O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Oživljava škver: Brodotrogir potpisao nove ugovore vrijedne minimalno 120 milijuna eura

Nakon duge stanke i gotovo pa “eutanazije” škvera, u Trogiru se pojavio Danko Končar, vlasnik, član Uprave i jedan od dvojice direktora tvrtke “Brodotrogir cruise”, kako bi danas u gradskoj vijećnici potpisao ugovor o gradnji jahte-jedrilice duge 40 metara za švicarskog naručitelja.

Riječ je o takozvanoj “Yankee” klasi čiji je oblik identičan onima na kojima se održavao jedriličarski “America`s Cup”, najpoznatije i najstarije sportsko natjecanje u svijetu, s tradicijom od 1851. godine, javlja Slobodna Dalmacija.

– Naručitelj je isti s kojim smo u veljači potpisali ugovor za projekt “Vella”, gradnju 130 metara duge jahte s helidromom, vrijedne više od 100 milijuna eura. Vrijednost oba sada ugovorena broda u startu iznosi 20 milijuna eura, ali taj iznos će višestruko rasti – ustvrdio je Mateo Tramontana, uz Končara jedan od dvojice direktora “Brodotrogir cruisea”.

– Naše brodogradilište zajedno sa svojim partnerima, eminentnim stručnjacima iz Splita, Rijeke i Engleske razvija i gradi projekt koji će se stopostotno odraditi u “Brodotrogiru”. Sve poslove, u koje su, među ostalim, uključeni izrada čeličnog trupa, aluminijskog nadgrađa, mehaničarski poslovi, elektro-zavarivanje, ukratko brodograđevni dio, u cijelosti će se obaviti u Trogiru, a ono što nismo u stanju naručit će se od etabliranih svjetskih proizvođača – kazao je Tramontana.

Kako doznajemo, sve je spremno da u lipnju počne gradnja projekta “Vella” koji bi trebao biti okončan za dvije i pol godine. Novougovorena jahta-jedrilica trebala bi biti završena nešto prije.

“Brodotrogir cruise” ima 150 zaposlenih brodograditelja i inženjera, kako je ustvrdio jedan od čelnika.

– Zaposlit ćemo ih još pedesetak te isto toliko kooperanata. To je broj ljudi koji će biti dostatan da se projekti ostvare – dodao je Tramontana.

U trogirskom škveru trenutačno su u izgradnji dva servisna broda, pojedinačne dužine 24 metra, kao i dva dvotrupca, duga po 15 metara. U opciji su još po jedan brod iz obje kategorije, a projekt će premašiti 30 milijuna eura.

– Pri kraju su radovi na komercijalnoj jahti za 12 putnika. Još dvije su ugovorene, pojedinačne dužine veće od 50 metara dužine. Ta gradnja trebala bi uskoro započeti – naglašeno je iz tvrtke.

“Brodotrogir”, prema Končarovim riječima, ima osiguran posao za iduće dvije godine, a u međuvremenu će se knjiga narudžbi puniti novim ugovorima.

– Izgradnja 130-metarske luksuzne jahte s helidromom i 24 metarske jahte-jedrilice, svakako je najveći i najskuplji projekt “Brodotrogir cruisea” koji će brodogradilištu zasigurno otvoriti sjajnu perspektivu i za druge slične projekte – kazao je vlasnik koji je škver 2013. godine, kada je ondje, kako je zaključio, zatekao dosta loše stanje.

Nakon duge stanke i gotovo pa “eutanazije” škvera, u Trogiru se pojavio Danko Končar, vlasnik, član Uprave i jedan od dvojice direktora tvrtke “Brodotrogir cruise”, kako bi danas u gradskoj vijećnici potpisao ugovor o gradnji jahte-jedrilice duge 40 metara za švicarskog naručitelja.

Riječ je o takozvanoj “Yankee” klasi čiji je oblik identičan onima na kojima se održavao jedriličarski “America`s Cup”, najpoznatije i najstarije sportsko natjecanje u svijetu, s tradicijom od 1851. godine, javlja Slobodna Dalmacija.

– Naručitelj je isti s kojim smo u veljači potpisali ugovor za projekt “Vella”, gradnju 130 metara duge jahte s helidromom, vrijedne više od 100 milijuna eura. Vrijednost oba sada ugovorena broda u startu iznosi 20 milijuna eura, ali taj iznos će višestruko rasti – ustvrdio je Mateo Tramontana, uz Končara jedan od dvojice direktora “Brodotrogir cruisea”.

– Naše brodogradilište zajedno sa svojim partnerima, eminentnim stručnjacima iz Splita, Rijeke i Engleske razvija i gradi projekt koji će se stopostotno odraditi u “Brodotrogiru”. Sve poslove, u koje su, među ostalim, uključeni izrada čeličnog trupa, aluminijskog nadgrađa, mehaničarski poslovi, elektro-zavarivanje, ukratko brodograđevni dio, u cijelosti će se obaviti u Trogiru, a ono što nismo u stanju naručit će se od etabliranih svjetskih proizvođača – kazao je Tramontana.

Kako doznajemo, sve je spremno da u lipnju počne gradnja projekta “Vella” koji bi trebao biti okončan za dvije i pol godine. Novougovorena jahta-jedrilica trebala bi biti završena nešto prije.

“Brodotrogir cruise” ima 150 zaposlenih brodograditelja i inženjera, kako je ustvrdio jedan od čelnika.

– Zaposlit ćemo ih još pedesetak te isto toliko kooperanata. To je broj ljudi koji će biti dostatan da se projekti ostvare – dodao je Tramontana.

U trogirskom škveru trenutačno su u izgradnji dva servisna broda, pojedinačne dužine 24 metra, kao i dva dvotrupca, duga po 15 metara. U opciji su još po jedan brod iz obje kategorije, a projekt će premašiti 30 milijuna eura.

– Pri kraju su radovi na komercijalnoj jahti za 12 putnika. Još dvije su ugovorene, pojedinačne dužine veće od 50 metara dužine. Ta gradnja trebala bi uskoro započeti – naglašeno je iz tvrtke.

“Brodotrogir”, prema Končarovim riječima, ima osiguran posao za iduće dvije godine, a u međuvremenu će se knjiga narudžbi puniti novim ugovorima.

– Izgradnja 130-metarske luksuzne jahte s helidromom i 24 metarske jahte-jedrilice, svakako je najveći i najskuplji projekt “Brodotrogir cruisea” koji će brodogradilištu zasigurno otvoriti sjajnu perspektivu i za druge slične projekte – kazao je vlasnik koji je škver 2013. godine, kada je ondje, kako je zaključio, zatekao dosta loše stanje.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video