Medulin i uz samu Marinu, prije više od dva tjedna počeo je tonuti brod u vlasništvu poduzetnika Josipa Flaha, piše Istra24.

Vlasnik: Ekološke štete nema!

No, Flah nas uvjerava kako bojazni nema.

– Rezervoari su potpuno prazni. Unutra je mogla biti eventualno mala kantica benzina od dvije litre, ali dizela ni kap! Kupio sam taj brod za prijevoz turista i ovdje je bio na vezu zadnjih osam mjeseci. Upravo su u tijeku bili radovi preuređenja, i ni sam ne znam kako je došlo do ovoga i zašto se brod odjednom počeo potapati, govori nam Flah.

No, za svaki slučaj, općinska tvrtka Buža d.o.o., iako zaljev nije u njihovoj ingerenciji, dan nakon potapanja poduzela je određene mjere predostrožnosti.

– Od Lučke uprave dobili smo samoupijajuće brane koje smo postavili oko cijelog broda dugog 16 metara, da ne bi došlo do bilo kakvog zagađenja u našem medulinskom zaljevu. Učinili smo to dan nakon što je brod počeo tonuti, dakle 14. listopada. Trenutno smo u kontaktu s vlasnikom i nadamo se kako će brod što prije biti izvučen na remont, govori nam direktor Buže, Neno Lorencin.

O svemu je informirana i Općina. Dapače, sam je načelnik Ivan Kirac Buži dao nalog za postavljenjem spomenutih plutajućih barijera.

Načelnik Kirac: Slučaj se presporo rješava!

– Prema mojim saznanjima brod zaista nema motore niti rezervoare. Nama je svakako u interesu da se plovilo što prije podigne i „odšlepa“, a ne da ovako stoji polupotopljeno tu u našem zaljevu. Čini mi se da se sve skupa rješava malo presporo, kazao nam je načelnik Kirac koji ipak, na ovu temu, nije u kontaktu s Lučkom kapetnijom Pula.

Lučka kapetanija je, tvrde u Buži, za slučaj saznala i prije njih, no „prvu pomoć“ ipak su pružili oni. Kapetanija je, pak, izdala nalog da se brod mora izvaditi iz mora, no prema riječima vlasnika – zasad je „sve na njemu“.

FOTO: Manuel Angelini

U dva tjedna nije se našla služba za podvodne radove?

– Ja zaista činim sve što je u mojoj moći da plovilo uspravimo, ispraznimo i maknemo iz mora. No, zasad je sve bezuspješno. U Kapetaniji su mi rekli da to moram što prije srediti, ali nema službi! Znam i ja da je to odavno trebalo biti riješeno, ali nije lako doći do tvrtki koje se bave podvodnim radovima… ili im dizalice nisu registrirane ili su na remontu ili mi se ne javljaju na telefon… i tako dalje. Pokušao sam i kod nas i u Rijeci. Evo, baš sutra idem u još jednu firmu zamoliti za suradnju. O imenima ipak ne bih, govori nam vlasnik Flah.

Upite na ovu temu Lučkoj kapetaniji Pulai novinari su poslali još prije nekoliko dana, no odgovore nismo dobili. Kapetanica Dolores Brenko Škerjanc kazala je tek kako je sve informacije proslijedila Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture te kako su oni ti koji bi trebali slati odgovore.

U međuvremenu, Medulinci će, čini se, ipak i nadalje „uživati“ u nesvakidašnjoj jesenskoj razglednici iz plićaka svog zaljeva.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here