O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kapetan tegljača šest godina proveo u bijegu, pa završio u zatvoru

Nakon punih šest godina bijega, kapetan tegljača (52) ovog tjedna osuđen je na zatvorsku kaznu nakon što je priznao krivnju za krađu goriva.

Kapetan tegljača, koji je iz straha da će biti uhvaćen u krađi goriva pobjegao iz singapurskih voda u Indoneziju, gdje je ostao dugih šest godina, osuđen je 29. studenog na 28 tjedana zatvora nakon što je priznao krivnju.

Osuđeni Indonežanin počinio je kaznena djela 2016. godine, kada je radio kao zapovjednik tegljača pod zastavom Singapura Eng Hup Vigil, za tvrtku Eng Hup Shipping, poznatog pružatelja pomorskih usluga. Zapovjednik je planirao ukrasti brodsko gorivo i preprodati ga, u čemu su ga podržali njegovi kolege (37, 47, 31, 37). Gorivo navodno je bilo u vlasništvu tvrtke Santarli Construction, koja je unajmila brod početkom godine.

Posada je 1. veljače 2016., oko 1.30 ujutro, odlučila udaljiti se od mjesta rada jer su htjeli locirati kupca za gorivo koje su prethodno izvukli iz tanka. Prišli su nepoznatom plovilu kojeg su primijetili u području, a zatim su s posadom drugog broda dogovorili prodaju goriva i počeli prebacivati gorivo. Međutim, operacija je prekinuta kada ih je otkrio drugi zaposlenik Eng Hup Shippinga, koji je drugim plovilom tragao za tegljačem Eng Hup Vigil, nakon što je primijetio da je nestao, prenosi Safety4Sea.

U strahu da ga ne uhvati policija, zapovjednik je naredio posadi da obustave operaciju i zaplovio prema vanjskim granicama teritorijalnih voda Singapura, točnije prema Batamu u Indoneziji, u luku Batu Ampar, gdje su stigli oko 4 sata ujutro. Ondje je zapovjednik naredio jednom članu posade da ostane na brodu i obavijestio Eng Hup Shipping da je brod u Indoneziji. Potom su zapovjednik i preostali članovi posade napustili brod, a kapetan je pobjegao u Jakartu, prenosi SeafarerTimes.

Član posade koji je ostao na brodu postupio je po naredbi, a potom se 2. veljače 2016. vratio u Singapur i predao plovilo. Priznao je krivnju i 29. rujna 2016. je osuđen na šest tjedana zatvora. Ostali članovi posade i dalje su u bijegu.

Zapovjednik je navodno uhićen nakon šest godina, kada se 26. rujna 2022.vratio u Singapur kako bi sudjelovao u jednodnevnom pomorskom tečaju.

Zapovjednik je imao sreće, s obzirom da se kazne za ovakva kaznena djela kreću od šest mjeseci do 15 godina zatvora, uz novčanu kaznu.

Nakon punih šest godina bijega, kapetan tegljača (52) ovog tjedna osuđen je na zatvorsku kaznu nakon što je priznao krivnju za krađu goriva.

Kapetan tegljača, koji je iz straha da će biti uhvaćen u krađi goriva pobjegao iz singapurskih voda u Indoneziju, gdje je ostao dugih šest godina, osuđen je 29. studenog na 28 tjedana zatvora nakon što je priznao krivnju.

Osuđeni Indonežanin počinio je kaznena djela 2016. godine, kada je radio kao zapovjednik tegljača pod zastavom Singapura Eng Hup Vigil, za tvrtku Eng Hup Shipping, poznatog pružatelja pomorskih usluga. Zapovjednik je planirao ukrasti brodsko gorivo i preprodati ga, u čemu su ga podržali njegovi kolege (37, 47, 31, 37). Gorivo navodno je bilo u vlasništvu tvrtke Santarli Construction, koja je unajmila brod početkom godine.

Posada je 1. veljače 2016., oko 1.30 ujutro, odlučila udaljiti se od mjesta rada jer su htjeli locirati kupca za gorivo koje su prethodno izvukli iz tanka. Prišli su nepoznatom plovilu kojeg su primijetili u području, a zatim su s posadom drugog broda dogovorili prodaju goriva i počeli prebacivati gorivo. Međutim, operacija je prekinuta kada ih je otkrio drugi zaposlenik Eng Hup Shippinga, koji je drugim plovilom tragao za tegljačem Eng Hup Vigil, nakon što je primijetio da je nestao, prenosi Safety4Sea.

U strahu da ga ne uhvati policija, zapovjednik je naredio posadi da obustave operaciju i zaplovio prema vanjskim granicama teritorijalnih voda Singapura, točnije prema Batamu u Indoneziji, u luku Batu Ampar, gdje su stigli oko 4 sata ujutro. Ondje je zapovjednik naredio jednom članu posade da ostane na brodu i obavijestio Eng Hup Shipping da je brod u Indoneziji. Potom su zapovjednik i preostali članovi posade napustili brod, a kapetan je pobjegao u Jakartu, prenosi SeafarerTimes.

Član posade koji je ostao na brodu postupio je po naredbi, a potom se 2. veljače 2016. vratio u Singapur i predao plovilo. Priznao je krivnju i 29. rujna 2016. je osuđen na šest tjedana zatvora. Ostali članovi posade i dalje su u bijegu.

Zapovjednik je navodno uhićen nakon šest godina, kada se 26. rujna 2022.vratio u Singapur kako bi sudjelovao u jednodnevnom pomorskom tečaju.

Zapovjednik je imao sreće, s obzirom da se kazne za ovakva kaznena djela kreću od šest mjeseci do 15 godina zatvora, uz novčanu kaznu.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video