O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MarineTraffic i FleetMon imaju novog vlasnika

Tvrtka za praćenje prometa robe Kpler kupila je dvije dobro poznate AIS podatkovne usluge, MarineTraffic i FleetMon, konsolidirajući veliki udio tržišta.

Kpler je vodeći pružatelj analitike i podataka o robi, a sada je tvrtka odlučila poslovanje proširiti dodavanjem AIS podataka, naširoko korištenog nusproizvoda industrijskog standarda – sustava za automatsku identifikaciju (Automatic Identification System). Ovaj sustav dizajniran je za izbjegavanje sudara, ali podaci koje sadrži – brzina, pozicija, gaz, odredište i još mnogo toga – korisni su robnim analitičarima za određivanje trgovinskih obrazaca. Podatke primaju satelitski i prijamnici na obali, a komercijalne usluge poput MarineTraffica i FleetMona uspoređuju podatke te ih prodaju analitičkim tvrtkama poput Kplera i konkurenata, prenosi The Maritime Executive.

“Kpler je od svog nastanka bio fokusiran na praćenje tereta, a ne plovila. Vjerujemo da je došlo vrijeme da spojimo podatke o robi i plovilima u jednu platformu. Integracija MarineTraffica i FleetMona će dovesti do poboljšanja podataka i usluga koje pružamo te potaknuti daljnje inovacije u pomorskom sektoru,” rekao je François Cazor, izvršni direktor Kplera, prenosi Splash247.

MarineTraffic je započeo kao projekt zajednice akademskih istraživačima i izrastao je u najistaknutiji portal za praćenje AIS podataka, mapiranje i vizualizaciju. Ovaj javni portal postao je referentni alat za analitičare, novinare i istraživače te je vrhunski pružatelj podataka o praćenju brodova.

FleetMon sa sjedištem u Rostocku u Njemačkoj djeluje od 2007. godine. Riječ je o bazi podataka o plovilima, s fotografijama, vijestima i praćenjem uživo. Ima oko pola milijuna korisnika diljem svijeta.

Kplerova akvizicija rijetkost je u svijetu praćenja podataka o plovilima. Konkurentski portal, VesselTracker, u 2019. kupio je Wood Mackenzie u vlasništvu Veriska. Ostalo je još tek nekoliko neovisnih portala, uključujući Pole Star i VesselFinder, uz pružatelje neobrađenih AIS podataka poput Orbcomma.

Tvrtka za praćenje prometa robe Kpler kupila je dvije dobro poznate AIS podatkovne usluge, MarineTraffic i FleetMon, konsolidirajući veliki udio tržišta.

Kpler je vodeći pružatelj analitike i podataka o robi, a sada je tvrtka odlučila poslovanje proširiti dodavanjem AIS podataka, naširoko korištenog nusproizvoda industrijskog standarda – sustava za automatsku identifikaciju (Automatic Identification System). Ovaj sustav dizajniran je za izbjegavanje sudara, ali podaci koje sadrži – brzina, pozicija, gaz, odredište i još mnogo toga – korisni su robnim analitičarima za određivanje trgovinskih obrazaca. Podatke primaju satelitski i prijamnici na obali, a komercijalne usluge poput MarineTraffica i FleetMona uspoređuju podatke te ih prodaju analitičkim tvrtkama poput Kplera i konkurenata, prenosi The Maritime Executive.

“Kpler je od svog nastanka bio fokusiran na praćenje tereta, a ne plovila. Vjerujemo da je došlo vrijeme da spojimo podatke o robi i plovilima u jednu platformu. Integracija MarineTraffica i FleetMona će dovesti do poboljšanja podataka i usluga koje pružamo te potaknuti daljnje inovacije u pomorskom sektoru,” rekao je François Cazor, izvršni direktor Kplera, prenosi Splash247.

MarineTraffic je započeo kao projekt zajednice akademskih istraživačima i izrastao je u najistaknutiji portal za praćenje AIS podataka, mapiranje i vizualizaciju. Ovaj javni portal postao je referentni alat za analitičare, novinare i istraživače te je vrhunski pružatelj podataka o praćenju brodova.

FleetMon sa sjedištem u Rostocku u Njemačkoj djeluje od 2007. godine. Riječ je o bazi podataka o plovilima, s fotografijama, vijestima i praćenjem uživo. Ima oko pola milijuna korisnika diljem svijeta.

Kplerova akvizicija rijetkost je u svijetu praćenja podataka o plovilima. Konkurentski portal, VesselTracker, u 2019. kupio je Wood Mackenzie u vlasništvu Veriska. Ostalo je još tek nekoliko neovisnih portala, uključujući Pole Star i VesselFinder, uz pružatelje neobrađenih AIS podataka poput Orbcomma.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video