O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Dvostruko više nasukavanja brodova u Sueskom kanalu ove godine

Ovotjedno nasukavanje supramax broda za rasuti teret u Sueskom kanalu četvrti je takav slučaj samo od početka ove godine, što je dvostruko više od broja zabilježenog tijekom 2022. godine

Supramax brod za rasuti teret Xin Hai Tong 23 (IMO: 9453236) nasukao se jučer u 04:00 ujutro nakon kvara stroja, dok je plovio prema sjeveru. Odsukan je nekoliko sati kasnije, a promet je ponovno uspostavljen u oba smjera nakon što je brod odsukan.

Riječ je o četvrtom slučaju nasukavanja u Sueskom kanalu ove godine, navodi Lloyd’s List.

Foto: Lloyd’s List

Neopanamax brod za prijevoz ukapljenog prirodnog plina Grace Emilia (IMO: 9884174) bio je prvi brod koji se nasukao u Sueskom kanalu ove godine, i to 1. veljače. U ovom incidentu kanal nije bio blokiran i promet je tekao normalno.

Kontejnerski brod MSC Istanbul (IMO: 9606326) od 15.900 TEU nasukao se 5. ožujka, najvjerojatnije zbog nevremena. Brod je odsukan nakon otprilike pet sati. Tijekom ovog incidenta promet prema sjeveru nastavio se normalno, dok su brodovi koji su putovali prema jugu preusmjereni sa zapadnog na istočni dio kanala.

Product tanker Torm Sara (IMO: 9273260) od 72.718 dwt nasukao se u Great Bitter Lakeu dok je 11. travnja plovio prema jugu. Brod je odsukan za otprilike četiri sata.

Samo od početka ove godine zabilježen je isti broj slučajeva nasukavanja u Sueskom kanalu kao tijekom 2021. i 2022. godine zajedno, prema podacima Lloyd’s List Intelligence. Dok je incidenata relativno više nego prethodnih godina, utjecaj na protok prometa najčešće je minimalan s obzirom na brzu reakciju Uprave Sueskog kanala. Brza reakcija je od kritične važnosti obzirom da je kanal glavna pomorska ruta koja povezuje Sredozemno i Crveno more, odnosno Europu i Aziju.

Nedavni incidenti nisu usporedivi s nasukavanjem broda Ever Given od 20.000 TEU (IMO: 9811000) u ožujku 2021., koji je na šest dana potpuno obustavio promet Sueskim kanalom i doveo do velikih kašnjenja u pomorskom prometu te ozbiljnog poremećaja globalnih opskrbnih lanaca.

Ovotjedno nasukavanje supramax broda za rasuti teret u Sueskom kanalu četvrti je takav slučaj samo od početka ove godine, što je dvostruko više od broja zabilježenog tijekom 2022. godine

Supramax brod za rasuti teret Xin Hai Tong 23 (IMO: 9453236) nasukao se jučer u 04:00 ujutro nakon kvara stroja, dok je plovio prema sjeveru. Odsukan je nekoliko sati kasnije, a promet je ponovno uspostavljen u oba smjera nakon što je brod odsukan.

Riječ je o četvrtom slučaju nasukavanja u Sueskom kanalu ove godine, navodi Lloyd’s List.

Foto: Lloyd’s List

Neopanamax brod za prijevoz ukapljenog prirodnog plina Grace Emilia (IMO: 9884174) bio je prvi brod koji se nasukao u Sueskom kanalu ove godine, i to 1. veljače. U ovom incidentu kanal nije bio blokiran i promet je tekao normalno.

Kontejnerski brod MSC Istanbul (IMO: 9606326) od 15.900 TEU nasukao se 5. ožujka, najvjerojatnije zbog nevremena. Brod je odsukan nakon otprilike pet sati. Tijekom ovog incidenta promet prema sjeveru nastavio se normalno, dok su brodovi koji su putovali prema jugu preusmjereni sa zapadnog na istočni dio kanala.

Product tanker Torm Sara (IMO: 9273260) od 72.718 dwt nasukao se u Great Bitter Lakeu dok je 11. travnja plovio prema jugu. Brod je odsukan za otprilike četiri sata.

Samo od početka ove godine zabilježen je isti broj slučajeva nasukavanja u Sueskom kanalu kao tijekom 2021. i 2022. godine zajedno, prema podacima Lloyd’s List Intelligence. Dok je incidenata relativno više nego prethodnih godina, utjecaj na protok prometa najčešće je minimalan s obzirom na brzu reakciju Uprave Sueskog kanala. Brza reakcija je od kritične važnosti obzirom da je kanal glavna pomorska ruta koja povezuje Sredozemno i Crveno more, odnosno Europu i Aziju.

Nedavni incidenti nisu usporedivi s nasukavanjem broda Ever Given od 20.000 TEU (IMO: 9811000) u ožujku 2021., koji je na šest dana potpuno obustavio promet Sueskim kanalom i doveo do velikih kašnjenja u pomorskom prometu te ozbiljnog poremećaja globalnih opskrbnih lanaca.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here