O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ne isplati se: G&V Line ukida liniju do Silbe

Nakon što se javila Paula Bolfan, koja je zbog neredovitosti brodske linije prema Zadru u nedjelju ostala »zarobljena« na Silbi, Zadarski list kontaktirao je brodarsku tvrtku G&V Line, koja je donedavno redovito plovila prema otoku Silbi.

Podsjećamo, Bolfan je u svom mailu navela kako je nekoliko desetaka putnika nakon produženog vikenda ostalo bez karata na silbenskoj rivi. Tek su se u ponedjeljak rano ujutro prvim brodom u 5:53 mogli zaputiti prema Zadru, piše Zadarski list.

“U posljednjih nekoliko tjedana puno se govori o ukidanju komercijalne linije koja je od 2021. godine povezivala Silbu s Rijekom i Zadrom. Ta je linija u mnogočemu doprinijela razvoju turizma na otoku Silbi, ali ne samo to, ona je vlasnicima kuća za odmor i obiteljima koje žive i rade u Rijeci, Sloveniji i Zagrebu omogućavala da dođu na otok kraćim putem. Rasteretila je postojeće brodske linije, pa tako situacija u kojoj putnici ostaju na otoku nije bilo niti u špici turističke sezone. Prije te linije putnici su često ostajali na otoku, nakon što bi se sve karte za kopno prodale, pa bi turisti spavali po rivi, plažama i šumi jer su smještajni kapaciteti na Silbi već odavno bili popunjeni”, podsjetila je Bolfan, razočarano istaknuvši kako linija brodara G&V Linea, od Zadra, preko Silbe do Rijeke, a koju su prvog lipnja 2021. godine proslavili šampanjcem, ipak nije bila isplativa te je početkom 2023. godine najavljeno njeno ukidanje.

“Prije dva mjeseca pokrenuta je građanska inicijativa za povratak linije. Povezanost Rijeke sa Zadrom u svibnju je ipak najavila Jadrolinija, no ponovno s Novaljom, bez Silbe, iako je Novalja s Rijekom povezana svakodnevnom linijom, a prema Zadru se može doći u bilo koje doba dana, preko mosta koji otok Pag povezuje s kopnom. Sezona u pravom smislu još nije počela, a nekoliko desetaka putnika razočarano stoji na silbenskoj rivi, bez karte, 11. lipnja”, ogorčeno će Bolfan.

Na noge su se digli mještani i lokalne inicijative, na čelu s Mjesnim odborom Silba. O ovoj su potrebi obaviješteni Grad Zadar, Zadarska županija, Grad Rijeka, Primorsko-goranska županija, Agencija za obalni i linijski pomorski promet te Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture na čelu s državnim tajnikom Josipom Bilaverom i ministrom Olegom Butkovićem.

“No, povratne informacije nema. Što čekamo”, pita se raozočarano čitateljica.

Dok su iz Jadrolinije šturo odgovorili kako informacije o ovom problemu treba tražiti na adresi Agencije za linijski i pomorski promet, iz tvrtke G&V Line poručili su kako je linija ukinuta zbog nerentabilnosti.

“Naime, 2019. i 2020. godine, cijene plavog dizela kretale su se između 3,30 kn/lit i 3,70 kn/lit, odnosno između 0,45 eur/lit i 0,50 eur/lit, što je ukupan trošak goriva za jedan dan na liniji – oko 1.800 eura. Cijene plavog dizela u 2022. godini kretale su se između 8,63 kn/lit ili 1,15 eur/lit, što je ukupan dnevni trošak goriva od 4.600 eura. S obzirom da je broj putnika, odnosno kretanje ljudi na ovoj liniji dostiglo svoj maksimum, odnosno prosječnu popunjenost od oko 100 putnika po pravcu, tu godinu na sezonskoj liniji završili smo u dobrom minusu. Unatoč tome, svjesno smo ju odradili do kraja sezone”, poručili su iz G&V Linea, dodavši kako su se početkom 2023. godine cijene plavog dizela stabilizirale na oko 1 eur/lit, što bi značilo trošak goriva po putovanju od oko 4.000 eura dnevno.

“Ako uzmemo u obzir sveukupni trošak linije, odnosno lučke troškove, troškove prodajnih mjesta, informatike, broda i posade te da smatramo da je broj putnika na toj liniji dosegao svoj maksimum, donijeli smo odluku da ne možemo i ne smijemo drugu godinu za redom biti u deficitu, te trenutno ne razmišljamo o ponovnom pokretanju spomenute sezonske linije”, zaključili su.

Čini se kako Sibenjani i njihovi gosti niti ovo ljeto ne mogu računati na redovite brodske linije, pa nam jedino ostaje vidjeti hoće li njihova građanska inicijativa doprijeti do onih koji donose odluke.

