O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Suradnja Viktora Lenca i Američke ratne mornarice: Na remont stigao još jedan brod

Brzi ekspedicijski transporter USNS “Yuma” Američke ratne mornarice na vezu je u remontnom brodogradilištu “Viktor Lenac” u koji je stigao na svoje redovno godišnje održavanje. Zahvati na ovom aluminijskom katamaranu potrajat će dva mjeseca, za vrijeme koje će posada “Yume”, zajedno s pratećim tehničkim osobljem Američke mornarice, njih ukupno pedesetak, boraviti u privatnim i hotelskim kapacitetima Rijeke i okolice što će poboljšati turističku statistiku početkom godine.

Uz dva velika projekta koje su u Martinšćici “prenijeli” iz prošle godine, a riječ je o preuređenju mega jahte “Prince Abdulaziz”, koja se u “Lencu” nalazi već gotovo punih godinu dana, te nadogradnje broda ex “Eurocargo Sicilia”, početak ove poslovne godine obilježen je nastavkom suradnje ovog hrvatskog brodogradilišta s Američkom mornaricom, piše Novi list.

Uz USNS “Yumu”, ekipa iz “Viktora Lenca” upravo odrađuje i jedan “voyage repair” u crnogorskoj luci Bari, na sister-shipu USNS “Carson City”, odakle se javio njihov direktor US Navy programa Zoran Kosić. Riječ je o manjim zahvatima koji se po potrebi ili prilici odrađuju na brodovima gdje su usidreni. Samo prošle godine, timovi iz “Lenca” odradili su sedam takvih “voyage repaira” na brodovima Američke ratne mornarice, uz nekoliko obimnijih remonta u samom brodogradilištu, među kojima je bio i 240-metarski USS “Hershel ‘Woody’ Williams”, koji služi kao ekspedicijska mobilna baza. Na redovno održavanje u ljeto prošle godine doplovio je i desantno-transportni brod “USS Arlington”, zajedno s 1.100 članova posade.

Povijest suradnje “Lenca” i Američke mornarice datira zapravo još od 1993. godine kada je potpisan glavni ugovor za popravak i preinaku brodova američke Šeste flote. Slučaj je htio da tu parafiranu suradnju aktivira jedan – zrakoplov. Preciznije, operacija izvlačenja dijelova američkog lovca F-16 koji je zbog mehaničkog kvara pao u Jadransko more. U združenoj operaciji snaga Američkog ratnog zrakoplovstva, hrvatskih vojnih snaga, američkih i hrvatskih ronilaca sudjelovao je i tim iz “Viktora Lenca”. Cijeli posao izvlačenja dijelova palog lovca F-16 iz mora, koji su potom prevezeni u “Lenac” i odatle transportirani u američku zračnu bazu u Avianu, obavljen je u manje od 24 sata.

Intenzivna poslovna suradnja “Viktora Lenca” i Američke ratne mornarice traje već dobrih desetak godina i procjene su da je u tom razdoblju ovom kvarnerskom remontnom brodogradilištu to osiguralo poslove u vrijednosti od oko 180 milijuna dolara. Počelo je još 2011. godine kada je ovo brodogradilište odradilo prvi veliki zahvat, i to na zapovjednom brodu američke Šeste flote USS “Mount Whitney”. Bio je to test koji su u Martinšćici više nego uspješno položili jer su Amerikanci ponovo odabrali “Lenac” za veliki projekt “upgradinga” tog zapovjednog broda. Ti veliki zahvati na modernizaciji USS “Mount Whitneyja” odvijali su se u nekoliko faza, svakih par godina, a “Lenac” je odradio čak dva “upgradinga”, 2015. i 2017. godine, koji su brodogradilištu donijeli značajne i prihode i reference.

Brzi ekspedicijski transporter USNS “Yuma” Američke ratne mornarice na vezu je u remontnom brodogradilištu “Viktor Lenac” u koji je stigao na svoje redovno godišnje održavanje. Zahvati na ovom aluminijskom katamaranu potrajat će dva mjeseca, za vrijeme koje će posada “Yume”, zajedno s pratećim tehničkim osobljem Američke mornarice, njih ukupno pedesetak, boraviti u privatnim i hotelskim kapacitetima Rijeke i okolice što će poboljšati turističku statistiku početkom godine.

Uz dva velika projekta koje su u Martinšćici “prenijeli” iz prošle godine, a riječ je o preuređenju mega jahte “Prince Abdulaziz”, koja se u “Lencu” nalazi već gotovo punih godinu dana, te nadogradnje broda ex “Eurocargo Sicilia”, početak ove poslovne godine obilježen je nastavkom suradnje ovog hrvatskog brodogradilišta s Američkom mornaricom, piše Novi list.

Uz USNS “Yumu”, ekipa iz “Viktora Lenca” upravo odrađuje i jedan “voyage repair” u crnogorskoj luci Bari, na sister-shipu USNS “Carson City”, odakle se javio njihov direktor US Navy programa Zoran Kosić. Riječ je o manjim zahvatima koji se po potrebi ili prilici odrađuju na brodovima gdje su usidreni. Samo prošle godine, timovi iz “Lenca” odradili su sedam takvih “voyage repaira” na brodovima Američke ratne mornarice, uz nekoliko obimnijih remonta u samom brodogradilištu, među kojima je bio i 240-metarski USS “Hershel ‘Woody’ Williams”, koji služi kao ekspedicijska mobilna baza. Na redovno održavanje u ljeto prošle godine doplovio je i desantno-transportni brod “USS Arlington”, zajedno s 1.100 članova posade.

Povijest suradnje “Lenca” i Američke mornarice datira zapravo još od 1993. godine kada je potpisan glavni ugovor za popravak i preinaku brodova američke Šeste flote. Slučaj je htio da tu parafiranu suradnju aktivira jedan – zrakoplov. Preciznije, operacija izvlačenja dijelova američkog lovca F-16 koji je zbog mehaničkog kvara pao u Jadransko more. U združenoj operaciji snaga Američkog ratnog zrakoplovstva, hrvatskih vojnih snaga, američkih i hrvatskih ronilaca sudjelovao je i tim iz “Viktora Lenca”. Cijeli posao izvlačenja dijelova palog lovca F-16 iz mora, koji su potom prevezeni u “Lenac” i odatle transportirani u američku zračnu bazu u Avianu, obavljen je u manje od 24 sata.

Intenzivna poslovna suradnja “Viktora Lenca” i Američke ratne mornarice traje već dobrih desetak godina i procjene su da je u tom razdoblju ovom kvarnerskom remontnom brodogradilištu to osiguralo poslove u vrijednosti od oko 180 milijuna dolara. Počelo je još 2011. godine kada je ovo brodogradilište odradilo prvi veliki zahvat, i to na zapovjednom brodu američke Šeste flote USS “Mount Whitney”. Bio je to test koji su u Martinšćici više nego uspješno položili jer su Amerikanci ponovo odabrali “Lenac” za veliki projekt “upgradinga” tog zapovjednog broda. Ti veliki zahvati na modernizaciji USS “Mount Whitneyja” odvijali su se u nekoliko faza, svakih par godina, a “Lenac” je odradio čak dva “upgradinga”, 2015. i 2017. godine, koji su brodogradilištu donijeli značajne i prihode i reference.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here