O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Svitzer Marine proglašen krivim zbog smrti člana posade tegljača

Sud u Ujedinjenom Kraljevstvu novčano je kaznio Svitzer Marine s 2.41 milijuna dolara zbog nesigurnih uvjeta rada, što je dovelo do smrti člana posade na tegljaču.

Svitzer Marine izjasnio se krivim jer nije sigurno upravljao plovilom i nije osigurao sigurne uvjeti rada, uzrokujući „tragediju koja se mogla izbjeći“ koja je rezultirala smrću 62-godišnjeg Iana Webba koji je pao u more. Na sudu u Liverpoolu izneseno je kako je nakon tragedije Agencija za pomorstvo i obalnu stražu (MCA) provela istragu, kojom je utvrđen niz propusta kompanije, prenosi gCaptain.

Incident se dogodio 27. siječnja 2019. godine nakon što je Svitzer Marineov tegljač Millgarth isplovio iz Tranmere terminala u olujnim uvjetima, kako bi pomogao pri uplovljavanju trajekta Stena Mersey. Webb, upravitelj stroja, otpustio je užad za privezivanje i pokušao sa pristaništa zakoračiti na tegljač. Međutim, zbog olujnog nevremena i valjanja plovila Webb je upao u more između tegljača i pristaništa, piše The Maritime Executive.

Upravitelj stroja nosio je punu sigurnosnu opremu te pojas za spašavanje. Posada je zatim Webbu, koji je i dalje bio pri svijesti, bacila kolut za spašavanje, no nije imao snage da se sam popenje natrag na plovilo. Posada ga je očajnički pokušavala spasiti, no nisu mogli izvući 62-godišnjeg upravitelja stroja iz vode. Nakon nekoliko minuta, Webb je ostao bez svijesti i otplutao od plovila.

Upravitelja stroja na kraju je spasila vatrogasna služba i služba spašavanja Merseyside, ali nažalost bilo je prekasno. Webb je u hladnoj vodi proveo više od 20 minuta, a umro od posljedica srčanog udara zbog uranjanja u hladnu vodu.

Foto: The Maritime Executive

U svojoj istrazi, UK Marine Accident Investigation Branch otkrio je da Svitzer Marine nije dovršio procjenu rizika na pristaništu Transmere, unatoč tome što je posada izrazila zabrinutost. Ukrcavanje na tegljače preko bokobrana pristaništa na naftnom terminalu Tranmere bila je uobičajena praksa, ali izuzetno opasna, osobito u lošim vremenskim uvjetima poput onih u trenutku nesreće. Za nedostatak sigurnog pristupa tegljačima na terminalu Svitzer je znao najmanje 14 godina prije nesreće, a ovaj problem bio je tema sastanaka odbora za sigurnost te je više puta utvrđen tijekom inspekcija, prema MAIB-u.

MCA je podigla optužnicu protiv Svitzera pred Prekršajnim sudom u Liverpoolu u kojoj stoji da Svitzer posadi nije osigurao obuku o korištenju opreme za spašavanje, nije osigurao ispravnu ugradnju opreme za spašavanje te odgovarajuće vježbe, između ostalog. Svitzer Marine priznao je krivnju.

Sud je proglasio Svitzer Marine krivim, a kompanija će morati platiti 2.41 milijuna dolara kazne te sudske troškove u iznosu 165.000 dolara. Svitzer je sličnu kaznu platio i 2013. godine, zbog nesreće u kojoj su poginula tri člana posade.

Kapetan tegljača Millgarth također je bio među optuženima. MCA je tvrdila da je Webbu naložio da se ukrca na tegljač na „iznimno opasan“ način u lošim vremenskim uvjetima. Kapetan se izjasnio da se ne osjeća krivim jer je slijedio upute kompanije. Na kraju je oslobođen optužbi.

Tijekom izricanja presude, sudac je opisao nesreću kao „incident koji se mogao izbjeći“ te izrazio sućut žrtvinoj obitelji.