Nakon što se javila Paula Bolfan, koja je zbog neredovitosti brodske linije prema Zadru u nedjelju ostala »zarobljena« na Silbi, Zadarski list kontaktirao je brodarsku tvrtku G&V Line, koja je donedavno redovito plovila prema otoku Silbi.

Podsjećamo, Bolfan je u svom mailu navela kako je nekoliko desetaka putnika nakon produženog vikenda ostalo bez karata na silbenskoj rivi. Tek su se u ponedjeljak rano ujutro prvim brodom u 5:53 mogli zaputiti prema Zadru, piše Zadarski list.

“U posljednjih nekoliko tjedana puno se govori o ukidanju komercijalne linije koja je od 2021. godine povezivala Silbu s Rijekom i Zadrom. Ta je linija u mnogočemu doprinijela razvoju turizma na otoku Silbi, ali ne samo to, ona je vlasnicima kuća za odmor i obiteljima koje žive i rade u Rijeci, Sloveniji i Zagrebu omogućavala da dođu na otok kraćim putem. Rasteretila je postojeće brodske linije, pa tako situacija u kojoj putnici ostaju na otoku nije bilo niti u špici turističke sezone. Prije te linije putnici su često ostajali na otoku, nakon što bi se sve karte za kopno prodale, pa bi turisti spavali po rivi, plažama i šumi jer su smještajni kapaciteti na Silbi već odavno bili popunjeni”, podsjetila je Bolfan, razočarano istaknuvši kako linija brodara G&V Linea, od Zadra, preko Silbe do Rijeke, a koju su prvog lipnja 2021. godine proslavili šampanjcem, ipak nije bila isplativa te je početkom 2023. godine najavljeno njeno ukidanje.

“Prije dva mjeseca pokrenuta je građanska inicijativa za povratak linije. Povezanost Rijeke sa Zadrom u svibnju je ipak najavila Jadrolinija, no ponovno s Novaljom, bez Silbe, iako je Novalja s Rijekom povezana svakodnevnom linijom, a prema Zadru se može doći u bilo koje doba dana, preko mosta koji otok Pag povezuje s kopnom. Sezona u pravom smislu još nije počela, a nekoliko desetaka putnika razočarano stoji na silbenskoj rivi, bez karte, 11. lipnja”, ogorčeno će Bolfan.

Na noge su se digli mještani i lokalne inicijative, na čelu s Mjesnim odborom Silba. O ovoj su potrebi obaviješteni Grad Zadar, Zadarska županija, Grad Rijeka, Primorsko-goranska županija, Agencija za obalni i linijski pomorski promet te Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture na čelu s državnim tajnikom Josipom Bilaverom i ministrom Olegom Butkovićem.

“No, povratne informacije nema. Što čekamo”, pita se raozočarano čitateljica.

Dok su iz Jadrolinije šturo odgovorili kako informacije o ovom problemu treba tražiti na adresi Agencije za linijski i pomorski promet, iz tvrtke G&V Line poručili su kako je linija ukinuta zbog nerentabilnosti.

“Naime, 2019. i 2020. godine, cijene plavog dizela kretale su se između 3,30 kn/lit i 3,70 kn/lit, odnosno između 0,45 eur/lit i 0,50 eur/lit, što je ukupan trošak goriva za jedan dan na liniji – oko 1.800 eura. Cijene plavog dizela u 2022. godini kretale su se između 8,63 kn/lit ili 1,15 eur/lit, što je ukupan dnevni trošak goriva od 4.600 eura. S obzirom da je broj putnika, odnosno kretanje ljudi na ovoj liniji dostiglo svoj maksimum, odnosno prosječnu popunjenost od oko 100 putnika po pravcu, tu godinu na sezonskoj liniji završili smo u dobrom minusu. Unatoč tome, svjesno smo ju odradili do kraja sezone”, poručili su iz G&V Linea, dodavši kako su se početkom 2023. godine cijene plavog dizela stabilizirale na oko 1 eur/lit, što bi značilo trošak goriva po putovanju od oko 4.000 eura dnevno.

“Ako uzmemo u obzir sveukupni trošak linije, odnosno lučke troškove, troškove prodajnih mjesta, informatike, broda i posade te da smatramo da je broj putnika na toj liniji dosegao svoj maksimum, donijeli smo odluku da ne možemo i ne smijemo drugu godinu za redom biti u deficitu, te trenutno ne razmišljamo o ponovnom pokretanju spomenute sezonske linije”, zaključili su.

Čini se kako Sibenjani i njihovi gosti niti ovo ljeto ne mogu računati na redovite brodske linije, pa nam jedino ostaje vidjeti hoće li njihova građanska inicijativa doprijeti do onih koji donose odluke.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here