Grupa Hyundai Heavy Industries razvila je i uspješno testirala prvi korejski LNG/vodikov hibridni motor. Razvoj hibridnog motora dio je fokusa južnokorejske brodograđevne industrije na brodove sljedeće generacije i aplikacije visoke vrijednosti kojima teži proširiti svoje mogućnosti brodogradnje i odgovoriti na izazove ekološki prihvatljivog brodarstva.
Brodograđevna grupa izvijestila je da je 22. prosinca dovršila provjeru performansi za novi hibridni motor. To je LNG/vodikov hibridni motor (HiMSEN) klase 15,000 KW koji je interno razvila brodograđevna grupa s vlastitom tehnologijom. Hyundai kaže da je to prvi korak prema motorima na vodik, piše The Maritime Executive.
Hibridni LNG/vodik motor značajno smanjuje emisije raznih štetnih ispušnih plinova kao što su sumporni oksidi, dušikovi oksidi, ugljični dioksid i fina prašina selektivnim korištenjem dizelskog goriva i goriva iz mješavine LNG-a i vodika. Test performansi pokazao je da motor zadovoljava IMO-ov standard Tier 3, najvišu ocjenu među propisima o dušikovom oksidu, i dokazao svoj izvrstan učinak u smanjenju proklizavanja ugljičnog dioksida i metana (metan koji se emitira bez potpunog izgaranja).
Hyundai planira nastaviti s istraživanjem i razvojem LNG/vodikovih hibridnih motora u budućnosti. Njihovi su ciljevi završiti razvoj hibridnog motora s većim udjelom vodika do 2023. godine, a razviti potpuni motor na vodik 2025. godine.
Dužnosnik Hyundai Heavy Industries Group primijetio je sve veći interes i potrebu za ugljičnom neutralnošću u brodogradnji i pomorskoj industriji za što je ovaj motor dizajniran, te očekuju da će hibridni LNG/vodikov motor imati širok raspon primjena.