O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prvi na svijetu: Isporučen prvi kontejnerski brod s pogonom na amonijak

Prvi kontejnerski brod na svijetu s pogonom na amonijak, CMA CGM Masai Mara, slavi dvije velike prekretnice. Naime, unatoč uobičajenoj tradiciji brodogradnje, ovaj brod je kršten na posebnoj ceremoniji koju je 27. travnja organizirao kineski brodograditelj Qingdao Shipyard. Službeno je isporučen 23. svibnja.

Brod od 5.900 TEU izgrađen je za belgijskog brodovlasnika CMB, a brodom će upravljati najveći francuski brodar CMA CGM, javlja Offshore Energy.

CMA CGM Masai Mara dug je 240 metara, širok 42,8 metara, a može prevoziti i do 1.150 rashladnih kontejnera. Napredne značajke broda uključuju visoku razinu automatizacije i inovativni dual fuel pogonski sustav na amonijak i dizel. Iz brodogradilišta kažu da brod ima malu potrošnju energije te da konstrukcijske karakteristike omogućuju usklađenost sa svim najnovijim propisima Međunarodne pomorske organizacije.

Brod pripada novoj generaciji kontejnerskih brodova srednje veličine optimiziranih za regionalni kontejnerski prijevoz, a može se koristiti na različitim globalnim rutama, osim polarnih, čime je omogućena fleksibilnost.

Ceremonija krštenja također je poslužila kao prilika za porinuće sestrinskog broda, CV5900-02 koji će dobiti ime CMA CGM Khao Sok.

Ova dva broda dio su ugovora od ukupno šest brodova.

Brodogradilište Qingdao nedavno je potpisalo značajan ugovor s renomiranim brodovlasnikom Norwegian Seatankers Group. Dogovorili su izgradnju 4+4 broda za rasuti teret od 82.000 DWT.

CMB je zagovornik alternativnih goriva kao što su vodik i amonijak. Podružnica tvrtke Bocimar, u suradnji s tvrtkom WinGD, u Kini gradi do devet Newcastlemaxa s pogonom na amonijak.

CSSC Qingdao Beihai Shipbuilding je ranije ove godine pokrenuo izgradnju CMB-ovog broda za rasuti teret od 210.000 dwt s mogućnosti pogona na amonijak. Osim toga, CMB i japanski brodograditelj Tsuneishi zajednički ulažu u razvoj tehnologije motora s unutarnjim izgaranjem na vodik (H2ICE) za japansko industrijsko i brodarsko tržište.

Prvi kontejnerski brod na svijetu s pogonom na amonijak, CMA CGM Masai Mara, slavi dvije velike prekretnice. Naime, unatoč uobičajenoj tradiciji brodogradnje, ovaj brod je kršten na posebnoj ceremoniji koju je 27. travnja organizirao kineski brodograditelj Qingdao Shipyard. Službeno je isporučen 23. svibnja.

Brod od 5.900 TEU izgrađen je za belgijskog brodovlasnika CMB, a brodom će upravljati najveći francuski brodar CMA CGM, javlja Offshore Energy.

CMA CGM Masai Mara dug je 240 metara, širok 42,8 metara, a može prevoziti i do 1.150 rashladnih kontejnera. Napredne značajke broda uključuju visoku razinu automatizacije i inovativni dual fuel pogonski sustav na amonijak i dizel. Iz brodogradilišta kažu da brod ima malu potrošnju energije te da konstrukcijske karakteristike omogućuju usklađenost sa svim najnovijim propisima Međunarodne pomorske organizacije.

Brod pripada novoj generaciji kontejnerskih brodova srednje veličine optimiziranih za regionalni kontejnerski prijevoz, a može se koristiti na različitim globalnim rutama, osim polarnih, čime je omogućena fleksibilnost.

Ceremonija krštenja također je poslužila kao prilika za porinuće sestrinskog broda, CV5900-02 koji će dobiti ime CMA CGM Khao Sok.

Ova dva broda dio su ugovora od ukupno šest brodova.

Brodogradilište Qingdao nedavno je potpisalo značajan ugovor s renomiranim brodovlasnikom Norwegian Seatankers Group. Dogovorili su izgradnju 4+4 broda za rasuti teret od 82.000 DWT.

CMB je zagovornik alternativnih goriva kao što su vodik i amonijak. Podružnica tvrtke Bocimar, u suradnji s tvrtkom WinGD, u Kini gradi do devet Newcastlemaxa s pogonom na amonijak.

CSSC Qingdao Beihai Shipbuilding je ranije ove godine pokrenuo izgradnju CMB-ovog broda za rasuti teret od 210.000 dwt s mogućnosti pogona na amonijak. Osim toga, CMB i japanski brodograditelj Tsuneishi zajednički ulažu u razvoj tehnologije motora s unutarnjim izgaranjem na vodik (H2ICE) za japansko industrijsko i brodarsko tržište.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here