O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Opet gužve na Bosporu i Dardanelama: Zaustavljene stotine brodova

U turskim morskim tjesnacima Bospor i Dardanele, koji povezuju Egejsko i Crno more, ponovo je došlo do velike gužve i zastoja.

Pa iako se između stotina zaustavljenih brodova nalazi i pedesetak naftnih tankera, razlog zastoja nije – kao što je to nedavno bilo – povezan s uvedenim naftnim embargom na rusku naftu od strane EU i određivanjem gornje granične cijene ruskog barela na 60 dolara. Ovog je puta razlog ipak bila priroda, konkretno – magla, prenosi GeopolitikaNews.

Naime, gusta magla prekriva Dardanele već treći dan, a tamošnja služba za sigurnost plovidbe brodova objavila je sljedeće priopćenje:

“Zapovjednici brodova koji su trebali uploviti s juga upozoreni su putem radija, objavljeno je da je tjesnac zatvoren za dvosmjerni tranzit brodova zbog ograničene vidljivosti.”

Prema navigacijskom portalu Vesselfinder, stotine brodova nakupilo se u blizini Bospora i Dardanela. Najmanje pedesetak njih su tankeri s naftom i naftnim derivatima.

U turskim morskim tjesnacima Bospor i Dardanele, koji povezuju Egejsko i Crno more, ponovo je došlo do velike gužve i zastoja.

Pa iako se između stotina zaustavljenih brodova nalazi i pedesetak naftnih tankera, razlog zastoja nije – kao što je to nedavno bilo – povezan s uvedenim naftnim embargom na rusku naftu od strane EU i određivanjem gornje granične cijene ruskog barela na 60 dolara. Ovog je puta razlog ipak bila priroda, konkretno – magla, prenosi GeopolitikaNews.

Naime, gusta magla prekriva Dardanele već treći dan, a tamošnja služba za sigurnost plovidbe brodova objavila je sljedeće priopćenje:

“Zapovjednici brodova koji su trebali uploviti s juga upozoreni su putem radija, objavljeno je da je tjesnac zatvoren za dvosmjerni tranzit brodova zbog ograničene vidljivosti.”

Prema navigacijskom portalu Vesselfinder, stotine brodova nakupilo se u blizini Bospora i Dardanela. Najmanje pedesetak njih su tankeri s naftom i naftnim derivatima.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here