O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Tvrtka ICOP je zadužena za produženje sedmog gata u Trstu

Tvrtka iz pokrajine Friuli-Venezia Giulia osigurala je posao na natječaju TMT-a.

Građevinska kompanija ICOP, u pokrajini Friuli-Venezia Giulia, izradit će izvedbeni plan i izvesti radove za proširenje sedmog gata tršćanske luke. Kompanija je izabrana između 15 tvrtki na natječaju Trieste Marine Terminal (TMT), prenosi Primorski dnevnik.

Tvrtka iz Basiliana, koja je u Trstu već prisutna na gradilištu bivše željezare, gdje uređuje dodatne željezničke veze i cestovnu barijeru, pobrinut će se za prvih stotinjak metara produženja pristaništa, za kojeg se planira da će biti širok 141 metar, do 2025. godine i tada će se natjecati za uređenje ostalih stotinjak metara.

Na natječaj se prijavilo 15 tvrtki, od kojih je 10 ušlo u završnu fazu. Lučka uprava Trst izabrala je put javnog natječaja, iako je izvođača mogla izabrati bržim i privatnim postupkom. Za radove su izdvojili 33.387.887,73 eura, a dio su većeg projekta proširenja logističkih prostora na sedmom gatu, koji predviđa proširenje od 200 metara za ukupno 190 milijuna eura.

Kada je 2015. TMT preuzeo upravljanje tim područjem, obvezao se produžiti i obnoviti pristanište i njime upravljati 60 godina.

„Naš rad nastavljamo u Trstu, gdje već sudjelujemo u uređenju nove logističke platforme“ – podsjetio je izvršni direktor ICOP-a Piero Petrucco, dodavši da će radovi biti izvedeni za 586 dana.

Novim proširenjem gat će biti dugačak 870 metara. Na njemu se istovremeno mogu vezati dva veća kontejnerska broda.

Tvrtka iz pokrajine Friuli-Venezia Giulia osigurala je posao na natječaju TMT-a.

Građevinska kompanija ICOP, u pokrajini Friuli-Venezia Giulia, izradit će izvedbeni plan i izvesti radove za proširenje sedmog gata tršćanske luke. Kompanija je izabrana između 15 tvrtki na natječaju Trieste Marine Terminal (TMT), prenosi Primorski dnevnik.

Tvrtka iz Basiliana, koja je u Trstu već prisutna na gradilištu bivše željezare, gdje uređuje dodatne željezničke veze i cestovnu barijeru, pobrinut će se za prvih stotinjak metara produženja pristaništa, za kojeg se planira da će biti širok 141 metar, do 2025. godine i tada će se natjecati za uređenje ostalih stotinjak metara.

Na natječaj se prijavilo 15 tvrtki, od kojih je 10 ušlo u završnu fazu. Lučka uprava Trst izabrala je put javnog natječaja, iako je izvođača mogla izabrati bržim i privatnim postupkom. Za radove su izdvojili 33.387.887,73 eura, a dio su većeg projekta proširenja logističkih prostora na sedmom gatu, koji predviđa proširenje od 200 metara za ukupno 190 milijuna eura.

Kada je 2015. TMT preuzeo upravljanje tim područjem, obvezao se produžiti i obnoviti pristanište i njime upravljati 60 godina.

„Naš rad nastavljamo u Trstu, gdje već sudjelujemo u uređenju nove logističke platforme“ – podsjetio je izvršni direktor ICOP-a Piero Petrucco, dodavši da će radovi biti izvedeni za 586 dana.

Novim proširenjem gat će biti dugačak 870 metara. Na njemu se istovremeno mogu vezati dva veća kontejnerska broda.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here