O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Golden Ocean postaje najveća dry bulk kompanija na svijetu

Golden Ocean, u vlasništvu milijardera Johna Fredriksena, postat će najveća dry bulk kompanija na svijetu, i to zahvaljujući akviziciji šest Newcastlemax bulk carriera, prema sporazumu koji je objavljen danas.

Golden Ocean kupuje šest brodova od 208.000 DWT vrijednih 291 milijun dolara, prema dogovoru s južnokorejskim H-Line Shippingom, prenosi Splash247.

Novostečena plovila bit će zatim iznajmljena njihovom bivšem vlasniku na približno 36 mjeseci, po prosječnoj dnevnoj cijeni čartera od oko 21.000 dolara neto.

“Ovom akvizicijom potvrdili smo naš položaj najvećeg vlasnika Capesize brodova na svijetu. Također, brodovi će povećati učinkovitost potrošnje goriva naše flote i smanjiti emisije štetnih plinova, što je velik napredak prema našem cilju smanjenja emisija za 30 posto do 2030. godine”, izjavio je Ulrik Andersen, izvršni direktor uprave Golden Oceana.

Nakon preuzimanja, Golden Ocean bit će najveća dry bulk kompanija na svijetu po DWT-u.

Akvizicija će se financirati novim kreditom od 233 milijuna dolara, kojim će biti osigurana nabava brodova. Tijekom posljednja 24 mjeseca, Golden Ocean je prodao 11 starijih brodova iz flote, generirajući ukupni neto prihod od približno 124 milijuna dolara.

“Djelovali smo na kratkoročni pad cijena kako bismo stekli visokokvalitetne brodove sa snažnim mogućnostima povrata ulaganja. Brodovi će biti u skladu sa svim propisima o zaštiti okoliša i nakon 2030. godine. Strukturirali smo akviziciju kako bismo kratkoročnom riziku doskočili kroz isplative ugovore o najmu. Zbog naše snažne bilance, u stanju smo izvršiti transakciju bez utjecaja na naše poslovanje”, rekao je Andersen.

Golden Ocean, u vlasništvu milijardera Johna Fredriksena, postat će najveća dry bulk kompanija na svijetu, i to zahvaljujući akviziciji šest Newcastlemax bulk carriera, prema sporazumu koji je objavljen danas.

Golden Ocean kupuje šest brodova od 208.000 DWT vrijednih 291 milijun dolara, prema dogovoru s južnokorejskim H-Line Shippingom, prenosi Splash247.

Novostečena plovila bit će zatim iznajmljena njihovom bivšem vlasniku na približno 36 mjeseci, po prosječnoj dnevnoj cijeni čartera od oko 21.000 dolara neto.

“Ovom akvizicijom potvrdili smo naš položaj najvećeg vlasnika Capesize brodova na svijetu. Također, brodovi će povećati učinkovitost potrošnje goriva naše flote i smanjiti emisije štetnih plinova, što je velik napredak prema našem cilju smanjenja emisija za 30 posto do 2030. godine”, izjavio je Ulrik Andersen, izvršni direktor uprave Golden Oceana.

Nakon preuzimanja, Golden Ocean bit će najveća dry bulk kompanija na svijetu po DWT-u.

Akvizicija će se financirati novim kreditom od 233 milijuna dolara, kojim će biti osigurana nabava brodova. Tijekom posljednja 24 mjeseca, Golden Ocean je prodao 11 starijih brodova iz flote, generirajući ukupni neto prihod od približno 124 milijuna dolara.

“Djelovali smo na kratkoročni pad cijena kako bismo stekli visokokvalitetne brodove sa snažnim mogućnostima povrata ulaganja. Brodovi će biti u skladu sa svim propisima o zaštiti okoliša i nakon 2030. godine. Strukturirali smo akviziciju kako bismo kratkoročnom riziku doskočili kroz isplative ugovore o najmu. Zbog naše snažne bilance, u stanju smo izvršiti transakciju bez utjecaja na naše poslovanje”, rekao je Andersen.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here