O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Najavljeno moguće spajanje Barske i Crnogorske plovidbe

Premijer Crne Gore Dritan Abazović na današnjoj sjednici crnogorske Vlade kazao je da Vlada treba donijeti odluku o spajanju Barske i Crnogorske plovidbe te da je potrebno da u tom slučaju država ima dvije trećine vlasništva.

“Onaj tko je došao na ideju da imamo dvije kompanije s po dva broda, a ne jednu državnu s četiri, sigurno nije imao dobre namjere i ne zna ništa o brodarstvu i poslovanju. Ne trebaju nam dva odbora direktora i dupli broj zaposlenika”, kazao je Abazović.

Premijer smatra da Crna Gora može imati jednu uspješnu državnu tvrtku koja će u početku imati četiri broda, a onda vjerojatno stvoriti mogućnost da se taj broj poveća.

To bi, dodao je, trebao biti dio pomorske strategije koja je povezana s povratkom Luke Bar u državno vlasništvo i općenito s razvojem pomorskog prometa, kao i s trajektnom linijom Kamenari-Lepetane, prenosi Feral.bar.

Da Crna Gora ima jednu državnu kompaniju bez problema bi, kaže Abazović, kupila feribot koji bi plovio prema Italiji, prenosi BokaNews.

“Pošto nemamo, u situaciji smo da plaćamo ogromne naknade tijkom turističke sezone”, istaknuo je Abazović.

Ministar sporta Lalošević podržao je ideju o osnivanju ozbiljnije pomorske kompanije, napomenuvši da iz Albanije za Italiju plove tri trajekta.

“Zar je moguće da iz Crne Gore ne plovi niti jedan”, pita se Lalošević.

“Pesimistični scenarij je da nabavimo vlastiti trajekt kako bi linija bila isplativa. Kad ga iznajmimo, na gubitku smo, jer je najam za sezonu visok. Liniju s Italijom moramo doživjeti kao liniju od državnog značaja. Zato treba uložiti dodatni napor i razmotriti kako možemo uspostaviti liniju Bar-Ancona-Bari”, rekao je Abazović.

Premijer Crne Gore Dritan Abazović na današnjoj sjednici crnogorske Vlade kazao je da Vlada treba donijeti odluku o spajanju Barske i Crnogorske plovidbe te da je potrebno da u tom slučaju država ima dvije trećine vlasništva.

“Onaj tko je došao na ideju da imamo dvije kompanije s po dva broda, a ne jednu državnu s četiri, sigurno nije imao dobre namjere i ne zna ništa o brodarstvu i poslovanju. Ne trebaju nam dva odbora direktora i dupli broj zaposlenika”, kazao je Abazović.

Premijer smatra da Crna Gora može imati jednu uspješnu državnu tvrtku koja će u početku imati četiri broda, a onda vjerojatno stvoriti mogućnost da se taj broj poveća.

To bi, dodao je, trebao biti dio pomorske strategije koja je povezana s povratkom Luke Bar u državno vlasništvo i općenito s razvojem pomorskog prometa, kao i s trajektnom linijom Kamenari-Lepetane, prenosi Feral.bar.

Da Crna Gora ima jednu državnu kompaniju bez problema bi, kaže Abazović, kupila feribot koji bi plovio prema Italiji, prenosi BokaNews.

“Pošto nemamo, u situaciji smo da plaćamo ogromne naknade tijkom turističke sezone”, istaknuo je Abazović.

Ministar sporta Lalošević podržao je ideju o osnivanju ozbiljnije pomorske kompanije, napomenuvši da iz Albanije za Italiju plove tri trajekta.

“Zar je moguće da iz Crne Gore ne plovi niti jedan”, pita se Lalošević.

“Pesimistični scenarij je da nabavimo vlastiti trajekt kako bi linija bila isplativa. Kad ga iznajmimo, na gubitku smo, jer je najam za sezonu visok. Liniju s Italijom moramo doživjeti kao liniju od državnog značaja. Zato treba uložiti dodatni napor i razmotriti kako možemo uspostaviti liniju Bar-Ancona-Bari”, rekao je Abazović.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here