Sud u Ujedinjenom Kraljevstvu novčano je kaznio Svitzer Marine s 2.41 milijuna dolara zbog nesigurnih uvjeta rada, što je dovelo do smrti člana posade na tegljaču.

Svitzer Marine izjasnio se krivim jer nije sigurno upravljao plovilom i nije osigurao sigurne uvjeti rada, uzrokujući „tragediju koja se mogla izbjeći“ koja je rezultirala smrću 62-godišnjeg Iana Webba koji je pao u more. Na sudu u Liverpoolu izneseno je kako je nakon tragedije Agencija za pomorstvo i obalnu stražu (MCA) provela istragu, kojom je utvrđen niz propusta kompanije, prenosi gCaptain.

Incident se dogodio 27. siječnja 2019. godine nakon što je Svitzer Marineov tegljač Millgarth isplovio iz Tranmere terminala u olujnim uvjetima, kako bi pomogao pri uplovljavanju trajekta Stena Mersey. Webb, upravitelj stroja, otpustio je užad za privezivanje i pokušao sa pristaništa zakoračiti na tegljač. Međutim, zbog olujnog nevremena i valjanja plovila Webb je upao u more između tegljača i pristaništa, piše The Maritime Executive.

Upravitelj stroja nosio je punu sigurnosnu opremu te pojas za spašavanje. Posada je zatim Webbu, koji je i dalje bio pri svijesti, bacila kolut za spašavanje, no nije imao snage da se sam popenje natrag na plovilo. Posada ga je očajnički pokušavala spasiti, no nisu mogli izvući 62-godišnjeg upravitelja stroja iz vode. Nakon nekoliko minuta, Webb je ostao bez svijesti i otplutao od plovila.

Upravitelja stroja na kraju je spasila vatrogasna služba i služba spašavanja Merseyside, ali nažalost bilo je prekasno. Webb je u hladnoj vodi proveo više od 20 minuta, a umro od posljedica srčanog udara zbog uranjanja u hladnu vodu.

Foto: The Maritime Executive

U svojoj istrazi, UK Marine Accident Investigation Branch otkrio je da Svitzer Marine nije dovršio procjenu rizika na pristaništu Transmere, unatoč tome što je posada izrazila zabrinutost. Ukrcavanje na tegljače preko bokobrana pristaništa na naftnom terminalu Tranmere bila je uobičajena praksa, ali izuzetno opasna, osobito u lošim vremenskim uvjetima poput onih u trenutku nesreće. Za nedostatak sigurnog pristupa tegljačima na terminalu Svitzer je znao najmanje 14 godina prije nesreće, a ovaj problem bio je tema sastanaka odbora za sigurnost te je više puta utvrđen tijekom inspekcija, prema MAIB-u.

MCA je podigla optužnicu protiv Svitzera pred Prekršajnim sudom u Liverpoolu u kojoj stoji da Svitzer posadi nije osigurao obuku o korištenju opreme za spašavanje, nije osigurao ispravnu ugradnju opreme za spašavanje te odgovarajuće vježbe, između ostalog. Svitzer Marine priznao je krivnju.

Sud je proglasio Svitzer Marine krivim, a kompanija će morati platiti 2.41 milijuna dolara kazne te sudske troškove u iznosu 165.000 dolara. Svitzer je sličnu kaznu platio i 2013. godine, zbog nesreće u kojoj su poginula tri člana posade.

Kapetan tegljača Millgarth također je bio među optuženima. MCA je tvrdila da je Webbu naložio da se ukrca na tegljač na „iznimno opasan“ način u lošim vremenskim uvjetima. Kapetan se izjasnio da se ne osjeća krivim jer je slijedio upute kompanije. Na kraju je oslobođen optužbi.

Tijekom izricanja presude, sudac je opisao nesreću kao „incident koji se mogao izbjeći“ te izrazio sućut žrtvinoj obitelji.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here