O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Tankerska plovidba ulagat će i u putničke brodove na alternativni pogon

Zadarska tvrtka TP line osnovana je prije tri godine, ali već je zauzela značajno mjesto u životima otočana na dubrovačkom i splitskom području, kako u svakodnevnim putovanjima do gradova na kopnu ili između otoka, tako i u turizmu kao najznačajnijoj gospodarskoj grani.

Iako relativno nova, kompanija posluje u sastavu široj javnosti dobro poznatog i najvećeg hrvatskog trgovačkog brodara – Tankerske plovidbe iz Zadra, a Ivana Malika, voditelja odjela za obalni linijski prijevoz Tankerske plovidbe d.d., Novi list upitao je s kojim je ciljem pokrenuta i kakvom flotom trenutno raspolaže.

– Tankerska plovidba, kao najveći hrvatski brodar, sa 68 godina dugom tradicijom u pomorskom prijevozu tekućih i rasutih tereta, već je dulje vrijeme tražila priliku da se uključi u obalni linijski prijevoz na Jadranu, i tako iskoristi svoje resurse i iskustvo u poslovanju u segmentu brodarstva, i tu je priliku iskoristila u veljači 2020. kupnjom dubrovačke kompanije G&V line koja je vrlo brzo preimenovana u TP Line. Sjedište je prebačeno u Zadar gdje je sjedište Tankerske plovidbe i od onda kontinuirano i zajedno učimo, rastemo, a slobodan sam reći i napredujemo u svakom pogledu.

Cilj pokretanja je bio da uz kapitalizaciju postojećeg know-howa koji postoji u kompaniji, otvorimo Tankersku plovidbu prema domaćem tržištu i da ponudimo putnicima najviše standarde pomorskog prijevoza, a i da dijelu naših pomoraca sa duge plovidbe ponudimo mogućnost zapošljavanja na domaćem tržištu. Trenutno raspolažemo flotom od šest brzih putničkih plovila, no na ovom tržištu, osim u prijevozu putnika, aktivno sudjelujemo i u prodaji i kupnji pa je mogućnost promjene broja jedinica u oba smjera uvijek opcija s konačnim ciljem unaprjeđenja kvalitete naše flote i usluge.

Koliko su redovite linije koje održavate važne za svakodnevni život otočana?

– Trenutno održavamo dvije državne brzobrodske linije na dubrovačkom području gdje spajamo Dubrovnik kao županijsko središte sa Šipanom, Mljetom, Korčulom i Lastovom. Sama činjenica da ove dvije linije subvencionira Republika Hrvatska, sugerira koliko su te veze važne, odnosno neophodne za naše otočane, kojima su TP line katamarani u stvari jedina brza dnevna poveznica s obalom i omogućuju im u jednom danu obave sve što treba u Dubrovniku i da se ponovno vrate na otok.

Koliko putnika godišnje prevezu vaši brodovi? Koje su najpopularnije linije?

– Osim dvije državne brzobrodske linije koje sam spomenuo, tijekom ljetne sezone održavamo i tri sezonske komercijalne linije kojima spajamo obalne gradove Split, Makarsku i Dubrovnik s brojnim otočkim destinacijama koje značajno »živnu« na ljeto. Od izuzetne je važnosti da ovim linijama spajamo i otoke međusobno i tako omogućujemo putnicima, stranim i domaćim, da korištenjem i kombiniranjem naših linija posjete gotovo sve otoke između Splita i Dubrovnika.

Najviše putnika prevezemo na liniji Split – Milna – Hvar – Korčula – Pomena – Dubrovnik i obratno koja je ove godine već aktivna od kraja travnja, a ne zaostaje puno ni linija Split – Hvar i obratno. Vrlo kratko prošle godine plovili smo i na liniji Makarska – Bol – Hvar – Vis – Split i obratno, a sa zadovoljstvom mogu najaviti da i ove godine planiramo održavati ovu vrlo praktičnu liniju i to već od prvih dana ljeta, pa sve do prvih dana jeseni.

