Havarija ribarskog broda dogodila se u petak navečer u šibenskom akvatoriju. Koćarica Val Dva potonula je oko ponoći kod otočića Mala Sestrica, 1,5 Nm jugozapadno od otoka Zlarina.
Po svemu sudeći, koćarica je udarila u otočić. Na mjesto događaja je prvi stiže policijski brod Sv. Jakov, a nakon njega brod Lučke kapetanije Šibenik. Srećom u nesreći, nema ljudskih žrtava, no tročlana posada je zbog boravka u hladnom moru bila vidno pothlađena. Svi su zbrinuti u šibenskoj bolnici, a brod je bio u vlasništvu Vedrana Mudronje koji s njima baš nije imao sreće. Naime, ovo mu je već četvrti koji je potonuo, navodi Morski.hr.
Iz Nacionalne središnjice za usklađivanje traganja i spašavanja na moru (MRCC Rijeka) 13. svibnja u 00.29 sati obaviješteno je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture o koordiniranoj akciji traganja i spašavanja prema troje članova posade koćarice, koja se nasukala i potonula u Zlarinskom kanalu.
Spasilačka akcija prema trojici ribara pokrenuta je slijedom dojave posade druge ribarske brodice, posredstvom Županijskog dojavnog centra ŽC 112 Split.
Spasilački brod iz sastava šibenske Kapetanije te policijski brod po dolasku na dojavljenu poziciju zatekli su tri člana posade na hridima otočića, koje su zbog nepristupačnosti obale i nepovoljnih vremenskih uvjeta na moru, na spasilački brod prevezli pomoćnom brodicom.
Trojica spašenih ribara državljani su Republike Hrvatske koji, osim pothlađenosti, nisu prijavili tjelesne ozljede te su spasilačkim brodom prevezeni u Šibenik, kamo su pristali u 02.00 sata i odakle su ih djelatnici Hitne medicinske pomoći HMP Šibenik, preuzeli u daljnje preventivno medicinsko postupanje, u Opću bolnicu Šibenik.
Koćarica imena „VAL II“ nedugo nakon nasukavanja u potpunosti je potonula na dubinu od 7 metara, na oko 30 metara od obale Sestrice Male.
Službenici Lučke kapetanije Šibenik od jutros su na poziciji pomorske nesreće gdje nisu uočili tragove onečišćenja mora, no s obzirom da je posada prijavila oko jednu i pol tonu pogonskog goriva u brodskome spremniku, iz Kapetanije je vlasniku izdan nalog za žurno komercijalno vađenje podrtine na učinkovit i siguran način, u svrhu zaštite mora i morskog okoliš.
Podrtina ne predstavlja ugrozu za ostale sudionike u pomorskom prometu, a nakon vađenja i teglja na siguran vez obavit će se očevid o uzrocima ove pomorske nesreće, u nadležnosti Lučka kapetanije Šibenik, stoji u objavi Ministarstva mora.