O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

ONE naručio 10 kontejnerskih brodova na metanol i amonijak

Kompanija Ocean Network Express (ONE) sa sjedištem u Singapuru naručila je deset kontejnerskih brodova s mogućnosti pogona na metanol/amonijak.

Kako je objavljeno, riječ je o brodovima kapaciteta od 13.700 TEU. Plovila će biti “spremna” za metanol i amonijak te opremljena tehnologijama za uštedu energije, uključujući pramčane vjetrobrane.

Pročitaj više: Zelena inovacija: CMA CGM instalira pramčane ‘vjetrobrane’ na kontejnerske brodove

ONE je također započeo pregovore s brodogradilištem i proizvođačima opreme za implementaciju tehnologije hvatanja i skladištenja ugljika na brodovima.

Kontejnerski brodovi bit će isporučeni 2025. i 2026. godine. Kompanija nije otkrila cijenu plovila niti brodogradilište u kojem će se graditi novi brodovi, prenosi Offshore Energy.

Zahvaljujući ovim najnovijim narudžbama, kapacitet flote ONE-a, inače sedmog najvećeg brodara u sektoru kontejnerskog prijevoza, prijeći će granicu od 2 milijuna TEU, prenosi Splash247.

Nova narudžba u skladu je sa srednjoročnom strategijom tvrtke objavljenom u ožujku 2022., nakon koje je kompanija u svibnju prošle godine naručila deset brodova. Ovim ulaganjem ONE namjerava proširiti testiranje dugoročnih ‘zelenih’ opcija, alternativnih goriva i tehnologija dekarbonizacije. Kompanija će raditi na održivosti pomorskog transporta te nastavlja ulagati u ‘zelene’ tehnologije. U okviru svoje strategije, ONE planira postati ugljično neutralan do 2050. godine.

Prošlog mjeseca ONE je u suradnji s dobavljačem goriva Chevron dovršio ispitivanje biogoriva na kontejnerskom brodu MOL Endowment od 4.800 TEU. Biogorivo korišteno u testovima je B24, mješavina korištenog metil estera ulja za kuhanje (UCOME) i brodskog goriva s vrlo niskim sadržajem sumpora (VLSFO).

S oko 30%, omjer knjige narudžbi i postojeće flote u sektoru kontejnerskog prijevoza drugi je najveći u pomorskoj industriji odmah iza LNG sektora, s lavinom novogradnji koje će zaploviti iz brodogradilišta u Aziji u sljedeće tri godine.

Kompanija Ocean Network Express (ONE) sa sjedištem u Singapuru naručila je deset kontejnerskih brodova s mogućnosti pogona na metanol/amonijak.

Kako je objavljeno, riječ je o brodovima kapaciteta od 13.700 TEU. Plovila će biti “spremna” za metanol i amonijak te opremljena tehnologijama za uštedu energije, uključujući pramčane vjetrobrane.

Pročitaj više: Zelena inovacija: CMA CGM instalira pramčane ‘vjetrobrane’ na kontejnerske brodove

ONE je također započeo pregovore s brodogradilištem i proizvođačima opreme za implementaciju tehnologije hvatanja i skladištenja ugljika na brodovima.

Kontejnerski brodovi bit će isporučeni 2025. i 2026. godine. Kompanija nije otkrila cijenu plovila niti brodogradilište u kojem će se graditi novi brodovi, prenosi Offshore Energy.

Zahvaljujući ovim najnovijim narudžbama, kapacitet flote ONE-a, inače sedmog najvećeg brodara u sektoru kontejnerskog prijevoza, prijeći će granicu od 2 milijuna TEU, prenosi Splash247.

Nova narudžba u skladu je sa srednjoročnom strategijom tvrtke objavljenom u ožujku 2022., nakon koje je kompanija u svibnju prošle godine naručila deset brodova. Ovim ulaganjem ONE namjerava proširiti testiranje dugoročnih ‘zelenih’ opcija, alternativnih goriva i tehnologija dekarbonizacije. Kompanija će raditi na održivosti pomorskog transporta te nastavlja ulagati u ‘zelene’ tehnologije. U okviru svoje strategije, ONE planira postati ugljično neutralan do 2050. godine.

Prošlog mjeseca ONE je u suradnji s dobavljačem goriva Chevron dovršio ispitivanje biogoriva na kontejnerskom brodu MOL Endowment od 4.800 TEU. Biogorivo korišteno u testovima je B24, mješavina korištenog metil estera ulja za kuhanje (UCOME) i brodskog goriva s vrlo niskim sadržajem sumpora (VLSFO).

S oko 30%, omjer knjige narudžbi i postojeće flote u sektoru kontejnerskog prijevoza drugi je najveći u pomorskoj industriji odmah iza LNG sektora, s lavinom novogradnji koje će zaploviti iz brodogradilišta u Aziji u sljedeće tri godine.