Prošle godine na ove tri sezonske komercijalne linije prevezli smo oko 140 tisuća putnika, a s obzirom na to da je to za nas bila prva komercijalna sezona – puno više od suštih brojki vrijedila su nam iskustva koja smo stekli, pa sada s velikim elanom ulazimo u sezonu 2023. u kojoj očekujemo značajan rast u broju putnika na komercijalnim, ali i državnim linijama koje su se sada već etablirale i među strancima. Na našim državnim linijama u cijeloj 2022. godini prevezeno je oko 70 tisuća putnika, no i tu najveći dio otpada na kalendarsko ljeto u kojom je putovalo gotovo 60 posto od ukupnog broja putnika prevezenih u cijeloj godini.

Planirate li širenje poslovanja i na druge dijelove Jadrana?

– Kod nas u Tankerskoj plovidbi, trudimo se biti što iscrpniji u analizi svih eventualnih poslovnih prilika za širenje poslovanja, pa tako i u ovom segmentu. Pomno pratimo razvoj događaja po pitanju raspisivanja javnih nadmetanja za linije s obvezom javne usluge, koje očekujemo uskoro. Dobro smo ekipirani, imamo natprosječno mladu flotu za hrvatske prilike, a spremni smo i dodatno ulagati i u brodove na alternative pogone.

Jadran promatramo kao jednu cjelinu što on i jest, pa iako smo se trenutno bazirali na linije južno od Splita, to ne znači da se ne bismo voljeli postupno proširiti. Svaka potencijalna prilika se analizira, a koju od njih ćemo »poklopiti« i realizirati pokazat će vrijeme koje je pred nama.

Koliko pomoraca zapošljavate i suočavate li se s nedostatkom radne snage?

– U našem poslu izražena je sezonalnost, s obzirom na tri sezonske komercijalne linije, broj pomoraca pomalo fluktuira, no tržište je izuzetno aktivno pa ne možemo reći da imamo problema u pronalasku ljudi. U sezoni zapošljavamo pedesetak ljudi, dok je u zimskom periodu taj broj malo niži, no ne značajno.


Cijeli članak pročitajte >>ovdje<<.


Marinko Glavan / Novi list

Zadarska tvrtka TP line osnovana je prije tri godine, ali već je zauzela značajno mjesto u životima otočana na dubrovačkom i splitskom području, kako u svakodnevnim putovanjima do gradova na kopnu ili između otoka, tako i u turizmu kao najznačajnijoj gospodarskoj grani.

Iako relativno nova, kompanija posluje u sastavu široj javnosti dobro poznatog i najvećeg hrvatskog trgovačkog brodara – Tankerske plovidbe iz Zadra, a Ivana Malika, voditelja odjela za obalni linijski prijevoz Tankerske plovidbe d.d., Novi list upitao je s kojim je ciljem pokrenuta i kakvom flotom trenutno raspolaže.

– Tankerska plovidba, kao najveći hrvatski brodar, sa 68 godina dugom tradicijom u pomorskom prijevozu tekućih i rasutih tereta, već je dulje vrijeme tražila priliku da se uključi u obalni linijski prijevoz na Jadranu, i tako iskoristi svoje resurse i iskustvo u poslovanju u segmentu brodarstva, i tu je priliku iskoristila u veljači 2020. kupnjom dubrovačke kompanije G&V line koja je vrlo brzo preimenovana u TP Line. Sjedište je prebačeno u Zadar gdje je sjedište Tankerske plovidbe i od onda kontinuirano i zajedno učimo, rastemo, a slobodan sam reći i napredujemo u svakom pogledu.

Cilj pokretanja je bio da uz kapitalizaciju postojećeg know-howa koji postoji u kompaniji, otvorimo Tankersku plovidbu prema domaćem tržištu i da ponudimo putnicima najviše standarde pomorskog prijevoza, a i da dijelu naših pomoraca sa duge plovidbe ponudimo mogućnost zapošljavanja na domaćem tržištu. Trenutno raspolažemo flotom od šest brzih putničkih plovila, no na ovom tržištu, osim u prijevozu putnika, aktivno sudjelujemo i u prodaji i kupnji pa je mogućnost promjene broja jedinica u oba smjera uvijek opcija s konačnim ciljem unaprjeđenja kvalitete naše flote i usluge.

