O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Zelena inovacija: CMA CGM instalira pramčane ‘vjetrobrane’ na kontejnerske brodove

Ideja instaliranja vjetrobrana na pramac kontejnerskih brodova, koju je prvi izumio japanski Mitsui OSK Lines (MOL), uskoro bi mogla postati mainstream. Naime, treća najveća brodarska kompanija odlučila je postaviti upravo ovu inovaciju na jedan od brodova u svojoj floti.

Fotografije s Tugstera, bloga koji bilježi brodove koji prolaze kroz luku New York, pokazuju da je CMA CGM Marco Polo od 16.000 TEU nedavno imao “operaciju nosa”: na pramcu ovog golemog broda postavljen je zakrivljeni tamnoplavi metalni vjetrobran, prenosi Splash247.

MOL je prvi razvio pramčane vjetrobrane za kontejnerske brodove, a ClassNK testirao je koliko ova inovacija smanjuje potrošnju goriva prije šest godina. Ocean Network Express (ONE), podružnica koja je nastala spajanjem MOL-a, Nippon Yusen Kakontejnerski broisha (NYK) i Kawasaki Kisen Kaisha (K Line), prošle je godine postavila vjetrobrane na dva broda, ONE Trust i ONE Tradition.

MOL također radi na komercijalizaciji krutih jedara, a prva takva jedra instalirana su prošle godine na brod za rasuti teret.

Alphaliner, koji prati dekarbonizaciju kontejnerskog brodarstva, u svom posljednjem tjednom izvješću naveo je: “Ostaje za vidjeti je li ovaj retrofit jednokratni test ili CMA CGM namjerava instalirati pramčane vjetrobrane na ostala plovila.”

CMA CGM još se nije javno oglasio o ovome.
Norasia, kompanija koju je kupio CSAV te je potom pripala pod Hapag-Lloyd, postavljala je slične manje pramčane vjetrobrane na brodove izgrađenih prije otprilike 20 godina.

Pročitajte i:

Vjetrobran na MOL-ovom kontejnerašu smanjuje emisije CO2

Ideja instaliranja vjetrobrana na pramac kontejnerskih brodova, koju je prvi izumio japanski Mitsui OSK Lines (MOL), uskoro bi mogla postati mainstream. Naime, treća najveća brodarska kompanija odlučila je postaviti upravo ovu inovaciju na jedan od brodova u svojoj floti.

Fotografije s Tugstera, bloga koji bilježi brodove koji prolaze kroz luku New York, pokazuju da je CMA CGM Marco Polo od 16.000 TEU nedavno imao “operaciju nosa”: na pramcu ovog golemog broda postavljen je zakrivljeni tamnoplavi metalni vjetrobran, prenosi Splash247.

MOL je prvi razvio pramčane vjetrobrane za kontejnerske brodove, a ClassNK testirao je koliko ova inovacija smanjuje potrošnju goriva prije šest godina. Ocean Network Express (ONE), podružnica koja je nastala spajanjem MOL-a, Nippon Yusen Kakontejnerski broisha (NYK) i Kawasaki Kisen Kaisha (K Line), prošle je godine postavila vjetrobrane na dva broda, ONE Trust i ONE Tradition.

MOL također radi na komercijalizaciji krutih jedara, a prva takva jedra instalirana su prošle godine na brod za rasuti teret.

Alphaliner, koji prati dekarbonizaciju kontejnerskog brodarstva, u svom posljednjem tjednom izvješću naveo je: “Ostaje za vidjeti je li ovaj retrofit jednokratni test ili CMA CGM namjerava instalirati pramčane vjetrobrane na ostala plovila.”

CMA CGM još se nije javno oglasio o ovome.
Norasia, kompanija koju je kupio CSAV te je potom pripala pod Hapag-Lloyd, postavljala je slične manje pramčane vjetrobrane na brodove izgrađenih prije otprilike 20 godina.

Pročitajte i:

Vjetrobran na MOL-ovom kontejnerašu smanjuje emisije CO2