O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Morsko dobro ‘Priznu’ platilo 570 tisuća eura, a najvjerojatnije neće moći ni pristati na trajektna pristaništa

Trajekt Prizna, kojeg je crnogorska kompanija Morsko dobro prošlog tjedna kupila u Hrvatskoj, plaćen je 570 tisuća eura, neslužbeno saznaju Vijesti.me.

Podsjetimo, trajekt star 53 godine nedavno je državni brodar Jadrolinija rashodovala i povukla iz operativne upotrebe zbog tehnološke zastarjelosti i nedovoljnih kapaciteta.

Priznu je Jadrolinija za oko 90.000 eura prodala kompaniji ABM Tours iz Neviđana na Pašmanu, a tvrtka je trajekt prošlog tjedna preprodala crnogorskom Morskom dobru. Čelnici te državne firme do sada javnost nisu obavijestili o uvjetima pod kojima je prodan ovaj trajekt. Cijena od 570 tisuća eura je viša nego što je za taj brod izgrađen 1970. u Švedskoj prije 32 godine platila Jadrolinija, koja je 1991. godine ovaj brod platila 460.000 tadašnjih njemačkih maraka.

Jadrolinija je u međuvremenu demantirala navod crnogorskog portala Vijesti.me, navodeći da je trajekt Prizna prodan za 252 tisuće eura putem javnog natječaja.

Prizna bi pod novim imenom i pod crnogorskom zastavom, prema ranijim najavama iz Morskog Dobra, trebala početi ploviti na liniji Kamenari-Lepetane do kraja ovog tjedna.

Međutim, prema neslužbenim saznanjima portala Vijesti.me, nije izvjesno da će se to zaista i dogoditi jer su ukrcajne rampe na tom trajektu većih dimenzija i drugačijeg oblika od onih na trajektima dosadašnjeg operatera linije, kompanije Pomorski saobraćaj. Zbog toga će se vjerojatno morati prvo obaviti građevinski radovi na trajektnim pristaništima u Lepetanima i Kamenarima, kako bi se ona prilagodila tehničkim karakteristikama trajekta kojeg je Morsko dobro u najvećoj žurbi kupilo u Hrvatskoj.

Šest trajekata kompanije Pomorski saobraćaj prestalo je ploviti na liniji Kamenari-Lepetane u ponoć 17. veljače, nakon što je ovoj kompaniji direktor Morskog Dobra Mladen Mikijelj u popodnevnim satima tog dana dostavio akt u kojem ih obavještava da je ugovor između Pomorskog saobraćaja i JPMD-a iz 2004., s aneksom iz 2019. koji je bio pravna osnova za obavljanje trajektne djelatnosti u Boki, “istekao”.

Od tada do daljeg, po zaključku Vlade, novi operater linije je JPMD. Linija se održava malim trajektom Vasilije, koji je operateru besplatno ustupila građevinska tvrtka Briv Construction iz Kotora. Vasilije, koji je izgrađen 1978., nije bio registriran kao putnički brod (trajekt), već teretni brod za prijevoz građevinske operative.

U međuvremenu je Tehnički inspektorat Uprave pomorske sigurnosti i upravljanja lukama Crne Gore obavio izvanredni tehnički pregled Vasilija, čija je manjkava oprema za spašavanje u međuvremenu na brzinu dopunjavana hitnom kupovinom pojaseva i plutača za spašavanje, pa je brod u međuvremenu i službeno certificiran za obavljanje pomorskog prijevoza vozila i putnika.


Siniša Luković / Vijesti.me

Trajekt Prizna, kojeg je crnogorska kompanija Morsko dobro prošlog tjedna kupila u Hrvatskoj, plaćen je 570 tisuća eura, neslužbeno saznaju Vijesti.me.

Podsjetimo, trajekt star 53 godine nedavno je državni brodar Jadrolinija rashodovala i povukla iz operativne upotrebe zbog tehnološke zastarjelosti i nedovoljnih kapaciteta.

Priznu je Jadrolinija za oko 90.000 eura prodala kompaniji ABM Tours iz Neviđana na Pašmanu, a tvrtka je trajekt prošlog tjedna preprodala crnogorskom Morskom dobru. Čelnici te državne firme do sada javnost nisu obavijestili o uvjetima pod kojima je prodan ovaj trajekt. Cijena od 570 tisuća eura je viša nego što je za taj brod izgrađen 1970. u Švedskoj prije 32 godine platila Jadrolinija, koja je 1991. godine ovaj brod platila 460.000 tadašnjih njemačkih maraka.

Jadrolinija je u međuvremenu demantirala navod crnogorskog portala Vijesti.me, navodeći da je trajekt Prizna prodan za 252 tisuće eura putem javnog natječaja.

Prizna bi pod novim imenom i pod crnogorskom zastavom, prema ranijim najavama iz Morskog Dobra, trebala početi ploviti na liniji Kamenari-Lepetane do kraja ovog tjedna.

Međutim, prema neslužbenim saznanjima portala Vijesti.me, nije izvjesno da će se to zaista i dogoditi jer su ukrcajne rampe na tom trajektu većih dimenzija i drugačijeg oblika od onih na trajektima dosadašnjeg operatera linije, kompanije Pomorski saobraćaj. Zbog toga će se vjerojatno morati prvo obaviti građevinski radovi na trajektnim pristaništima u Lepetanima i Kamenarima, kako bi se ona prilagodila tehničkim karakteristikama trajekta kojeg je Morsko dobro u najvećoj žurbi kupilo u Hrvatskoj.

Šest trajekata kompanije Pomorski saobraćaj prestalo je ploviti na liniji Kamenari-Lepetane u ponoć 17. veljače, nakon što je ovoj kompaniji direktor Morskog Dobra Mladen Mikijelj u popodnevnim satima tog dana dostavio akt u kojem ih obavještava da je ugovor između Pomorskog saobraćaja i JPMD-a iz 2004., s aneksom iz 2019. koji je bio pravna osnova za obavljanje trajektne djelatnosti u Boki, “istekao”.

Od tada do daljeg, po zaključku Vlade, novi operater linije je JPMD. Linija se održava malim trajektom Vasilije, koji je operateru besplatno ustupila građevinska tvrtka Briv Construction iz Kotora. Vasilije, koji je izgrađen 1978., nije bio registriran kao putnički brod (trajekt), već teretni brod za prijevoz građevinske operative.

U međuvremenu je Tehnički inspektorat Uprave pomorske sigurnosti i upravljanja lukama Crne Gore obavio izvanredni tehnički pregled Vasilija, čija je manjkava oprema za spašavanje u međuvremenu na brzinu dopunjavana hitnom kupovinom pojaseva i plutača za spašavanje, pa je brod u međuvremenu i službeno certificiran za obavljanje pomorskog prijevoza vozila i putnika.


Siniša Luković / Vijesti.me

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video