Jiangnan Shipbuilding, podružnica China State Shipbuilding Corporation (CSSC), isporučila je najveći Very Large Liquefied Gas Carrier (VLGC) na svijetu za brodara Petredec sa sjedištem u Singapuru.
Riječ je o značajnoj prekretnici za brodograđevnu industriju, budući da je ovaj VLGC od 93.000 kubičnih metara najveće takvo plovilo na svijetu. Brod, nazvan Harzand isporučen je 26. travnja, a prvi je od ukupno šest LPG brodova od 93.000 cbm koje je Petredec naručio u ovom brodogradilištu.
Petredec je osigurao pozajmicu od 315 milijuna dolara od međunarodnih banaka za financiranje šest VLGC-ova od 93.000 cbm s dual-fuel pogonom na LPG. Brod je dio klase Panda, dual-fuel LPG brodova od 93 tisuće kubičnih metara, četvrte generacije modela VLGC-a koji je neovisno razvio i dizajnirao Jiangnan Shipbuilding, javlja Offshore Energy.
Brod je dug 230 metara, širok 36,6 metara, a može se postići brzinu od 16,5 čvorova.
Korištenjem LPG-a kao pogonskog goriva, Petredec planira smanjiti emisije CO2 za 40% do 2030. godine, a brod je u skladu s najnovijim zahtjevima NOX i SOX Tier III Međunarodne pomorske organizacije (IMO).
Brod je dizajniran s nekoliko značajki, uključujući prvu primjenu tehnologije uređaja za uštedu energije na kormilu koju je razvio Jiangnan. Ova tehnologija poboljšava manevarske sposobnosti broda, stabilnost i smanjuje potrošnju goriva, kažu iz brodogradilišta.
Najnovije postignuće Jiangnan Shipbuildinga također je povijesna prekretnica za industriju brodogradnje na ukapljeni plin. Naime, brodogradilište je vršilo “tri u jedan” testiranje, što znači da su tri testiranja završena istovremeno. Time brodogradilište namjerava ubrzati proces izgradnje kako bi ispunio godišnji cilj isporuke 11 VLGC-ova.
Jiangnan Shipbuilding ima tržišni udio od 24,7% u području gradnje VLGC brodova. Trenutno se gradi 14 brodova od 93.000 cbm. Od prve narudžbe u 2012., brodogradilište je osiguralo 52 ugovora o izgradnji brodova, uključujući 18 za VLGC od 93.000 cbm.