O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prvi tanker pristao na novi njemački LNG terminal

Tanker s ukapljenim prirodnim plinom (LNG) pristao je danas na novoizgrađeni njemački LNG terminal u Wilhelmshavenu, po prvi put od puštanja tog terminala u pogon sredinom prosinca.

“U Wilhelmshaven je pristao tanker ‘Maria Energy’ s oko 170.000 kubičnih metara ukapljenog plina iz SAD-a. Radi se o količini koja je dovoljna za godišnje potrebe preko 50.000 njemačkih domaćinstava”, priopćila je energetska kompanija Uniper koje upravlja novoizgrađenim LNG terminalom, prenosi GeopolitikaNews.

Terminal u Wilhelmshavenu je prvi njemački terminal za ukapljeni plin, a njegova gradnja je započela na proljeće nakon što je postalo jasno da Njemačka, nakon napada Rusije na Ukrajinu, dugoročno ne može računati s dostavom zemnog plina preko plinovoda iz Rusije.

Uz terminal u Wilhelmshavenu trenutno se radi na dovršavanju još tri LNG terminala, a oni u Brunsbuettelu i Lubminu bi trebali biti otvoreni sljedećih mjeseci. Prilikom otvaranja LNG terminala u Wilhelmshavenu sredinom prosinca, njemački kancelar Olaf Scholz pohvalio je brzo dovršavanje terminala koji bi trebao pomoći u prevladavanju energetske krize zbog izostanka ruskog plina. Njemačka je u međuvremenu dogovorila isporuke veće količine ukapljenog plina iz SAD-a, Kanade, Norveške i Katara.

Dolazak tankera ‘Maria Energy’ popraćen je prosvjedima zaštitnika okoliša koji kritiziraju ustrajanje na fosilnim izvorima energije. Oni također kritiziraju činjenicu da se kod plina uvezenog iz SAD-a radi i o plinu dobivenog spornom i agresivnom “fracking” metodom.

“Činjenica da Njemačka danas po prvi put direktno uvozi fracking plin iz SAD-a nije razlog za slavlje, nego povijesni udarac za zaštitu okoliša i klime”, priopćila je organizacija Njemačka zaštita okoliša.

Tanker ‘Maria Energy’ su na posljednjoj dionici ispred luke u Wilhelmshavenu pratila policijska plovila zbog straha od nasilnih prosvjeda i blokada zaštitnika okoliša. Njemačka mrežna agencija je u utorak objavila kako su spremnici za plin u Njemačkoj popunjeni 90 posto.

Tanker s ukapljenim prirodnim plinom (LNG) pristao je danas na novoizgrađeni njemački LNG terminal u Wilhelmshavenu, po prvi put od puštanja tog terminala u pogon sredinom prosinca.

“U Wilhelmshaven je pristao tanker ‘Maria Energy’ s oko 170.000 kubičnih metara ukapljenog plina iz SAD-a. Radi se o količini koja je dovoljna za godišnje potrebe preko 50.000 njemačkih domaćinstava”, priopćila je energetska kompanija Uniper koje upravlja novoizgrađenim LNG terminalom, prenosi GeopolitikaNews.

Terminal u Wilhelmshavenu je prvi njemački terminal za ukapljeni plin, a njegova gradnja je započela na proljeće nakon što je postalo jasno da Njemačka, nakon napada Rusije na Ukrajinu, dugoročno ne može računati s dostavom zemnog plina preko plinovoda iz Rusije.

Uz terminal u Wilhelmshavenu trenutno se radi na dovršavanju još tri LNG terminala, a oni u Brunsbuettelu i Lubminu bi trebali biti otvoreni sljedećih mjeseci. Prilikom otvaranja LNG terminala u Wilhelmshavenu sredinom prosinca, njemački kancelar Olaf Scholz pohvalio je brzo dovršavanje terminala koji bi trebao pomoći u prevladavanju energetske krize zbog izostanka ruskog plina. Njemačka je u međuvremenu dogovorila isporuke veće količine ukapljenog plina iz SAD-a, Kanade, Norveške i Katara.

Dolazak tankera ‘Maria Energy’ popraćen je prosvjedima zaštitnika okoliša koji kritiziraju ustrajanje na fosilnim izvorima energije. Oni također kritiziraju činjenicu da se kod plina uvezenog iz SAD-a radi i o plinu dobivenog spornom i agresivnom “fracking” metodom.

“Činjenica da Njemačka danas po prvi put direktno uvozi fracking plin iz SAD-a nije razlog za slavlje, nego povijesni udarac za zaštitu okoliša i klime”, priopćila je organizacija Njemačka zaštita okoliša.

Tanker ‘Maria Energy’ su na posljednjoj dionici ispred luke u Wilhelmshavenu pratila policijska plovila zbog straha od nasilnih prosvjeda i blokada zaštitnika okoliša. Njemačka mrežna agencija je u utorak objavila kako su spremnici za plin u Njemačkoj popunjeni 90 posto.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here