O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Riječka luka kroz dvije godine postat će jaka kontejnerska intermodalna luka na Sjevernom Jadranu: Razvoju doprinijela najpoznatija imena u pomorskoj industriji

IZVORHRT

Riječka luka za dvije godine postaje jaka kontejnerska intermodalna luka na Sjevernom Jadranu! 

Zagrebačka obala – jedan od najvrijednijih i najiščekivanijih projekata vezanih uz Rijeku odvija se po planu, sukladno koncesijskom ugovoru i sukladno obavezama, kaže Denis Vukorepa, ravnatelj Lučke uprave Rijeka a prenosi HRT.

Očekuje se rušenje objekata unutar Zagrebačke obale u sljedećih mjesec i pol dana, a novi koncesionar već je zaposlio više od 20 osoba te krenuo u nabavku tehničke opreme, prije svega kontejnerskih mostova, kaže Vukorepa te dodaje kako će novi terminal operativno početi s radom početkom 2025. godine.

– Kada smo krenuli u ovu priču negdje 1999. godine, nakon gašenja kontejnerskog terminala nitko nije vjerovao u novi početak. Uveli smo prvu komercijalnu liniju 2002./2003. te smo 2005. godine dostigli najveći promet TEU u bivšoj Jugloslaviji koji je Jugolinija ostvarila 1989. godine. Pronašli smo strateškog partnera te ćemo doseći preko 400 tisuća TEU ove godine. Prošli godine smo popisali ugovor sa APM Terminals-om, sestrinskom kompanijom Maersk Shipping i jednim od najvećih terminal operatora u svijetu. Sada je došao je prvi čovjek Maerska u Vladu Republike Hrvatske s kojim smo sudjelovali na projektu koji je predstavljen prošli tjedan. Kada sve ovo vidimo znači da smo na dobrom putu i imamo podršku svih. Treba nam još dvije godine da sve ovo zaživi, izjavio je Denis Vukorepa.

Riječka luka za dvije godine postaje jaka kontejnerska intermodalna luka na Sjevernom Jadranu! 

Zagrebačka obala – jedan od najvrijednijih i najiščekivanijih projekata vezanih uz Rijeku odvija se po planu, sukladno koncesijskom ugovoru i sukladno obavezama, kaže Denis Vukorepa, ravnatelj Lučke uprave Rijeka a prenosi HRT.

Očekuje se rušenje objekata unutar Zagrebačke obale u sljedećih mjesec i pol dana, a novi koncesionar već je zaposlio više od 20 osoba te krenuo u nabavku tehničke opreme, prije svega kontejnerskih mostova, kaže Vukorepa te dodaje kako će novi terminal operativno početi s radom početkom 2025. godine.

– Kada smo krenuli u ovu priču negdje 1999. godine, nakon gašenja kontejnerskog terminala nitko nije vjerovao u novi početak. Uveli smo prvu komercijalnu liniju 2002./2003. te smo 2005. godine dostigli najveći promet TEU u bivšoj Jugloslaviji koji je Jugolinija ostvarila 1989. godine. Pronašli smo strateškog partnera te ćemo doseći preko 400 tisuća TEU ove godine. Prošli godine smo popisali ugovor sa APM Terminals-om, sestrinskom kompanijom Maersk Shipping i jednim od najvećih terminal operatora u svijetu. Sada je došao je prvi čovjek Maerska u Vladu Republike Hrvatske s kojim smo sudjelovali na projektu koji je predstavljen prošli tjedan. Kada sve ovo vidimo znači da smo na dobrom putu i imamo podršku svih. Treba nam još dvije godine da sve ovo zaživi, izjavio je Denis Vukorepa.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here