O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Porinut još jedan MSC-ov gigant od 24.116 TEU: Prvi ULCV zaplovit će u veljači

U kineskom brodogradilištu ovog tjedna porinut je treći golemi kontejnerski brod za švicarskog brodara Mediterranean Shipping Company (MSC). Zahvaljujući novim kontejnerašima, MSC je ponovno oborio sve rekorde – MSC Gemma, brod od čak 24.116 TEU, uz sestrinske brodove postao je po kapacitetu jedan od najvećih kontejnerskih brodova na svijetu.

Kontejnerski brod porinut je u brodogradilišta Changxing kineskog brodograditelja Hudong-Zhonghua Shipbuilding u utorak, 27. prosinca.

Brod je samostalno dizajnirala kineska tvrtka. Ovaj gigant kapaciteta za prijevoz rekordnih 24.116 standardnih kontejnera dug je gotovo 400 metara, a širok 61,5 metara. Može prevesti više od 240.000 tona tereta. Kako navode iz brodogradilišta, u dizajn su integrirane ekološki prihvatljive značajke i tehnologija za uštedu energije, piše Offshore Energy.

Podsjetimo, prvi od ukupno 6 naručenih kontejnerskih brodova od 24.116 TEU koje je MSC naručio u Kini porinut je u kolovozu ove godine, dok su još dva porinut u listopadu.

Prvi od novih MSC kontejnerskih brodova, MSC Tessa, navodno bi ipak trebao zaploviti u veljači 2023., nakon odgode planiranog ulaska u službu u studenom 2022., navodi Alphaliner, a prenosi The Maritime Executive.

MSC je odabrao konvencionalno gorivo za pogon, a ne LNG ili alternativna goriva. Međutim, kako javljaju iz brodogradilišta, u dizajn je uključeno nekoliko značajki koje navodno poboljšavaju energetsku učinkovitost broda: maleni pramčani bulb, propelere velikog promjera i vodove za uštedu energije. Brodovi u klasi opremljeni su hibridnim scrubberom, a također su među prvim brodovima na kojima će koristiti tzv. sustav zračnog podmazivanja trupa (Air Lubrication System), koji bi prema procjenama trebao smanjiti potrošnju goriva za tri do četiri posto. Implementirani su i drugi sustavi i inovacije dizajna, primjerice osovinskog generatora, kako bi se smanjila potrošnja goriva te da bi se brod uskladio s novim EEDI zahtjevima energetske učinkovitosti plovila.

Novi brodovi nastavak su MSC-ovog rekordnog povećanja kapaciteta tijekom posljednje dvije godine. Nakon što je početkom 2022. prestigao Maersk i postao najveći brodar na svijetu s kapacitetom od gotovo 4,3 milijuna TEU, MSC je povećao svoje vodstvo s više od 350.000 TEU, pri čemu ukupni kapacitet flote iznosi gotovo 4,6 milijuna TEU, javlja Alphaliner.

U posljednje dvije i pol godine, MSC je kupio 263 broda, uključujući 13 samo u posljednja dva mjeseca, izračunao je Alphaliner. Riječ je o više od milijun dodatnih TEU, što je jednako kapacitetu flote osmog najvećeg brodara, odnosno gotovo četvrtini ukupnog kapaciteta flote MSC-a te polovici kapaciteta koji je u direktnom vlasništvu MSC-a, procjenjuje Alphaliner.

MSC je ulagao i u brodove za krstarenje i kontejnerske brodove na LNG pogon. U lipnju 2022. tvrtka je preuzela svoj prvi kontejnerski brod na LNG, MSC Washington. Ovaj LNG dual-fuel ultra veliki kontejnerski brod (ULCV) od 14.000 TEU izgrađen je u kineskom brodogradilištu Yangzijiang. Mjesec dana kasnije, tvrtka je preuzela i drugi brod na LNG MSC Virginia.

U kineskom brodogradilištu ovog tjedna porinut je treći golemi kontejnerski brod za švicarskog brodara Mediterranean Shipping Company (MSC). Zahvaljujući novim kontejnerašima, MSC je ponovno oborio sve rekorde – MSC Gemma, brod od čak 24.116 TEU, uz sestrinske brodove postao je po kapacitetu jedan od najvećih kontejnerskih brodova na svijetu.

Kontejnerski brod porinut je u brodogradilišta Changxing kineskog brodograditelja Hudong-Zhonghua Shipbuilding u utorak, 27. prosinca.

Brod je samostalno dizajnirala kineska tvrtka. Ovaj gigant kapaciteta za prijevoz rekordnih 24.116 standardnih kontejnera dug je gotovo 400 metara, a širok 61,5 metara. Može prevesti više od 240.000 tona tereta. Kako navode iz brodogradilišta, u dizajn su integrirane ekološki prihvatljive značajke i tehnologija za uštedu energije, piše Offshore Energy.

Podsjetimo, prvi od ukupno 6 naručenih kontejnerskih brodova od 24.116 TEU koje je MSC naručio u Kini porinut je u kolovozu ove godine, dok su još dva porinut u listopadu.

Prvi od novih MSC kontejnerskih brodova, MSC Tessa, navodno bi ipak trebao zaploviti u veljači 2023., nakon odgode planiranog ulaska u službu u studenom 2022., navodi Alphaliner, a prenosi The Maritime Executive.

MSC je odabrao konvencionalno gorivo za pogon, a ne LNG ili alternativna goriva. Međutim, kako javljaju iz brodogradilišta, u dizajn je uključeno nekoliko značajki koje navodno poboljšavaju energetsku učinkovitost broda: maleni pramčani bulb, propelere velikog promjera i vodove za uštedu energije. Brodovi u klasi opremljeni su hibridnim scrubberom, a također su među prvim brodovima na kojima će koristiti tzv. sustav zračnog podmazivanja trupa (Air Lubrication System), koji bi prema procjenama trebao smanjiti potrošnju goriva za tri do četiri posto. Implementirani su i drugi sustavi i inovacije dizajna, primjerice osovinskog generatora, kako bi se smanjila potrošnja goriva te da bi se brod uskladio s novim EEDI zahtjevima energetske učinkovitosti plovila.

Novi brodovi nastavak su MSC-ovog rekordnog povećanja kapaciteta tijekom posljednje dvije godine. Nakon što je početkom 2022. prestigao Maersk i postao najveći brodar na svijetu s kapacitetom od gotovo 4,3 milijuna TEU, MSC je povećao svoje vodstvo s više od 350.000 TEU, pri čemu ukupni kapacitet flote iznosi gotovo 4,6 milijuna TEU, javlja Alphaliner.

U posljednje dvije i pol godine, MSC je kupio 263 broda, uključujući 13 samo u posljednja dva mjeseca, izračunao je Alphaliner. Riječ je o više od milijun dodatnih TEU, što je jednako kapacitetu flote osmog najvećeg brodara, odnosno gotovo četvrtini ukupnog kapaciteta flote MSC-a te polovici kapaciteta koji je u direktnom vlasništvu MSC-a, procjenjuje Alphaliner.

MSC je ulagao i u brodove za krstarenje i kontejnerske brodove na LNG pogon. U lipnju 2022. tvrtka je preuzela svoj prvi kontejnerski brod na LNG, MSC Washington. Ovaj LNG dual-fuel ultra veliki kontejnerski brod (ULCV) od 14.000 TEU izgrađen je u kineskom brodogradilištu Yangzijiang. Mjesec dana kasnije, tvrtka je preuzela i drugi brod na LNG MSC Virginia.