O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Golemi ‘MSC Loreto’ od 24.346 TEU pridružio se floti najveće kompanije na svijetu

Najveći brodar na svijetu Mediterranean Shipping Company (MSC) nastavlja postavljati rekorde s najnovijim dodacima svojoj floti.

MSC Loreto, jedan od najvećih kontejnerskih brodova s kapacitetom od 24.346 TEU isporučen je za MSC. Brod je drugi u nizu kojeg je izgradilo brodogradilište Yangzi Xinfu Shipbuilding, podružnica Yangzijiang Shipbuilding, a dio je serije od šest jedinica, prenosi Offshore Energy.

Podsjetimo, MSC Loreto peti je kontejnerski brod kapaciteta većeg od 24.000 TEU isporučen MSC-u od početka ove godine. Prethodno su isporučeni MSC Raya, MSC TessaMSC Irina, a posljednji MSC Celestino Maresca.

VIDEO: Zavirite u ‘MSC Celestino Maresca’ – Najnoviji div od 24.116 TEU u floti švicarskog brodara

Ovaj golemi kontejnerski brod dug je 399,99 metara, a širok 61,5 metara. Površina palube ovog broda od 24.000 četvornih metara skoro je 3 i pol puta veća od površine standardnog nogometnog igrališta, a može ploviti brzinom do 22,5 čvorova. Kontejneri se na ovo divovsko plovilo mogu slagati do 25 jedinica u visinu – što je otprilike jednako zgradi od 22 kata.

Kako navode iz brodogradilišta, brod je dizajniran s fokusom na održivost te je opremljen najsuvremenijim hibridnim scrubberom inovativnog dizajna, koji štedi energiju i smanjuje emisije štetnih plinova. Također ima niz tehnologija koje omogućuju bolju učinkovitost goriva i brzinu, uključujući mali lukovičasti pramac, propelere velikog promjera i kanalice za uštedu energije.

Podaci s VesselsValue pokazuju da je vlasnik broda zapravo Seaspan Corporation, dok je MSC upravitelj.

MSC ima najveću knjigu narudžbi u pomorskoj industriji, s preko 134 kontejnerskih brodova u izgradnji. Kompanija ove godine čeka isporuku 14 megamax brodova i 22 neo-panamax broda, prema podacima Alphalinera. Kompanija znatno ulaže u obnovu svoje flote, a jedan od razloga je strategija kompanije da posluje kao samostalni brodar nakon što se okonča njezina suradnja s Maerskom u 2M Allianceu u 2025. godini.

Najveći brodar na svijetu Mediterranean Shipping Company (MSC) nastavlja postavljati rekorde s najnovijim dodacima svojoj floti.

MSC Loreto, jedan od najvećih kontejnerskih brodova s kapacitetom od 24.346 TEU isporučen je za MSC. Brod je drugi u nizu kojeg je izgradilo brodogradilište Yangzi Xinfu Shipbuilding, podružnica Yangzijiang Shipbuilding, a dio je serije od šest jedinica, prenosi Offshore Energy.

Podsjetimo, MSC Loreto peti je kontejnerski brod kapaciteta većeg od 24.000 TEU isporučen MSC-u od početka ove godine. Prethodno su isporučeni MSC Raya, MSC TessaMSC Irina, a posljednji MSC Celestino Maresca.

VIDEO: Zavirite u ‘MSC Celestino Maresca’ – Najnoviji div od 24.116 TEU u floti švicarskog brodara

Ovaj golemi kontejnerski brod dug je 399,99 metara, a širok 61,5 metara. Površina palube ovog broda od 24.000 četvornih metara skoro je 3 i pol puta veća od površine standardnog nogometnog igrališta, a može ploviti brzinom do 22,5 čvorova. Kontejneri se na ovo divovsko plovilo mogu slagati do 25 jedinica u visinu – što je otprilike jednako zgradi od 22 kata.

Kako navode iz brodogradilišta, brod je dizajniran s fokusom na održivost te je opremljen najsuvremenijim hibridnim scrubberom inovativnog dizajna, koji štedi energiju i smanjuje emisije štetnih plinova. Također ima niz tehnologija koje omogućuju bolju učinkovitost goriva i brzinu, uključujući mali lukovičasti pramac, propelere velikog promjera i kanalice za uštedu energije.

Podaci s VesselsValue pokazuju da je vlasnik broda zapravo Seaspan Corporation, dok je MSC upravitelj.

MSC ima najveću knjigu narudžbi u pomorskoj industriji, s preko 134 kontejnerskih brodova u izgradnji. Kompanija ove godine čeka isporuku 14 megamax brodova i 22 neo-panamax broda, prema podacima Alphalinera. Kompanija znatno ulaže u obnovu svoje flote, a jedan od razloga je strategija kompanije da posluje kao samostalni brodar nakon što se okonča njezina suradnja s Maerskom u 2M Allianceu u 2025. godini.

HTML Code here
HTML Code here