O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MOL testira uporabu goriva dobivenog iz kravljeg izmeta za brodski pogon

U nastojanju da razvije nova održiva brodska goriva, japanski Mitsui O.S.K. Lines (MOL) izvijestio je da će po prvi put testirati novi oblik ukapljenog biometana (LBM) za pogon manjeg LNG broda. Ovaj jedinstveni proizvod je napredni oblik goriva dobiven iz kravljeg izmeta kojeg poljoprivrednici već godinama koriste.

MOL će proučavati novo LBM gorivo u suradnji s japanskom tvrtkom Air Water, koja radi na razvoju procesa za proizvodnju goriva. Prema prvim testiranjima, potvrđeno je da se LBM može transportirati, opskrbljivati i koristiti bez problema uz postojeću brodsku i opremu na kopnu. U prvoj polovici 2023., planiraju testirati gorivo na MOL-ovom obalnom brodu na LNG pogon. U budućnosti će MOL i Air Water surađivati u razvoju niskougljičnog i dekarboniziranog pomorskog prometa, piše The Maritime Executive.

Air Water posljednjih nekoliko godina radi na razvoju demonstracijskog opskrbnog lanca kako bi proširio procese fermentacije metana (bioplinska postrojenja) kojima su u prošlosti upravljali uzgajivači stoke. Japansko Ministarstvo okoliša odobrilo je 2021. demonstracijski projekt tehnološkog razvoja procesa i opskrbnog lanca za LBM.

Ovaj bioplin sastoji se od oko 60 posto metana i 40 posto ugljičnog dioksida. Poljoprivrednici su ga tradicionalno koristili kao izvor energije.

Prema procesima koje je razvio Air Water, LBM se proizvodi skupljanjem bioplina ekstrahiranog fermentacijom metana i zatim odvajanjem metana od CO2. Proces ukapljivanja, poput onog koji se koristi u drugim oblicima plina, omogućava smanjenje volumena za transport proizvoda. MOL izvještava da se proces ukapljivanja odvija na oko -160 stupnjeva C i može komprimirati volumen do 1/600. Izvještava se da je kalorična vrijednost dobivenog LBM-a oko 90 posto vrijednosti trenutnih LNG proizvoda.

AirWater je 2022. započeo s radom u svom proizvodnom pogonu. Tvrtka nastoji graditi na svom iskustvu s ukapljenim naftnim plinom (LPG) i kerozinom kako bi razvila alternativna goriva.

U nastojanju da razvije nova održiva brodska goriva, japanski Mitsui O.S.K. Lines (MOL) izvijestio je da će po prvi put testirati novi oblik ukapljenog biometana (LBM) za pogon manjeg LNG broda. Ovaj jedinstveni proizvod je napredni oblik goriva dobiven iz kravljeg izmeta kojeg poljoprivrednici već godinama koriste.

MOL će proučavati novo LBM gorivo u suradnji s japanskom tvrtkom Air Water, koja radi na razvoju procesa za proizvodnju goriva. Prema prvim testiranjima, potvrđeno je da se LBM može transportirati, opskrbljivati i koristiti bez problema uz postojeću brodsku i opremu na kopnu. U prvoj polovici 2023., planiraju testirati gorivo na MOL-ovom obalnom brodu na LNG pogon. U budućnosti će MOL i Air Water surađivati u razvoju niskougljičnog i dekarboniziranog pomorskog prometa, piše The Maritime Executive.

Air Water posljednjih nekoliko godina radi na razvoju demonstracijskog opskrbnog lanca kako bi proširio procese fermentacije metana (bioplinska postrojenja) kojima su u prošlosti upravljali uzgajivači stoke. Japansko Ministarstvo okoliša odobrilo je 2021. demonstracijski projekt tehnološkog razvoja procesa i opskrbnog lanca za LBM.

Ovaj bioplin sastoji se od oko 60 posto metana i 40 posto ugljičnog dioksida. Poljoprivrednici su ga tradicionalno koristili kao izvor energije.

Prema procesima koje je razvio Air Water, LBM se proizvodi skupljanjem bioplina ekstrahiranog fermentacijom metana i zatim odvajanjem metana od CO2. Proces ukapljivanja, poput onog koji se koristi u drugim oblicima plina, omogućava smanjenje volumena za transport proizvoda. MOL izvještava da se proces ukapljivanja odvija na oko -160 stupnjeva C i može komprimirati volumen do 1/600. Izvještava se da je kalorična vrijednost dobivenog LBM-a oko 90 posto vrijednosti trenutnih LNG proizvoda.

AirWater je 2022. započeo s radom u svom proizvodnom pogonu. Tvrtka nastoji graditi na svom iskustvu s ukapljenim naftnim plinom (LPG) i kerozinom kako bi razvila alternativna goriva.