O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Marko Polo postao ‘posvuduša‘ između Italije i Hrvatske: Skupoća, recesija ili nešto treće?

Jadrolinija ove godine održava četiri komercijalne međunarodne linije s Italijom: Zadar – Ancona, Split – Ancona, Dubrovnik – Bari i Split – Bari.

Linija Dubrovnik – Bari održavat će se jednom tjedno u periodu od 9. svibnja do 18. listopada, dok će se linija Split – Bari održavati u periodu od 8. svibnja do 18. listopada, istaknuli su iz Jadrolinije, ne odgovorivši nam zašto se ove godine uvela linija iz Splita za Bari koje prije nije bilo, prenosi Dubrovački vjesnik.

Marko Polo Jadrolinija Rijeka

Red plovidbe mijenja se ovisno o razdobljima sezone te je za svaku liniju detaljno dostupan na našim stranicama – dodali su.

Sve linije održavat će brod ‘Marko Polo‘ po objavljenom redu plovidbe. Kapacitet broda ‘Marko Polo‘ je 1.100 putnika i 270 osobnih vozila, stoji u odgovoru iz tvrtke. Brod ‘Dubrovnik‘, koji je dosad prometovao na ovoj liniji, prodan je putem javnog natječaja.

Jadrolinija ove godine održava četiri komercijalne međunarodne linije s Italijom: Zadar – Ancona, Split – Ancona, Dubrovnik – Bari i Split – Bari.

Linija Dubrovnik – Bari održavat će se jednom tjedno u periodu od 9. svibnja do 18. listopada, dok će se linija Split – Bari održavati u periodu od 8. svibnja do 18. listopada, istaknuli su iz Jadrolinije, ne odgovorivši nam zašto se ove godine uvela linija iz Splita za Bari koje prije nije bilo, prenosi Dubrovački vjesnik.

Marko Polo Jadrolinija Rijeka

Red plovidbe mijenja se ovisno o razdobljima sezone te je za svaku liniju detaljno dostupan na našim stranicama – dodali su.

Sve linije održavat će brod ‘Marko Polo‘ po objavljenom redu plovidbe. Kapacitet broda ‘Marko Polo‘ je 1.100 putnika i 270 osobnih vozila, stoji u odgovoru iz tvrtke. Brod ‘Dubrovnik‘, koji je dosad prometovao na ovoj liniji, prodan je putem javnog natječaja.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video