O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Brod koji tjednima tone u Medulinskom zaljevu imao je čak devet nedostataka: Opasan za putnike i okoliš, a protiv vlasnika se vodi postupak

IZVORIstra24

“Upravo su u tijeku bili radovi preuređenja, i ni sam ne znam kako je došlo do ovoga i zašto se brod odjednom počeo potapati”, izjavio je vlasnik putničkog broda “Franka” koji više od dva tjedna tone u medulinskom zaljevu, a znajući pritom da brod ima barem devet nedostataka utvrđenih još prije dvije i pol godine

– Protiv Josipa Flaha, vlasnika broda „Franka“ koji se nalazi u medulinskom zaljevu djelomično potopljen, Lučka kapetanija Pula vodi prekršajni postupak još od svibnja 2020. godine. Naime, inspekcijskim pregledom u luci Medulin, brodu je utvrđeno ukupno devet nedostataka te mu je stoga izdano rješenje o zabrani plovidbe. Brod za plovidbu nije sposoban, a vlasnik ga nije održavao, pa on predstavlja opasnost po osobe na brodu i opasnost za okoliš, izvijestili su za portal Istra24 iz Ministarstva mora prometa i infrastrukture.

Radi svega navedenog, protiv vlasnika kao pravne i odgovorne osobe, pokrenut je i prekršajni postupak, na koji je okrivljenik uložio prigovor. Trenutno je predmet na Visokom prekršajnom sudu Republike Hrvatske.

Za Istra24 je pak Josip Flah izjavio kako se putnički brod „Franka“ u medulinskom zaljevu nalazi osam mjeseci te da ga preuređuje za prijevoz putnika.

Iz kojih je razloga brod počeo tonuti u noći s 13. na 14. listopada nije mu, kaže, poznato, a već dva tjedna, uvjerava nas, pokušava naći tvrtku koja se bavi podvodnim radovima i uz čiju bi pomoć brod mogao ispraviti, isprazniti te na koncu i izvaditi iz mora. Uvjeravao nas je također kako o nikakvoj ekološkoj šteti nema govora.

– Rezervoari su potpuno prazni. Unutra je mogla biti eventualno mala kantica benzina od dvije litre, ali dizela ni kap! Kupio sam taj brod za prijevoz turista i ovdje je bio na vezu zadnjih osam mjeseci. Upravo su u tijeku bili radovi preuređenja, i ni sam ne znam kako je došlo do ovoga i zašto se brod odjednom počeo potapati, izjavio je Flah za portal Istra24 znajući da brod ima barem devet nedostataka koji ga čine opasnima po osobe na brodu te opasnima za okoliš.

A dan nakon što se brod počeo potapati medulinska tvrtka Buža d.o.o. poduzela je određene mjere predostrožnosti koje su i dalje na snazi.

– Od Lučke uprave dobili smo samoupijajuće brane koje smo postavili oko cijelog broda dugog 16 metara, da ne bi došlo do bilo kakvog zagađenja u našem medulinskom zaljevu. Trenutno smo u kontaktu s vlasnikom i nadamo se kako će brod što prije biti izvučen na remont, rekao je direktor Buže, Neno Lorencin.

No, brod do danas nije izvađen iz mora. Potvrdili su to i iz Ministarstva: “Lučka kapetanija Pula promptno je reagirala. Utvrđeno nije nikakvo značajnije onečišćenje, ekološka niti materijalna šteta. Vlasniku je istog dana uručeno rješenje kojim se nalaže uklanjanje i vađenje potopljenog broda, a Općini Medulin da postavi samoupijajuće brane oko broda, što su oni i učinili.”

Dinamikom rješavanja ovog problema nije zadovoljan ni općinski načelnik, Ivan Kirac.

– Nama je u interesu da se plovilo što prije podigne i “odšlepa”, a ne da ovako stoji polupotopljeno u zaljevu. Čini mi se da se sve skupa rješava presporo, kazao nam je Kirac.

Devet nedostataka utvrđenih na brodu prije više od dvije i pol godine bili su, očito, pretežak teret za Franku koja i danas nastavlja tonuti u plićaku medulinskog zaljeva.