Koliko su redovite linije koje održavate važne za svakodnevni život otočana?

– Trenutno održavamo dvije državne brzobrodske linije na dubrovačkom području gdje spajamo Dubrovnik kao županijsko središte sa Šipanom, Mljetom, Korčulom i Lastovom. Sama činjenica da ove dvije linije subvencionira Republika Hrvatska, sugerira koliko su te veze važne, odnosno neophodne za naše otočane, kojima su TP line katamarani u stvari jedina brza dnevna poveznica s obalom i omogućuju im u jednom danu obave sve što treba u Dubrovniku i da se ponovno vrate na otok.

Koliko putnika godišnje prevezu vaši brodovi? Koje su najpopularnije linije?

– Osim dvije državne brzobrodske linije koje sam spomenuo, tijekom ljetne sezone održavamo i tri sezonske komercijalne linije kojima spajamo obalne gradove Split, Makarsku i Dubrovnik s brojnim otočkim destinacijama koje značajno »živnu« na ljeto. Od izuzetne je važnosti da ovim linijama spajamo i otoke međusobno i tako omogućujemo putnicima, stranim i domaćim, da korištenjem i kombiniranjem naših linija posjete gotovo sve otoke između Splita i Dubrovnika.

Najviše putnika prevezemo na liniji Split – Milna – Hvar – Korčula – Pomena – Dubrovnik i obratno koja je ove godine već aktivna od kraja travnja, a ne zaostaje puno ni linija Split – Hvar i obratno. Vrlo kratko prošle godine plovili smo i na liniji Makarska – Bol – Hvar – Vis – Split i obratno, a sa zadovoljstvom mogu najaviti da i ove godine planiramo održavati ovu vrlo praktičnu liniju i to već od prvih dana ljeta, pa sve do prvih dana jeseni.

Prošle godine na ove tri sezonske komercijalne linije prevezli smo oko 140 tisuća putnika, a s obzirom na to da je to za nas bila prva komercijalna sezona – puno više od suštih brojki vrijedila su nam iskustva koja smo stekli, pa sada s velikim elanom ulazimo u sezonu 2023. u kojoj očekujemo značajan rast u broju putnika na komercijalnim, ali i državnim linijama koje su se sada već etablirale i među strancima. Na našim državnim linijama u cijeloj 2022. godini prevezeno je oko 70 tisuća putnika, no i tu najveći dio otpada na kalendarsko ljeto u kojom je putovalo gotovo 60 posto od ukupnog broja putnika prevezenih u cijeloj godini.

Planirate li širenje poslovanja i na druge dijelove Jadrana?

– Kod nas u Tankerskoj plovidbi, trudimo se biti što iscrpniji u analizi svih eventualnih poslovnih prilika za širenje poslovanja, pa tako i u ovom segmentu. Pomno pratimo razvoj događaja po pitanju raspisivanja javnih nadmetanja za linije s obvezom javne usluge, koje očekujemo uskoro. Dobro smo ekipirani, imamo natprosječno mladu flotu za hrvatske prilike, a spremni smo i dodatno ulagati i u brodove na alternative pogone.

Jadran promatramo kao jednu cjelinu što on i jest, pa iako smo se trenutno bazirali na linije južno od Splita, to ne znači da se ne bismo voljeli postupno proširiti. Svaka potencijalna prilika se analizira, a koju od njih ćemo »poklopiti« i realizirati pokazat će vrijeme koje je pred nama.

Koliko pomoraca zapošljavate i suočavate li se s nedostatkom radne snage?

– U našem poslu izražena je sezonalnost, s obzirom na tri sezonske komercijalne linije, broj pomoraca pomalo fluktuira, no tržište je izuzetno aktivno pa ne možemo reći da imamo problema u pronalasku ljudi. U sezoni zapošljavamo pedesetak ljudi, dok je u zimskom periodu taj broj malo niži, no ne značajno.


Cijeli članak pročitajte >>ovdje<<.


Marinko Glavan / Novi list

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here