O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ništa od električnih brodova: Jadrolinija poništila natječaj vrijedan 45 milijuna eura

Prvi električni brodovi za prijevoz putnika i tereta trebali su zaploviti Jadranom za dvije do tri godine, a ova tri koje je Jadrolinija željela uvesti trebali su ploviti na državnim brodskim linijama Mali Lošinj – Susak, Šibenik – Vodice  i Suđurađ – Dubrovnik.

Od električnih brodova Jadrolinije zasad ipak ništa. Najveći hrvatski putnički brodar poništio je natječaj od 45 milijuna eura raspisan u siječnju jer se na njega nije javio “nijedan sposoban natjecatelj”. Podsjetimo, prvi električni brodovi za prijevoz putnika i tereta trebali su zaploviti Jadranom za dvije do tri godine, a ova tri koje je Jadrolinija željela uvesti trebali su voziti na državnim brodskim linijama Mali Lošinj – Susak, Šibenik – Vodice  i Suđurađ – Dubrovnik., javlja Večernji.

Uvjet Jadrolinije bio je da je svaki brod kapaciteta 389 putnika, ima mjesta za osam članova posade, da mu maksimalna duljina bude 52, a širina 12 metara. Ponude tvrtki koje bi posao eventualno mogle odraditi primale su se do kraja veljače, a plan je bio da se odrede minimalni tehnički uvjeti pa se, s tvrtkom koja brodove može izgraditi, još utanače detalji.

Za odabir firme Jadrolinija si je dala 60 dana, taj rok malo onda produžila, a sad objavila da ništa od svega toga jer ponude svih sedam ponuditelja koji su se javili na natječaj “nedopustive su”. A poslali su ih: Astilleros Armon S.A., Baltic Workboats As, Cantiere Navale Vittoria, Holland Shipyards Group, zajednica ponuditelja Brodotrogir Cruise i Tema, kao i Dalmont s INMEL-om i TSI-jem te Iskra brodogradilište s Navis Conceptom i turskim tvrtkama.

Prvi električni brodovi za prijevoz putnika i tereta trebali su zaploviti Jadranom za dvije do tri godine, a ova tri koje je Jadrolinija željela uvesti trebali su ploviti na državnim brodskim linijama Mali Lošinj – Susak, Šibenik – Vodice  i Suđurađ – Dubrovnik.

Od električnih brodova Jadrolinije zasad ipak ništa. Najveći hrvatski putnički brodar poništio je natječaj od 45 milijuna eura raspisan u siječnju jer se na njega nije javio “nijedan sposoban natjecatelj”. Podsjetimo, prvi električni brodovi za prijevoz putnika i tereta trebali su zaploviti Jadranom za dvije do tri godine, a ova tri koje je Jadrolinija željela uvesti trebali su voziti na državnim brodskim linijama Mali Lošinj – Susak, Šibenik – Vodice  i Suđurađ – Dubrovnik., javlja Večernji.

Uvjet Jadrolinije bio je da je svaki brod kapaciteta 389 putnika, ima mjesta za osam članova posade, da mu maksimalna duljina bude 52, a širina 12 metara. Ponude tvrtki koje bi posao eventualno mogle odraditi primale su se do kraja veljače, a plan je bio da se odrede minimalni tehnički uvjeti pa se, s tvrtkom koja brodove može izgraditi, još utanače detalji.

Za odabir firme Jadrolinija si je dala 60 dana, taj rok malo onda produžila, a sad objavila da ništa od svega toga jer ponude svih sedam ponuditelja koji su se javili na natječaj “nedopustive su”. A poslali su ih: Astilleros Armon S.A., Baltic Workboats As, Cantiere Navale Vittoria, Holland Shipyards Group, zajednica ponuditelja Brodotrogir Cruise i Tema, kao i Dalmont s INMEL-om i TSI-jem te Iskra brodogradilište s Navis Conceptom i turskim tvrtkama.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video