“Upravo su u tijeku bili radovi preuređenja, i ni sam ne znam kako je došlo do ovoga i zašto se brod odjednom počeo potapati”, izjavio je vlasnik putničkog broda “Franka” koji više od dva tjedna tone u medulinskom zaljevu, a znajući pritom da brod ima barem devet nedostataka utvrđenih još prije dvije i pol godine

– Protiv Josipa Flaha, vlasnika broda „Franka“ koji se nalazi u medulinskom zaljevu djelomično potopljen, Lučka kapetanija Pula vodi prekršajni postupak još od svibnja 2020. godine. Naime, inspekcijskim pregledom u luci Medulin, brodu je utvrđeno ukupno devet nedostataka te mu je stoga izdano rješenje o zabrani plovidbe. Brod za plovidbu nije sposoban, a vlasnik ga nije održavao, pa on predstavlja opasnost po osobe na brodu i opasnost za okoliš, izvijestili su za portal Istra24 iz Ministarstva mora prometa i infrastrukture.

Radi svega navedenog, protiv vlasnika kao pravne i odgovorne osobe, pokrenut je i prekršajni postupak, na koji je okrivljenik uložio prigovor. Trenutno je predmet na Visokom prekršajnom sudu Republike Hrvatske.

Za Istra24 je pak Josip Flah izjavio kako se putnički brod „Franka“ u medulinskom zaljevu nalazi osam mjeseci te da ga preuređuje za prijevoz putnika.

Iz kojih je razloga brod počeo tonuti u noći s 13. na 14. listopada nije mu, kaže, poznato, a već dva tjedna, uvjerava nas, pokušava naći tvrtku koja se bavi podvodnim radovima i uz čiju bi pomoć brod mogao ispraviti, isprazniti te na koncu i izvaditi iz mora. Uvjeravao nas je također kako o nikakvoj ekološkoj šteti nema govora.

– Rezervoari su potpuno prazni. Unutra je mogla biti eventualno mala kantica benzina od dvije litre, ali dizela ni kap! Kupio sam taj brod za prijevoz turista i ovdje je bio na vezu zadnjih osam mjeseci. Upravo su u tijeku bili radovi preuređenja, i ni sam ne znam kako je došlo do ovoga i zašto se brod odjednom počeo potapati, izjavio je Flah za portal Istra24 znajući da brod ima barem devet nedostataka koji ga čine opasnima po osobe na brodu te opasnima za okoliš.

A dan nakon što se brod počeo potapati medulinska tvrtka Buža d.o.o. poduzela je određene mjere predostrožnosti koje su i dalje na snazi.

– Od Lučke uprave dobili smo samoupijajuće brane koje smo postavili oko cijelog broda dugog 16 metara, da ne bi došlo do bilo kakvog zagađenja u našem medulinskom zaljevu. Trenutno smo u kontaktu s vlasnikom i nadamo se kako će brod što prije biti izvučen na remont, rekao je direktor Buže, Neno Lorencin.

No, brod do danas nije izvađen iz mora. Potvrdili su to i iz Ministarstva: “Lučka kapetanija Pula promptno je reagirala. Utvrđeno nije nikakvo značajnije onečišćenje, ekološka niti materijalna šteta. Vlasniku je istog dana uručeno rješenje kojim se nalaže uklanjanje i vađenje potopljenog broda, a Općini Medulin da postavi samoupijajuće brane oko broda, što su oni i učinili.”

Dinamikom rješavanja ovog problema nije zadovoljan ni općinski načelnik, Ivan Kirac.

– Nama je u interesu da se plovilo što prije podigne i “odšlepa”, a ne da ovako stoji polupotopljeno u zaljevu. Čini mi se da se sve skupa rješava presporo, kazao nam je Kirac.

Devet nedostataka utvrđenih na brodu prije više od dvije i pol godine bili su, očito, pretežak teret za Franku koja i danas nastavlja tonuti u plićaku medulinskog zaljeva.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here