O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

NYK naručuje nove bulk carriere za prijevoz ugljena na LNG pogon

Količina naručenih novogradnji na LNG koje bi trebale biti isporučene u sljedećih šest godina dosegla je rekordne razine, a japanski NYK odlučio je nastaviti trend s novim narudžbama brodova za rasuti teret na LNG pogon.

NYK je izvijestio da naručuje dva velika broda za prijevoz ugljena na LNG pogon koji će se graditi u Oshima Shipbuilding Co. u Japanu. Ove narudžbe dio su kontinuiranog razvoja flote japanskog brodara, koji do 2050. planira postići nulte emisije stakleničkih plinova (GHG) diljem NYK Grupe.

NYK je 2019. bio jedan od prvih brodara koji je u flotu uvrstio bulk carriere na LNG pogon. Nakon toga, NYK je 2021. naručio svoj prvi Capesize bulker s pogonom na LNG, a dodatna četiri Capesize broda za rasuti teret na LNG naručeni su u siječnju ove godine.

Trenutna flota NYK-a sastoji se od ukupno 382 broda za rasuti teret. U ožujku 2022. tvrtka je izvijestila da je nosivost njihove flote dosegla ukupno 38,7 milijuna dwt.

Dva nova broda imat će nosivost od po 95.000 dwt svaki i bit će posebno dizajnirani za prijevoz ugljena. Brodovi će biti dugi otprilike 235 metara i trebali bi biti isporučeni 2025.

„Planiramo nastaviti s postupnim uvođenjem plovila s LNG pogonom do razvoja plovila s nultim emisijama na alternativna goriva kao što su vodik ili amonijak, što bi imalo još manji utjecaj na okoliš“, rekao je NYK u najavi najnovije narudžbe, prenosi Offshore energy.

Dok je posljednjih mjeseci broj novih narudžbi brodova na LNG opao, glavni konzultant DNV-a Martin Christian Wold to uglavnom pripisuje općenitom smanjenju ugovaranja novogradnji. Napominje da je „u posljednjem kvartalu zabilježeno najmanje narudžbi od četvrtog kvartala 2020., s neto povećanjem od 26 brodova“ te dodao da se narudžbe za brodove na LNG „nastavljaju dobrim tempom“. Wold je primijetio da je u rujnu bilo još 14 narudžbi za dual fuel LNG plovila, uglavnom kontejnerske brodove.

DNV je na svojoj platformi Alternative Fuels Insights izvijestio da su trenutno u službi ukupno 323 broda na LNG. Trenutačne narudžbe za dodatnih 516 brodova protežu se do 2028., čime će se ta brojka popeti na 840 brodova na LNG, piše The Maritime Executive

Podaci DNV-a pokazuju da je najveći dio tih narudžbi za kontejnerske brodove, koji čine više od trećine novogradnji. Narudžbe za car carriere na LNG također rastu i na drugom su mjestu po broju narudžbi. DNV je također izvijestio da je trenutno u službi samo 13 brodova za rasuti teret na LNG, dok su naručena još 53 takva broda. Narudžbe za sve vrste tankera na LNG nisu toliko česte, što je odraz generalnog sporog tempa izgradnje novih tankera za prijevoz sirove nafte i naftnih derivata.

Većina isporuka novih brodova na LNG predviđena je za 2023. i 2024., a DNV predviđa da će narudžbe nastaviti rasti.

Količina naručenih novogradnji na LNG koje bi trebale biti isporučene u sljedećih šest godina dosegla je rekordne razine, a japanski NYK odlučio je nastaviti trend s novim narudžbama brodova za rasuti teret na LNG pogon.

NYK je izvijestio da naručuje dva velika broda za prijevoz ugljena na LNG pogon koji će se graditi u Oshima Shipbuilding Co. u Japanu. Ove narudžbe dio su kontinuiranog razvoja flote japanskog brodara, koji do 2050. planira postići nulte emisije stakleničkih plinova (GHG) diljem NYK Grupe.

NYK je 2019. bio jedan od prvih brodara koji je u flotu uvrstio bulk carriere na LNG pogon. Nakon toga, NYK je 2021. naručio svoj prvi Capesize bulker s pogonom na LNG, a dodatna četiri Capesize broda za rasuti teret na LNG naručeni su u siječnju ove godine.

Trenutna flota NYK-a sastoji se od ukupno 382 broda za rasuti teret. U ožujku 2022. tvrtka je izvijestila da je nosivost njihove flote dosegla ukupno 38,7 milijuna dwt.

Dva nova broda imat će nosivost od po 95.000 dwt svaki i bit će posebno dizajnirani za prijevoz ugljena. Brodovi će biti dugi otprilike 235 metara i trebali bi biti isporučeni 2025.

„Planiramo nastaviti s postupnim uvođenjem plovila s LNG pogonom do razvoja plovila s nultim emisijama na alternativna goriva kao što su vodik ili amonijak, što bi imalo još manji utjecaj na okoliš“, rekao je NYK u najavi najnovije narudžbe, prenosi Offshore energy.

Dok je posljednjih mjeseci broj novih narudžbi brodova na LNG opao, glavni konzultant DNV-a Martin Christian Wold to uglavnom pripisuje općenitom smanjenju ugovaranja novogradnji. Napominje da je „u posljednjem kvartalu zabilježeno najmanje narudžbi od četvrtog kvartala 2020., s neto povećanjem od 26 brodova“ te dodao da se narudžbe za brodove na LNG „nastavljaju dobrim tempom“. Wold je primijetio da je u rujnu bilo još 14 narudžbi za dual fuel LNG plovila, uglavnom kontejnerske brodove.

DNV je na svojoj platformi Alternative Fuels Insights izvijestio da su trenutno u službi ukupno 323 broda na LNG. Trenutačne narudžbe za dodatnih 516 brodova protežu se do 2028., čime će se ta brojka popeti na 840 brodova na LNG, piše The Maritime Executive

Podaci DNV-a pokazuju da je najveći dio tih narudžbi za kontejnerske brodove, koji čine više od trećine novogradnji. Narudžbe za car carriere na LNG također rastu i na drugom su mjestu po broju narudžbi. DNV je također izvijestio da je trenutno u službi samo 13 brodova za rasuti teret na LNG, dok su naručena još 53 takva broda. Narudžbe za sve vrste tankera na LNG nisu toliko česte, što je odraz generalnog sporog tempa izgradnje novih tankera za prijevoz sirove nafte i naftnih derivata.

Većina isporuka novih brodova na LNG predviđena je za 2023. i 2024., a DNV predviđa da će narudžbe nastaviti rasti.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here